nee, totaal niet. ASL is een echte nieuwe, andere taalquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah bijzonder, maar lijken ze wel op elkaar dan? Of moet je in feite eigelijk een totaal nieuwe taal leren?
ghehequote:Op maandag 24 oktober 2016 02:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, totaal niet. ASL is een echte nieuwe, andere taal
maar na 2 maanden ben ik wel goed geworden in ASL. leer iedere dag weer nieuwe gebaren bij.
en ik heb een paar keer geskype met mn vrienden in nederland die ook doof zijn, en ik ben de nederlandse gebarentaal zowat vergeten
trustenquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ghehe![]()
[ afbeelding ]
Anyway, ik ga slapen nu. Want morgen maar weer leren voor tentamen enzo
Beide vrouwtjes cute af in de gifquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ghehe![]()
[ afbeelding ]
Anyway, ik ga slapen nu. Want morgen maar weer leren voor tentamen enzo
kan niet inschatten hoeveel dat is, maar zal wel kut zijnquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je t bekijkt
in feite heb ik 120> dB verlies
120 dB is de maximale.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan niet inschatten hoeveel dat is, maar zal wel kut zijn
Huh, nee hoor?quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Er worden toch per gebaar meerdere letters tegelijk gebruikt?
Doof.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:31 schreef Fylax het volgende:
Als jullie moesten kiezen: doof of blind?
Doofquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:31 schreef Fylax het volgende:
Als jullie moesten kiezen: doof of blind?
Oh dacht ik. Dus als iemand zijj naam zegt gaat het echt met 20 gebaren als iemand een lange naam heeft?quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huh, nee hoor?
Woorden wel. Voor letters gebruiken ze het handalfabet.
Damnquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:32 schreef Etsu het volgende:
Mijn kamergenoot heeft syndroom van Usher en is doof. Over een paar jaar is hij ook blind.![]()
Vind het wel zielig
Ja, en de meeste mensen hebben een eigen naamgebaar, dus die gebruiken we dan als we het over iemand hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht ik. Dus als iemand zijj naam zegt gaat het echt met 20 gebaren als iemand een lange naam heeft?
Wel zo handig jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en de meeste mensen hebben een eigen naamgebaar, dus die gebruiken we dan als we het over iemand hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |