abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 oktober 2016 @ 00:02:18 #1
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166163787
Ja, sorry, ik moet even mn frustraties uiten of een teringtokkie. Een marktplaatstokkie.
Eentje die ik van de week ook al even benoemde in een draadje.

Kortgezegd: verleden week bood ie wat aan. 450 euro, en dat was echt geweldig maar ik bood 'm 400 euro en dat was akkoord. Dag erna ophalen werd er afgesproken. Die dag erna, belde ie toch af want 'plots opgeroepen voor werk'. Enfin, we zouden nieuwe afspraak maken als ie tijd had. Ik zou het nog wel horen.

Week later bel ik, want neits gehoord. Meneer was een beetje 'overvallen' door het telefoontje, maar wilde nog wel verkopen. Had mn nummer en zou wel bellen..

En nu, paar dagen ndat ik 'm belde, heeft ie de advertentie opnieuw gezet, maar dan nu met een verkoopprijs van bijna 1000 euro. Hetgeen dichter bij de werkelijk waarde komt, maar waar je wel iets geduld voor moet hebben tot die koper komt.

Maar goed, we hadden een afspraak. Advertentie stond ook op gereserveerd en alles :( En nou verkoopt die graftak dus gewoon via een nieuwe advertentie :( Conform verwachting. want de opmerking 'je overvalt me een beetje' was op zn minst opmerkelijk.

Onbetrouwbaar sujet, dat is het. Een teringtokkie eersteklas, die wat mij betreft met een bak lood om zn nek gebonden een Amsterdamse gracht in gemieterd mag worden.

Einde relaas, het lucht op. Meneer de teringhond negeert uiteraard mn mail en mn herinnerings sms'je dat we reeds een afspraak hadden. De held :r

[ Bericht 1% gewijzigd door Halle_Luja op 24-10-2016 00:23:04 ]
pi_166163836
Bied 1001, spreek af en laat vervolgens niets meer horen
  maandag 24 oktober 2016 @ 00:07:46 #3
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166163925
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:04 schreef Oberkullie het volgende:
Bied 1001, spreek af en laat vervolgens niets meer horen
Ik zit inderdaad te denken om een maatje een goed bod te laten doen en te vragen of ie 'm thuis kan langsbrengen. En 'm op die manier terug te pakken en een uur voor Jan Lul te laten rijden.

Zelfs als ie nu alsnog reageert, vrees ik dat ie me gewoon op het treinstation zal laten staan en neit komt opdagen. We zouden bij het station afspreken in eerste instantie.

Maar serieus, ik had dit al verwacht :(
pi_166163949
verzonnen topics :O
  maandag 24 oktober 2016 @ 00:10:42 #5
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166163980
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:08 schreef Biekuh het volgende:
verzonnen topics :O
Slimme jongetjes die denken dat alles een verzonnen topic is. Bijna even triest als een volwassen vent die niet durft te zeggen dat ie afziet van een verkoop :r .

Een verschil: de een is een laffe hond, de andere slechts een laffe Fok!-er.
pi_166164015
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:10 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Slimme jongetje die denken dat alles een verzonnen topic is. Bijna even triest als een volwassen vent die niet durft te zeggen dat ie afziet van een verkoop.

Een verschil: de een is een laffe hond, de andere een laffe Fok!-er.
450 euro bieden, dat is fantastisch. en dan zeggen ze dat vrouwen geen humor hebben.
  maandag 24 oktober 2016 @ 00:12:41 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_166164029
Kut inderdaad. Dat idee van een vriendje zus zo dit dat is wel een goed idee. Gewoon terugnaaien.
pi_166164066
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:12 schreef leolinedance het volgende:
Kut inderdaad. Dat idee van een vriendje zus zo dit dat is wel een goed idee. Gewoon terugnaaien.
Foto's van dat zusje!
  maandag 24 oktober 2016 @ 00:25:42 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_166164298
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:14 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

Foto's van dat zusje!
Foto's van je moeder heb ik al HAHA!!1!
pi_166165032
Jij bent ook een tokkie met je agressie en taalfouten O+
  maandag 24 oktober 2016 @ 01:52:15 #11
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166165074
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 01:47 schreef Zaebos het volgende:
Jij bent ook een tokkie met je agressie en taalfouten O+
Maar wel een man van mn woord. Als ik een afspraak maak, kom ik die dus ook na ook al heb ik opeens een bod van een paar tientjes hoger in mn mailbox. Of ik zeg 'm af, maar doe dat wel netjes in plaats van iemand aan het lijntje te houden met loze woorden. Maar dat zal zeer zelden zijn, want ik bepaal zelf mn prijs en weet wat ik wil hebben ervoor. Ga dus pas akkoord als ik tevreden ben met de geboden prijs.

Die agressie valt reuze mee, maar dit soort dingen maken me wel pissig. En dat vind ik dan af en toe wel even fijn om te uiten, zeg maar ;)

Morgen ga ik 'm even bellen, kijken wat ie zegt. Als ie opneemt, want vooralsnog reageert ie niet op mn mail en sms. De held :r en dat is dan een volwassen vent ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door Halle_Luja op 24-10-2016 01:59:37 ]
pi_166165113
Maar hij heeft je een streek geleverd.. is het dan niet beter dat je gewoon niet je gelijk gaat halen (gaat ie hij je toch niet geven want:tokkies gonna tokkie :P). Je steekt er nu energie in voor iets waar je miss een bittere nasmaak aan over houdt. Wil je nog iets van hem kopen? Lijkt me niet echt betrouwbaar.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  maandag 24 oktober 2016 @ 02:02:44 #13
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166165132
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 01:58 schreef LLgetikt het volgende:
Maar hij heeft je een streek geleverd.. is het dan niet beter dat je gewoon niet je gelijk gaat halen (gaat ie hij je toch niet geven want:tokkies gonna tokkie :P). Je steekt er nu energie in voor iets waar je miss een bittere nasmaak aan over houdt. Wil je nog iets van hem kopen? Lijkt me niet echt betrouwbaar.
Het gaat me niet om de persoon, maar om het item dat ik wil kopen. De persoon die het verkoopt interesseeert me dan niet. Het item, daar gaat het me om. En dat dat eerlijk is, dus niet gejat. Maar ik durf nu niet echt een nieuwe afspraak te maken, bang dat ie me gewoon 3 uur voor niets laat reizen en dus zn afspraak wederom niet nakomt.

Kijk, het liefst zou ik dit soort lui gewoon pakken op dr gedrag. Voor de rechter slepen om navordering van de afspraak te eisen. En geheid, dat zal ik dan evt. winnen, want de sms'jes liegen niet en ontkennen zal ie ook niet doen. Maar goed, das weer teveel moeite en zo haatdragend ben ik ook weer niet. Maar ik vind zijn gedrag zo ontzettend zeilig en laag :r
pi_166165138
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 02:02 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Het gaat me niet om de persoon, maar om het item dat ik wil kopen. De persoon die het verkoopt interesseeert me dan niet. Het item, daar gaat het me om. En dat dat eerlijk is, dus niet gejat. Maar ik durf nu niet echt een nieuwe afspraak te maken, bang dat ie me gewoon 3 uur voor niets laat reizen en dus zn afspraak wederom niet nakomt.
Ja precies dat is nu wel lastig in te schatten na die acties van hem. Succes er iig mee.
  maandag 24 oktober 2016 @ 02:11:26 #15
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166165156
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 02:03 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ja precies dat is nu wel lastig in te schatten na die acties van hem. Succes er iig mee.
Ik snap het gewoon niet. Bij het bellen gaf ie al aan dat ie meerdere reacties had gekregen, amar dat die lui allemaal dingen vroegen die ie niet wist en dat ie akkoord ging omdat ik gewoon duidelijk en direct concreet werd en een afspraak wilde maken. Geen gezeik dus..

En die dag erna, bellen hoe laat ik zou komen, vervolgens nog eens om te vragen of ik al onderweg was om met de smoes te komen dat ie opeens een oproep had. Nouja, dat denk ik dan. Vervolgens verwijdert ie de advertentie, waardoor ik denk dat de deal rond is en dat ie idd in de loop van de week even belt om een nieuwe tijd af te spreken. En dan bel je, en is ie plots 'overvallen door het belletje' om een paar dagen later een nieuwe advertentie te plaatsen terwijl ie aangaf dat ie mn telefoonnummer had.

Dan vraag ik me gewoon af, waarom zeg je dan neit gewoon eerlijk war het op staat. Daar kan ik begrip voor opbrengen, niet voor zo'n teringstreek :r
pi_166165175
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 02:11 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Ik snap het gewoon niet. Bij het bellen gaf ie al aan dat ie meerdere reacties had gekregen, amar dat die lui allemaal dingen vroegen die ie niet wist en dat ie akkoord ging omdat ik gewoon duidelijk en direct concreet werd en een afspraak wilde maken. Geen gezeik dus..

En die dag erna, bellen hoe laat ik zou komen, vervolgens nog eens om te vragen of ik al onderweg was om met de smoes te komen dat ie opeens een oproep had. Nouja, dat denk ik dan. Vervolgens verwijdert ie de advertentie, waardoor ik denk dat de deal rond is en dat ie idd in de loop van de week even belt om een nieuwe tijd af te spreken. En dan bel je, en is ie plots 'overvallen door het belletje' om een paar dagen later een nieuwe advertentie te plaatsen terwijl ie aangaf dat ie mn telefoonnummer had.

Dan vraag ik me gewoon af, waarom zeg je dan neit gewoon eerlijk war het op staat. Daar kan ik begrip voor opbrengen, niet voor zo'n teringstreek :r
Ik begrijp het ook niet hoor als je echt iets afspreekt woord tot woord dat is al bindend (zeg dan geen ja :P en waarom gaat hij ermee akkoord ook zoiets he). Of bel terug een wees eerlijk (maar dat is voor veel mensen moeilijk om de waarheid te vertellen en oprecht te zijn). In ieder geval geen people soft skills.

Nou bijna alle alarmbellen gaan rinkelen na die acties van hem. Lijkt wel of de bindingsangst heeft (maar waarschijnlijk wilt hij gewoon meer ervoor :P).
pi_166165181
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 02:15 schreef LLgetikt het volgende:
(maar waarschijnlijk wilt hij gewoon meer ervoor :P).
Ik denk eerder dattie geen enkele notie van de waarde van dat ding wat ie te koop had staan had en dat iemand hem daarop gewezen heeft nadat TS en die knaker al een principeakkoord hadden bereikt.

En nu wil ie meer geld.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166165182
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2016 02:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk eerder dattie geen enkele notie van waarde had van dat ding wat ie te koop had staan en dat iemand hem daarop gewezen heeft nadat TS en die knaker al een principeakkoord hadden bereikt.

En nu wil ie meer geld.
Dat zou ook heel goed kunnen ja. Dat is het waarschijnlijk gewoon.
pi_166165185
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 02:17 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dat zou ook heel goed kunnen ja. Dat is het waarschijnlijk gewoon.
Lijkt me wel. Wel een naaistreek van die knaker evengoed.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 24 oktober 2016 @ 02:19:12 #20
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166165194
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 02:15 schreef LLgetikt het volgende:

Nou bijna alle alarmbellen gaan rinkelen na die acties van hem. Lijkt wel of de bindingsangst heeft (maar waarschijnlijk wilt hij gewoon meer ervoor :P).
Dat laatste denk ik.

Aan de telefoon vertelde ie dat ie 'm zelf kort daarvoor had gekocht voor 650 euro. Nu vraagt ie er opeens 975 euro voor. Dus ik denk dat ie tot inziht is gekomen dat ie dr eigenlijk wel meer voor zou kunnen krijgen dan de 400 euor die ik bood. En wat een schijntje is. Voor 750-850 euro moet ie ook wel kwijt kunnen, vooral aan Duitsers.
pi_166165196
Bod was te laag, iemand anders ging hoger pech gehad.
Een oplichter kan ook nog en ben je er goed vanaf gekomen.
pi_166165197
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 02:19 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik.

Aan de telefoon vertelde ie dat ie 'm zelf kort daarvoor had gekocht voor 650 euro. Nu vraagt ie er opeens 975 euro voor. Dus ik denk dat ie tot inziht is gekomen dat ie dr eigenlijk wel meer voor zou kunnen krijgen dan de 400 euor die ik bood. En wat een schijntje is. Voor 750-800 euro moet ie ook wel kwijt kunnen, vooral aan Duitsers.
Ja daar heb je het al... hij wilt ook geen verlies maken maarja beetje apart dat het inzicht later kwam vanuit hem :') :s)
pi_166165209
Inmiddels heeft ie ding al 10x verstuurd en ben maar blij dat je niet naar fake adres bent gereden.
  maandag 24 oktober 2016 @ 02:23:51 #24
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166165211
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2016 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bod was te laag, iemand anders ging hoger pech gehad.
Een oplichter kan ook nog en ben je er goed vanaf gekomen.
Nee, geen oplichter. Nieuwe foto's , nu wel scherp. Het is een fiets, met een paar leuke en prijzige accesoires die 'm toch wel wat lichter, fraaier en dus gewilder maken. Exclusief ding, geen fiets die de lokale fietsenboer verkoopt.

Qua prijs zat ie gewoon laag, en dat is dan ook de reden dat ik m wel wilde overnemen. Om 'm te rijden en uiteindelijk ook weer (met winst) door te verkopen.

Nieuwprijs zal tegen de 3000 euro aanliggen.
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 02:20 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ja daar heb je het al... hij wilt ook geen verlies maken maarja beetje apart dat het inzicht later kwam vanuit hem :') :s)
Hij was bereid om verlies te maken, want anders had ie m niet voor 450 euro aangeboden, amar gewoon zn eigen aankoopprijs weer gevraagd.
  maandag 24 oktober 2016 @ 02:26:33 #25
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166165220
quote:
3s.gif Op maandag 24 oktober 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Inmiddels heeft ie ding al 10x verstuurd en ben maar blij dat je niet naar fake adres bent gereden.
Hij heeft m vanavond pas weer opnieuw online gezet. En versturen, nee, dat gaat ḿ niet worden. Heeft een paar reacties gehad en is direct na mijn telefoontje en afspraak op gerserveerd gezet.

Hij heeft zich gewono bedacht, maar durft dat kennelijk niet te zeggen ofzo. Beetje schijnheilig :(
Of ruzie gehad met zn vrouw D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')