wat is er voor jou nu in Groningen. Je bent een kind van het heelal. Laat je leven zich niet beperken tot de provinciequote:Op maandag 24 oktober 2016 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kom nog wel terug
Opso gaat misschien vluchten naar Den Bosch
Daar ben ik niet zo handig meequote:Op maandag 24 oktober 2016 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
je moet de investering wel terugverdienen, niet verlies maken
m'n grote vriend Johannes woont erquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat is er voor jou nu in Groningen. Je bent een kind van het heelal. Laat je leven zich niet beperken tot de provincie
t is nog steeds ingewikkeldquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je nog met die meid van daar?
quote:
Durf je er al wel in je eentje te lopen savonds?quote:
Geen sfeer maar wel een grote peerquote:
Waarom zou ik alleen in Rotterdam zijn?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf je er al wel in je eentje te lopen savonds?
Geen idee, je zal vast alleen naar de trein moeten savondsquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou ik alleen in Rotterdam zijn?
Om te genieten van de stad waar je blijkbaar zo dol op bent.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou ik alleen in Rotterdam zijn?
Hoe gaat het met je?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen sfeer maar wel een grote peer
Hoi Etsu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |