Uiteraardquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij verheven boven die domme mensen hè.
Jawel joh, maar ik moest denken aan een stuk van Daniel Arends vorige week over toeristen die naar Thailand gaan omdat ze zo lekker uniek zijn en zich tussen de bevolking thuis voelen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Nee helemaal niet, gaat niet om verhevenheid. Vind dat gewoon dom, of mag dat niet?
pas je wel op, straks kan je weer niet slapen van al die prik.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
Ben nu litertje Spa rood aan het klappen
Jaja, wanneer gaan we dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Internetreputatie hoog houden he.
Oh ja, maar die blijf je er altijd tussen houden, en dat is ook de main reason waarom veel mensen een hekel hebben aan backpackers. Lekker op je ipad de hele dag fotos maken omdat je uit een kokosnoot bier aan het drinken bent en claimen dat je geestelijk gegroeid bent, nee dat wordt hem nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel joh, maar ik moest denken aan een stuk van Daniel Arends vorige week over toeristen die naar Thailand gaan omdat ze zo lekker uniek zijn en zich tussen de bevolking thuis voelen.
lekker zegquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
Ben nu litertje Spa rood aan het klappen
Zaterdag? Dan heb ik weer vrij.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pas je wel op, straks kan je weer niet slapen van al die prik.
[..]
Jaja, wanneer gaan we dan?
Ik walg van dat soort mensen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, maar die blijf je er altijd tussen houden, en dat is ook de main reason waarom veel mensen een hekel hebben aan backpackers. Lekker op je ipad de hele dag fotos maken omdat je uit een kokosnoot bier aan het drinken bent en claimen dat je geestelijk gegroeid bent, nee dat wordt hem niet
Daniel Arends is wel een van de leukere cabaretiers overigensquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel joh, maar ik moest denken aan een stuk van Daniel Arends vorige week over toeristen die naar Thailand gaan omdat ze zo lekker uniek zijn en zich tussen de bevolking thuis voelen.
euh ja is goed. Maar hoezo ben je dan pas weer vrij? je bent toch geen arbeiderquote:
Shit.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, maar die blijf je er altijd tussen houden, en dat is ook de main reason waarom veel mensen een hekel hebben aan backpackers. Lekker op je ipad de hele dag fotos maken omdat je uit een kokosnoot bier aan het drinken bent en claimen dat je geestelijk gegroeid bent, nee dat wordt hem niet
Ronald Goedemondt blijft wel de beste.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daniel Arends is wel een van de leukere cabaretiers overigens
Vieze hipsterquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt blijft wel de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |