Ene match iets meer dan de ander, maar overall wel leuk jaquote:Op zondag 6 november 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt genoten.
Fantastische voetbaldag
Van AZ-Ajax het minst door het resultaat, maar objectief gezien was dat een leuke potquote:Op zondag 6 november 2016 22:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ene match iets meer dan de ander, maar overall wel leuk ja
Sowieso een praatprogramma op zondagavond terwijl je de rechten hebt van La Liga die dan vaak spelenquote:Op zondag 6 november 2016 22:50 schreef Klopkoek het volgende:
Jammer dat dit niet op het eerste kanaal van ziggo was.
Wanneer moeten ze het dan doen?quote:Op zondag 6 november 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een praatprogramma op zondagavond terwijl je de rechten hebt van La Liga die dan vaak spelen
Zondagochtend, dan speelt er niemand.quote:Op zondag 6 november 2016 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wanneer moeten ze het dan doen?
Dat zou tijdstechnisch niet optimaal zijn. Bovendien spelen ze in LaLiga op zondagen al om 12:00.quote:Op zondag 6 november 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zondagochtend, dan speelt er niemand.
Anders doen ze het op maandag om 19:00 uur oid, voor een eventuele Premier League wedstrijd die om 21:00 begint.quote:Op zondag 6 november 2016 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zou tijdstechnisch niet optimaal zijn.
Toch teruggedrongen in de 2e helft en ook had ie geen controle meer.quote:Op zondag 6 november 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ageert Sampaoli gewoon om de controle terug te krijgen. Het zijn geen prehistorische trainers meer, waarde PSVCL.
Hij kan maar net rondkomen.quote:Op maandag 7 november 2016 17:33 schreef Bolasie het volgende:
Die krijgt wel een erg karig salaris nu.
Ik vind het vreselijk om te zeggen, maar hij was echt weergaloos goed gisteren.quote:
Waarom vind je dat vreselijk?quote:Op maandag 7 november 2016 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om te zeggen, maar hij was echt weergaloos goed gisteren.
Omdat Messi een behoorlijke smeerlap is en zijn fanboys niet te pruimen zijn.quote:
Je hoeft je mening over een speler toch niet bij te stellen op basis van wat fanboys? Ik heb zelf overigens niet het idee dat Messi een smeerlap is, eerder rancuneus en dan wil hij wel raar uit de hoek komen.quote:Op maandag 7 november 2016 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat Messi een behoorlijke smeerlap is en zijn fanboys niet te pruimen zijn.
Mijn mening wordt niet bijgesteld op basis van een paar fanboys, want of hij goed of slecht speelt, ik zeg het toch wel. Het is alleen nogal irritant als er zo'n figuur, loopt er ook een rond in deze reeks, op elke zin springt waar niet in staat dat Messi de allerbeste ooit is.quote:Op maandag 7 november 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft je mening over een speler toch niet bij te stellen op basis van wat fanboys? Ik heb zelf overigens niet het idee dat Messi een smeerlap is, eerder rancuneus en dan wil hij wel raar uit de hoek komen.
Dat heb je toch net zo goed met Ronaldo. Eeuwige discussies tussen fanboys over wie er toch beter of groter is terwijl het compleet verschillende voetballers zijn. Ik ben er bijna immuun voor geworden. Ik erger me momenteel eerder kapot aan Premier League-fanboys.quote:Op maandag 7 november 2016 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn mening wordt niet bijgesteld op basis van een paar fanboys, want of hij goed of slecht speelt, ik zeg het toch wel. Het is alleen nogal irritant als er zo'n figuur, loopt er ook een rond in deze reeks, op elke zin springt waar niet in staat dat Messi de allerbeste ooit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijnt 2-3 maanden out te zijn. Forse klap voor Real Madrid.quote:Kroos withdraws from squad due to injury
The Germany national football team will be without Toni Kroos for their upcoming fixtures against San Marino on 11th November and against Italy on 15th November. The midfield strategist suffered a hairline crack in his fifth metatarsal bone in his right foot whilst playing for Real Madrid against CD Leganés on Sunday. It wasn’t an impact injury. The midfielder cannot train for the next ten days.
Appropriate treatment will be decided after a follow-up exam. Kroos will undergo a CT scan in Munich on Tuesday by national team doctor Dr. Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt.
Zonder Kroos en mogelijk Casemiro naar Calderón, Camp Nou, Nervion en Mestalla. Ga er maar aan staan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnt 2-3 maanden out te zijn. Forse klap voor Real Madrid.
Ook thuis nog de kraker in de poule tegen Borussia Dortmund. Al zijn die niet denderend. Drie maal per dag naar het altaar in de komende weken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zonder Kroos en mogelijk Casemiro naar Calderón, Camp Nou, Nervion en Mestalla. Ga er maar aan staan.
twitter:barcabstuff twitterde op donderdag 10-11-2016 om 23:19:51Luis Enrique and his staff are delighted with what Marlon has shown so far. They like his attitude, his strength and anticipation. sport reageer retweet
twitter:barcabstuff twitterde op donderdag 10-11-2016 om 23:22:03When he has trained with them, Marlon also made good impressions on the first team players, who appreciate his humble attitude. sport reageer retweet
Gek zeg, als je de voorbeschouwing uit de krant van gisteren post.quote:
Was de enige die ik kon vinden ,..livescore klopt ook nooit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gek zeg, als je de voorbeschouwing uit de krant van gisteren post.
Ze twitteren speciaal voor jou in een leuk plaatje of een videotje de opstelling..quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was de enige die ik kon vinden ,..livescore klopt ook nooit.
Nee man ze hadden beide geen opstelling getwittert (plaatje)quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze twitteren speciaal voor jou in een leuk plaatje of een videotje de opstelling..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |