En Sierdquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slapeloze nachten voor Koffieplanter.
Over twee weken de derby die ze gaan winnen.quote:
Ik heb het onderschat, inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar Atlético zou wel even kampioen worden.
Wat is er daar nou weer lucky aan? Je speelt tegen iedere ploeg twee keer. Je slaat door in je Zidane en/of Real afkeer, slaat nergens op.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen spelen Sevilla en Barça tegen elkaar, alleen Real Madrid heeft mazzel met zo'n lucky pot.
Ik verwoordde het verkeerd.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is er daar nou weer lucky aan? Je speelt tegen iedere ploeg twee keer. Je slaat door in je Zidane en/of Real afkeer, slaat nergens op.
Gelukkig maar, want ik had wel wat meer vertrouwen in je. In opmerkingen of discussies over de lotingen van Real kan het woord lucky niet vaak genoeg gebruikt worden, maar spreken over een lucky competitieprogramma is erg apart.quote:
Over competitieschema's hoor je me nooit klagen. Alleen viel het me op dat Real Madrid's tests pas na de komende interlandweken gaan komen. Atlético, Sevilla, Barcelona en Valencia komen allemaal aan bod, waarvan het ook nog eens allemaal uitwedstrijden zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik had wel wat meer vertrouwen in je. In opmerkingen of discussies over de lotingen van Real kan het woord lucky niet vaak genoeg gebruikt worden, maar spreken over een lucky competitieprogramma is erg apart.
Manchester City heeft bewezen dat het kan, dus waarom niet?quote:Op zondag 6 november 2016 20:15 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd hoe Sevilla gaat spelen, die kale is een aanvallende coach maar gaat ie zo ook tegen Barca spelen?
Het kan ook , ben alleen benieuwd wat ie gaat doen.quote:Op zondag 6 november 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester City heeft bewezen dat het kan, dus waarom niet?
quote:Op zondag 6 november 2016 20:15 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd hoe Sevilla gaat spelen, die kale is een aanvallende coach maar gaat ie zo ook tegen Barca spelen?
Lol.quote:Op zondag 6 november 2016 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het kan ook , ben alleen benieuwd wat ie gaat doen.
Misschien gaat ie de bus parkeren.
Waarom zou hij. Dat heeft hij nog nooit in zijn leven gedaan. Trainers als Guardiola, Sampaoli hebben een bepaalde filosifie en stappen daar nooit van af.quote:Op zondag 6 november 2016 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het kan ook , ben alleen benieuwd wat ie gaat doen.
Misschien gaat ie de bus parkeren.
Aanvallende trainersquote:Op zondag 6 november 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou hij. Dat heeft hij nog nooit in zijn leven gedaan. Trainers als Guardiola, Sampaoli hebben een bepaalde filosifie en stappen daar nooit van af.
Wat een rare zenders.quote:Op zondag 6 november 2016 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
De split-screens tussen Movistar en Canal+ staan al aan.
Ik krijg meer te zien dan op die flutzenders in Nederland.quote:
quote:Op zondag 6 november 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou hij. Dat heeft hij nog nooit in zijn leven gedaan. Trainers als Guardiola, Sampaoli hebben een bepaalde filosifie en stappen daar nooit van af.
Ligt eraan hoe Barca gaat spelen.quote:Op zondag 6 november 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg nu een item van Sierd de Vos, dat hebben ze daar vast niet.quote:Op zondag 6 november 2016 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik krijg meer te zien dan op die flutzenders in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |