Veel plezierquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nu Killer Women with Piers Morgan kijken op Netflix.
ik kijk allerlei series door elkaar omdat ik telkens een week moet wachten op een nieuwe episodequote:
Ben jij besnedenquote:
dan ga je in de zomer zeker niet zonnen? als nler is dat kut dan staat bleek zijn nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
[..]
normaal redelijk, maar krijg snel pigment vlekjes etc. Drm.
ahhw schatje gevoelig huidjequote:Op zondag 23 oktober 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
[..]
normaal redelijk, maar krijg snel pigment vlekjes etc. Drm.
Zou alsnog.quote:
crip is echt een zoete aardbeitjequote:Op zondag 23 oktober 2016 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Past wel bij haar persoonlijkheid; ook zo gevoelig
ik ken die serie niet. ik vind frequency leuk. iemand uit 2016 heeft contact met iemand uit 1996 . ze proberen een aantal dingen in de toekomst te veranderen alleen veroorzaakt dat weer andere veranderingen die ze niet verwacht haddenquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
16 jaar.. je moeder en 2 broertjes vermoord. Godverdomme.
plsquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Past wel bij haar persoonlijkheid; ook zo gevoelig
Issie goed ja? Staat op m'n watchlist.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ken die serie niet. ik vind frequency leuk. iemand uit 2016 heeft contact met iemand uit 1996 . ze proberen een aantal dingen in de toekomst te veranderen alleen veroorzaakt dat weer andere veranderingen die ze niet verwacht hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |