Nee die kapte het meteen af omdat hij wist hoe ze met mij omgingquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze heeft het er even van genomen zeg
heeft die vriend haar nog genomen?
omdat klasgenoten dan tweede menu gratis hebben en dan moet hij mee om die eerste te betalenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij gaat echt heel vaak zie ik altijd op snap
Was je toen op visite bij Pax?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij de Mac at was dat ik om een uur of 3 in Groningen zat te ontbijten denk ik
Hmm, je maakt mij benieuwdquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn geheugen zit vol met zwarte gaten.
omg hopelijk is dit niet echtquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat klasgenoten dan tweede menu gratis hebben en dan moet hij mee om die eerste te betalen
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die kapte het meteen af omdat hij wist hoe ze met mij omging![]()
Hij had geen zin in zulke wijven
volg je fiscale courses met fiscaal recht? waar zit lastigheid in, hoeveelheid of complexiteit?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fiscale
Economische is een beetje afhankelijk van je gevoel/inzicht
het is ook wel eens mijn ontbijt op zondagmiddagquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij de Mac at was dat ik om een uur of 3 in Groningen zat te ontbijten denk ik
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
volg je fiscale courses met fiscaal recht? waar zit lastigheid in, hoeveelheid of complexiteit?
laatste tijd niet meer helaasquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij gaat echt heel vaak zie ik altijd op snap
Bij mij nooit eigenlijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is ook wel eens mijn ontbijt op zondagmiddag
Ja als ik me die kon herinneren was er niks om over te praten natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zwarte gaten (niet ordinair bedoeld)
Je had beter Pax kunnen quotenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze in Groningen niet gewoon een goede Turk dan?
Op tijd in bed liggen is relatief.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mij nooit eigenlijk
Maar ik ben dan ook een keurige jongen die altijd op tijd in bed ligt
vertel eens wat meer over jezelfquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mij nooit eigenlijk
Maar ik ben dan ook een keurige jongen die altijd op tijd in bed ligt
Dat is niet echt lekker als je om 8 uur moet werken of 9 uur college hebtquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op tijd in bed liggen is relatief.
Ik vind om 3 uur 's nachts naar bed een mooie tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |