quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het daarna probeerde bij een vriend die ook een hekel heeft aan McDonalds.
Hier hebben wij uitgebreid over gepraat op de meetquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme jij ook al.
Wat een steken in de rug dit.
oooh jammerquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw leuk
mijn zus is altijd wel in voor beetje winkelen maar zie haar niet zo vaak meer want ze woont niet meer in groningen
ze heeft het er even van genomen zegquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het daarna probeerde bij een vriend die ook een hekel heeft aan McDonalds.
Fiscalequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
welke courses vergen veel inzet? fiscale of economische?
hoezo? nee tof, wel grote ruimte.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
baffen
maar vond je niet beetje ongemakkelijk in pashokje?
Mijn geheugen zit vol met zwarte gaten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier hebben wij uitgebreid over gepraat op de meet
Jammer dat je dit niet meer weet
De laatste keer dat ik bij de Mac at was dat ik om een uur of 3 in Groningen zat te ontbijten denk ikquote:
Nee die kapte het meteen af omdat hij wist hoe ze met mij omgingquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze heeft het er even van genomen zeg
heeft die vriend haar nog genomen?
omdat klasgenoten dan tweede menu gratis hebben en dan moet hij mee om die eerste te betalenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij gaat echt heel vaak zie ik altijd op snap
Was je toen op visite bij Pax?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij de Mac at was dat ik om een uur of 3 in Groningen zat te ontbijten denk ik
Hmm, je maakt mij benieuwdquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn geheugen zit vol met zwarte gaten.
omg hopelijk is dit niet echtquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat klasgenoten dan tweede menu gratis hebben en dan moet hij mee om die eerste te betalen
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die kapte het meteen af omdat hij wist hoe ze met mij omging![]()
Hij had geen zin in zulke wijven
volg je fiscale courses met fiscaal recht? waar zit lastigheid in, hoeveelheid of complexiteit?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fiscale
Economische is een beetje afhankelijk van je gevoel/inzicht
het is ook wel eens mijn ontbijt op zondagmiddagquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij de Mac at was dat ik om een uur of 3 in Groningen zat te ontbijten denk ik
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
volg je fiscale courses met fiscaal recht? waar zit lastigheid in, hoeveelheid of complexiteit?
laatste tijd niet meer helaasquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij gaat echt heel vaak zie ik altijd op snap
Bij mij nooit eigenlijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is ook wel eens mijn ontbijt op zondagmiddag
Ja als ik me die kon herinneren was er niks om over te praten natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zwarte gaten (niet ordinair bedoeld)
Je had beter Pax kunnen quotenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze in Groningen niet gewoon een goede Turk dan?
Op tijd in bed liggen is relatief.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mij nooit eigenlijk
Maar ik ben dan ook een keurige jongen die altijd op tijd in bed ligt
vertel eens wat meer over jezelfquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mij nooit eigenlijk
Maar ik ben dan ook een keurige jongen die altijd op tijd in bed ligt
Dat is niet echt lekker als je om 8 uur moet werken of 9 uur college hebtquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op tijd in bed liggen is relatief.
Ik vind om 3 uur 's nachts naar bed een mooie tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |