Als ze kleding voor mij gaan uitzoeken ook hoor, dan kies ik vaak het eerste zodat ik snel naar huis kan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja wel als ze ook shit voor zichzelf gaan zoeken
dan duurt het eindeloos
Dat is ook het meeste wat ik kan herinneren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
to hajilee, vuurgevechtep? wut walt is toch pas haatbaar na seizoen vier?
nee enige saaie ep.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:05 schreef Paxcon het volgende:
die aflevering met die vlieg in het lab was ook ERG leuk
ik vind dat persoonlijk weinig interessante rechtsgebiedenquote:
hey lieverdquote:
die chick die je de hele nacht hebt gezoend en toen gingen jullie naar de mac en toen vroeg ze of jij ook wat wilde en toen heb je even je mening duidelijk gemaaktquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet meer, help me even.
Dat was een gebbetjequote:
Mijn vader was erg MAD toen hij die aflevering zagquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:05 schreef Paxcon het volgende:
die aflevering met die vlieg in het lab was ook ERG leuk
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze kleding voor mij gaan uitzoeken ook hoor, dan kies ik vaak het eerste zodat ik snel naar huis kan.
Kleding passen in die kleedhokjes vind ik al helemaal vreselijk.
Ohja dat was me toch een raar wijf. Maar dat had ik wel kunnen bedenken als je midden in de nacht bij de mac wil eten natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die chick die je de hele nacht hebt gezoend en toen gingen jullie naar de mac en toen vroeg ze of jij ook wat wilde en toen heb je even je mening duidelijk gemaakt
Lolquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader was erg MAD toen hij die aflevering zag
Toen ging ik stuk
Ik doe gewoon overhemdje aan en dan vind ik het wel prima.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar als ik het niks vind wil ik er niet in lopen
Ik wacht eigenlijk altijd sale of kortingactie af. Vind het tegenwoordig zonde om volle mep te betalen. Zeker als er iedere maand wel een actie is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Vragen jullie wel eens korting als je meerdere broeken ofzo koopt?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat was me toch een raar wijf. Maar dat had ik wel kunnen bedenken als je midden in de nacht bij de mac wil eten natuurlijk.
is toch niet raar na uitgaan?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat was me toch een raar wijf. Maar dat had ik wel kunnen bedenken als je midden in de nacht bij de mac wil eten natuurlijk.
which univ?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was een gebbetje
Ik studeer zelf fiscale economie dus ik hou Pax altijd even in toom als hij weer gaat haten
Jij zou haar vast wel kunnen fixen. Als ze met mij wilde, houd ze vast van babyfacequote:
Jawel, want McDonalds is echt kankersmerig.quote:
SJDquote:
ik ben dol op McDonald'squote:Op zondag 23 oktober 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar vast wel kunnen fixen. Als ze met mij wilde, houd ze vast van babyface
[..]
Jawel, want McDonalds is echt kankersmerig.
bahquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:10 schreef Ashqelon het volgende:
heb een x meisje gebaft in ledingruimte.
Misschien dacht ze na het macdonalds debacle dat jij niet haar ideale man zou zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar vast wel kunnen fixen. Als ze met mij wilde, houd ze vast van babyface
[..]
Jawel, want McDonalds is echt kankersmerig.
ik gaf mijn broertje kleren voor zijn verjaardag dit jaar en dag vond ie heel leuk. En toen vroeg hij me een keer mee om te shoppenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en die brengt gewoon alles wat eventueel leuk is naar pashokje
heb een hekel aan winkels doorstruinen
ahw leukquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik gaf mijn broertje kleren voor zijn verjaardag dit jaar en dag vond ie heel leuk. En toen vroeg hij me een keer mee om te shoppenzo leuk. Vindt jouw zus dat ook zo leuk?
which feit wel, baffe of locatie?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bah
en dan niet het feit dat het een meisje was
Jammer dat ze het daarna probeerde bij een vriend die ook een hekel heeft aan McDonalds.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien dacht ze na het macdonalds debacle dat jij niet haar ideale man zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |