Kek. Mijn hond is 30 kg en die vind ik al sterkquote:
Dat is best pittig. En ook sneu voor de hond trouwens als dat mis gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn oma is misschien 45-50 kg ofzo
dus moet je goed trainen anders gaat hond jou de baas zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
daarom moet je goed opvoeden hequote:Op zondag 23 oktober 2016 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Dat is best pittig. En ook sneu voor de hond trouwens als dat mis gaat.
heel vermoei0ndquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu opeens vanwege Verstappen is iedereen fan
Kan je beter een leuk boek lezenquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind f1 optimale ontspanning in de kop
waar danquote:
pff dacht echt dat ik ging winnenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
paxcon had bijna gewonnen
jammer paxcon
Feyenoord nu KAMPIOENquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je voorspelling uit zou komen
ik een jaar en twee wekenquote:
mijn schoenen zijn echt grauw gewordenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven schoenen aan het poetsen
wel zelfde studie?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja, twijfel om naar een andere univ te gaan.
vertel?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:54 schreef Paxcon het volgende:
den
[..]
denk dat je dan van een koude kermis thuiskomt
Daar heb ik nog nooit de behoefte voor gevoeld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven schoenen aan het poetsen
ben helemaal vergeten. Schoenen alleen aangehad voor diploma uitreiking.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit de behoefte voor gevoeld.
Toen ik mijn schoenen kocht zei dat wijf ook dat ik ze vaak moest gaan poetsen, ja dat ga ik niet doen hoor. Veel te lui voor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben helemaal vergeten. Schoenen alleen aangehad voor diploma uitreiking.
Jazeker.quote:
uva is uitzondering, courses die ash interessant vint worden daar pas in laatste bachelorjaar gegeven, gaat me overigens meer om reisafstand enzo.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zal allemaal niet zoveel verschillen per uni
Willen ze je ook nog allerlei middeltjes aansmerenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik mijn schoenen kocht zei dat wijf ook dat ik ze vaak moest gaan poetsen, ja dat ga ik niet doen hoor. Veel te lui voor.
[..]
Jazeker.
je had een kamer toch in amsterdamquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
uva is uitzondering, courses die ash interessant vint worden daar pas in laatste bachelorjaar gegeven, gaat me overigens meer om reisafstand enzo.
wel zonde als het dure schoenen zijn tochquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik mijn schoenen kocht zei dat wijf ook dat ik ze vaak moest gaan poetsen, ja dat ga ik niet doen hoor. Veel te lui voor.
[..]
Jazeker.
Ik heb dat wijf een uitbrander gegeven, wat niet mijn bedoeling was maar gewoon als een reflex.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Willen ze je ook nog allerlei middeltjes aansmeren
favo ep/seizoen? haat je tod meer of ted?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
Ik geef daar nooit zoveel geld aan uit, vind dat echt dodelijk saai om kleding te kopen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel zonde als het dure schoenen zijn toch
Super zonde joh.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
net als je macdonaldschickquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat wijf een uitbrander gegeven, wat niet mijn bedoeling was maar gewoon als een reflex.
ik wil binnenkort meer kleding kopen maar geen tijdquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef daar nooit zoveel geld aan uit, vind dat echt dodelijk saai om kleding te kopen.
Het laatste halve seizoen was geniaal, elke aflevering. Ozmandyus (oid) favoriete episode natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
favo ep/seizoen? haat je tod meer of ted?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |