En Feyenoord heel erg goed, en nog komen ze niet verder dan een gelijkspel. Moet je nagaan wat voor niveauverschil er zit tussen Ajax en Feyenoord.quote:
Welnee, Ajax hoefde maar op 50% te spelen. Spelers waren niet eens moe na afloop.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, gemakkelijk op de been blijven valt natuurlijk wel mee. Heeft Feyenoord net zoveel geluk als Ajax vandaag, verlies je deze pot gewoon 5-1.
Niveauverschil is 5 punten, troll.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En Feyenoord heel erg goed, en nog komen ze niet verder dan een gelijkspel. Moet je nagaan wat voor niveauverschil er zit tussen Ajax en Feyenoord.
Is gewoon onkunde man. Die van Bilal was goed gekeept (op het juiste moment zijn benen gesloten) en die andere waren niet eens op doel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, gemakkelijk op de been blijven valt natuurlijk wel mee. Heeft Feyenoord net zoveel geluk als Ajax vandaag, verlies je deze pot gewoon 5-1.
Jammer dat Kongolo er nog even voor lag op het laatst.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is gewoon onkunde man. Die van Bilal was goed gekeept (op het juiste moment zijn benen gesloten) en die andere waren niet eens op doel.
Die Dolberg heeft echt klasse. Jammer genoeg.
dijks kreeg een tegendoelpunt, sink niet mvgquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:26 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie Bosz er nog wel voor aan om Sinkgraven te laten staan op de LB positie, die wil zijn ongelijk niet toegeven.
Dan maar Dijks, ook geen geweldenaar maar 10x beter dan Sinkgraven.
Onze beste linksback zit op de bank.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:26 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie Bosz er nog wel voor aan om Sinkgraven te laten staan op de LB positie, die wil zijn ongelijk niet toegeven.
Al waren het er 15, Feyenoord wordt geen kampioen natuurlijk. Dat weten de supporters ook wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niveauverschil is 5 punten, troll.
Dat lijkt me idd de beste optie. Jammer alleen dat Riedewald daar zelf niet wil staan. Al zal dat nu wel anders zijn hoop ik.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Onze beste linksback zit op de bank.
Riedewald kan voetballen en verdedigen.
Mwoah, ik heb Bosz toch wel een aantal keer zien terugkomen op zijn beslissingen. Traore uit de spits, Ziyech naar het middenveld, Gudelj op de bank.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:26 schreef Pedroso het volgende:
Ach ik moet hier al de hele week lezen dat Ajax voetballend veel beter is, op elke positie een betere speler heeft en Feyenoord mazzel heeft gehad en niet veel voorstelt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welnee, Ajax hoefde maar op 50% te spelen. Spelers waren niet eens moe na afloop.
Op links- en rechtsback heeft Feyenoord inderdaad een betere speler staan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach ik moet hier al de hele week lezen dat Ajax voetballend veel beter is, op elke positie een betere speler heeft en Feyenoord mazzel heeft gehad en niet veel voorstelt.
Nou we hebben het weer gezien zeg.
een kans afmaken is geen geluk, ook al is het je eerste. Dat is gewoon de klasse van Dolberg. Iets wat een jurgenson mist.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Holy shit,het was weer typisch Ajax van de afgelopen Klassiekers in de Kuip. Feyenoord creëert kans op kans en mist alles. Ajax komt er vervolgens in de tweede helft voor het eerst uit, en het is meteen 0-1.
Gefeliciteerd met het punt, maar je zou toch zeggen dat het Ajaxgeluk nu wel een keertje op zou zijn.
nee het puntenverschil is 5 punten. Niveauverschil is iets wat je neit kan beoordelen op een wedstrijd als vandaag. een klassieker is zelden nog mooi voetbal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niveauverschil is 5 punten, troll.
El Ahmadi heerste zo ongeveer in zijn eentje over het gehele Ajax-middenveld. Dat moet toch vrij schrijnend om te zien geweest zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:31 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Op links- en rechtsback heeft Feyenoord inderdaad een betere speler staan.
Ik was pas om half 4 wakker dus ik heb El Ahmadi niet zogenaamd zien heersen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
El Ahmadi heerste zo ongeveer in zijn eentje over het gehele Ajax-middenveld. Dat moet toch vrij schrijnend om te zien geweest zijn.
Niet echt, zeker niet toen het 0-1 stond. En bij 1-1 ook niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
El Ahmadi heerste zo ongeveer in zijn eentje over het gehele Ajax-middenveld. Dat moet toch vrij schrijnend om te zien geweest zijn.
Feyenoord had inderdaad mazzel dat die 1-1 nog viel op pure opportunisme.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach ik moet hier al de hele week lezen dat Ajax voetballend veel beter is, op elke positie een betere speler heeft en Feyenoord mazzel heeft gehad en niet veel voorstelt.
Nou we hebben het weer gezien zeg.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:26 schreef Pedroso het volgende:
=
Vond ik wel meevallen. Had veel overtredingen nodig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Realisme komt niet in je woordenboek voor hè.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Feyenoord had inderdaad mazzel dat die 1-1 nog viel op pure opportunisme.
Heb ik het over de LB positie he. Dat was gewoon triest vandaag, moet je zo'n jongen ook niet aandoen. Dat gaat op die positie nooit wat worden. Zelfs aanvallend is zijn inbreng nihil.quote:
Realisme: "dingen niet door een Feyenoord-bril zien"quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Realisme komt niet in je woordenboek voor hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |