Huzarensalade en spaghetti bolognese achtige saus.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Voor welke gerechten dan? Want uit blik/pot is namelijk niet te pruimen.
Hmmm ok dat is wellicht de reden dat ik zo'n hekel aan huzarensalade heb.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:47 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Huzarensalade en spaghetti bolognese achtige saus.
Kan je ook prima met diepvrieserwten maken hoor, maar ik vind uit blik lekkerder. Erwten zijn het enige wat ik uit blik eet overigens.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hmmm ok dat is wellicht de reden dat ik zo'n hekel aan huzarensalade heb.
Ik eet alleen maïs uit blik.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Erwten zijn het enige wat ik uit blik eet overigens.
edit: en ananas, dat eet ik ook wel eens uit blik.
Gewoon een potje hak en dan met gebakken uitjes erdoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Deze idd![]()
En erwten van Bonduelle diepvries, maar liever van Iglo.
We hebben een winnaar. Het heeft dus niks met erwtjes te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:24 schreef Nielojram75 het volgende:
Veldertjes, het heet, geen velderwtjes![]()
Jonge kapuncijntjes,
Bullshit, kapucijners zijn een erwtensoortquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben een winnaar. Het heeft dus niks met erwtjes te maken.
Alleen de kleur is al anders. Donker groen tegenover gewoon groen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:05 schreef sirdanilot het volgende:
Oh ja, dat is een van die dingen die ik vroeger altijd kreeg maar tegenwoordig echt nóóit meer eet. Erwtjes uit blik.
Echt al jááááááren niet gegeten. Maar ik kan me de smaak zó voor de geest halen.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. De smaak is totaal onvergelijkbaar met vers. Niet per se vies maar gewoon anders.
Maar wel viezer dan de verse erwtjes (diepvries is ook vers).
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij wel. In het Gronings heten ze grauwe erwten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Met uitjes en spekquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij wel. In het Gronings heten ze grauwe erwten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |