abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166152536
Eigen spelers uitfluiten :')
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:12:20 #43
356891 Abed
hooggeleid
pi_166152546
Wat een gespuis daar :')
man man man
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_166152558
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Ties02 het volgende:
Eigen spelers uitfluiten :')
Eigen coach wegjagen.
pi_166152560
pi_166152568
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Vasion het volgende:

[..]

Eigen coach wegjagen.
Mad
pi_166152570
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ik zie Kuyt zo rond de 85e minuut de 1-1 nog wel maken
Hier staat een ban op
pi_166152575
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ik zie Kuyt zo rond de 85e minuut de 1-1 nog wel maken
Zou het?
Zonder wrijving geen glans
pi_166152587
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zonder wrijving geen glans
pi_166152589
JA DAAR IS IE
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:13:42 #52
356891 Abed
hooggeleid
pi_166152593
Lucky Feyenoord
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_166152594
Kuyt god _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_166152596
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hier staat een ban op
Dat zou echt complete bullshit zijn :')
pi_166152603
Dijksgod
pi_166152604
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Fake mag ik hopen?
pi_166152606
Standbeeld.
pi_166152608
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Fake mag ik hopen?
Nee, maar wel verwijderd inmiddels.
pi_166152609
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Vasion het volgende:

[..]

Eigen coach wegjagen.
Hebben jullie nog nooit gedaan natuurlijk

Feit is dat het daarna beter ging :) alles voor de club
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:14:20 #60
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166152613
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef Brammess het volgende:
Dijksgod
3 koppen groter en je laten aftroeven door dwergen

Gewoon
RED ONS HENNIEGOD
pi_166152614
Heel Eindhoven jankt om een fluitsignaal van de scheids.
pi_166152617
Dit Feyenoord zou zomaar eens kampioen kunnen worden.
Zonder wrijving geen glans
pi_166152618
JAA
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:14:47 #64
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166152622
Deze actie was ziek
Oh.
pi_166152626
quote:
9s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

3 koppen groter en je laten aftroeven door dwergen

Gewoon
In de winter over de linkerbaan met 190km/u naar Club Brugge brengen
pi_166152629
Jaaaa ik ben op tv gekomen!!1!
pi_166152634
Twee punten ingelopen op Ajax en Feyenoord _O_
pi_166152636
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef Vasion het volgende:
Jaaaa ik ben op tv gekomen!!1!
Wist niet dat jij aan de coke zat
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:15:24 #69
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166152644
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef Brammess het volgende:

[..]

In de winter over de linkerbaan met 190km/u naar Club Brugge brengen
Zwart geld toe geven voor dat gedrocht
RED ONS HENNIEGOD
pi_166152650
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef Vasion het volgende:
Jaaaa ik ben op tv gekomen!!1!
Dus er hangt nu sperma aan je beeldbuis?
Zonder wrijving geen glans
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:15:57 #71
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166152657
Demagoog
Oh.
pi_166152665
Ajax was weer slecht. NOS maakt er in de samenvatting nog iets van. KNJNPO.
pi_166152685
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef Brammess het volgende:

[..]

Nee, maar wel verwijderd inmiddels.
Moet dit nou een staartje krijgen als in schorsing die Vertongen een paar jaar geleden kreeg voor het noemen van die kut kakkerlakken? Of laten we het hierbij omdat het gewoon te dom is :D
pi_166152686
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Ajax was weer slecht. NOS maakt er in de samenvatting nog iets van. KNJNPO.
:D
pi_166152689
Kuyt moet stoppen na dit seizoen.
Zonder wrijving geen glans
pi_166152700
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Moet dit nou een staartje krijgen als in schorsing die Vertongen een paar jaar geleden kreeg voor het noemen van die kut kakkerlakken? Of laten we het hierbij omdat het gewoon te dom is :D
Het was ergens in de jeugd bij Heerenveen, 5 jaar geleden ofzo
pi_166152703
Die kut Tom steeds met zijn "uh ja"
pi_166152719
Dolberg flikker. Oorbel in je rechter oor .
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:18:33 #79
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166152733
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef hafcfan het volgende:
Dolberg flikker. Oorbel in je rechter oor .
Vd Heijden in de kont neuken
RED ONS HENNIEGOD
pi_166152743
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit Feyenoord zou zomaar eens kampioen kunnen worden.
Dan wordt het tijd voor een beneliga
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')