huhhhh?quote:Op zondag 23 oktober 2016 09:55 schreef jamesdeen het volgende:
Iedereen op fok die klaagt dat NLse vrouwen er niet uit zien kijkt niet goed uit zijn doppen, jezus wat ga ik ze missen
Waar ga je heenquote:Op zondag 23 oktober 2016 09:55 schreef jamesdeen het volgende:
Iedereen op fok die klaagt dat NLse vrouwen er niet uit zien kijkt niet goed uit zijn doppen, jezus wat ga ik ze missen
Geen idee, ik doe dat altijd wel.quote:
-30 is nog okquote:Op zondag 23 oktober 2016 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
Er zijn veel mooie Nederlandse meisjes, maar weinig mooie Nederlandse vrouwen. Ergens gaat het mis.
dat geldt voor bijna alle herkomstenquote:Op zondag 23 oktober 2016 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
Er zijn veel mooie Nederlandse meisjes, maar weinig mooie Nederlandse vrouwen. Ergens gaat het mis.
heb jij vrienden die ook maar kunnen tippen aan jouw schoonheid...?quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:03 schreef jamesdeen het volgende:
Chai, hoeveel lekkere vriendinnen heb jij?
Ze zijn allemaal lekker, maar er is er maar eentje single.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:03 schreef jamesdeen het volgende:
Chai, hoeveel lekkere vriendinnen heb jij?
niet in nlquote:Op zondag 23 oktober 2016 10:04 schreef zeer het volgende:
[..]
heb jij vrienden die ook maar kunnen tippen aan jouw schoonheid...?
dibsquote:Op zondag 23 oktober 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal lekker, maar er is er maar eentje single.
ja manquote:Op zondag 23 oktober 2016 09:58 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja niet dan haags. al die topics in klb daaeover zijn onterecht
Damn, ze worden snel weggekaaptquote:Op zondag 23 oktober 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Single of bezet zegt niks tegenwoordigquote:Op zondag 23 oktober 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
stond bij hun geboorte al vast voor welke ruilverkaveling ze gebruikt zouden wordenquote:Op zondag 23 oktober 2016 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
We zijn burgerlijke provinciaaltjes, wij leven die sex and the city leef niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |