neuzenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wedden dat ik tot de 90e minuut denk dat ik win en dan die neuzen er even 1 in prikken en hoppa 2-2, flip heeft verloren.
Ach als Ajax het niet doet, dan wel een ander. Alleen ajax is binnen eredivisie toch wel de club die er meer pakt van AZ. Dan zie je ze weer terug in de competitie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat constant als Ajax speelt. Ook altijd janken dat Ajax alle AZ'ers koopt, nou Gudelj mag hij zo terug hebben hoor.
[..]
Ik zie ze eigenlijk niet heel vaak, alleen in toppers. Kijk het meest naar Liverpool.
Ik hoop wel op een andere kampioen dan City, United en Chelsea. Al worden die laatste twee het sowieso niet dit jaar.quote:
City zal wel consistent zijn tegen de zwakkere broeders.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een andere kampioen dan City, United en Chelsea. Al worden die laatste twee het sowieso niet dit jaar.
Ik durf hier best een bet op te zette voor 2020.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
United gaat sowieso nog wel kampioen worden komende jaren ja
El Hamdaoui deed het voetbaltechnisch nog het beste, maar die had een rotte persoonlijkheid.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach als Ajax het niet doet, dan wel een ander. Alleen ajax is binnen eredivisie toch wel de club die er meer pakt van AZ. Dan zie je ze weer terug in de competitie.
Maar ik kan me niet heel veel spelers bedenken die het daadwerkelijk fantastisch hebben gedaan bij ajax na AZ.
Dat gaat soms automatisch. Het is ieder eredivisie weekend 'wat hebben de neuzen/psv'ers gedaan'quote:
Dat zijn komende 3 seizoenen. Dat zeg ik niet, maar in 5 jaar vast wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf hier best een bet op te zette voor 2020.
Mijn pa zegt gewoon standaard de joden, al dan niet met een krachtterm ervoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gaat soms automatisch. Het is ieder eredivisie weekend 'wat hebben de neuzen/psv'ers gedaan'
Klinkt sneu maar zo bedoelt mijn pa het niet.
Welke odds zou je daar op pakkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn komende 3 seizoenen. Dat zeg ik niet, maar in 5 jaar vast wel.
Mijn vader is ook fan van Kuyt. Altijd toen hij in Oranje speelde werd ik mad omdat hij er echt niks van kon en mijn pa dan "Hou je mond nu, hij werkt toch hard"quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader is fan van Southampton en Feyenoord.
En denkt dat Everton kampioen wordt en dat Kuyt een goede voetballer is.
Dat heb ik dus nu met mn pa.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader is ook fan van Kuyt. Altijd toen hij in Oranje speelde werd ik mad omdat hij er echt niks van kon en mijn pa dan "Hou je mond nu, hij werkt toch hard"
Toen ging ik met stoelen gooien.
Al speelde ze wel gelijk tegen Celtic, dus wat dat betreft kunnen die ook tegen elke zwakke broeder punten laten liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
City zal wel consistent zijn tegen de zwakkere broeders.
Nou ik zou er niet serieus op betten nee.quote:
Omdat ze hun kansen niet afmaakten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al speelde ze wel gelijk tegen Celtic, dus wat dat betreft kunnen die ook tegen elke zwakke broeder punten laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |