Ik ben wel van plan af en toe eens met mn vrouw mee te gaan met arsenalquote:
Dat had er meer mee te maken dat ik geen zin had om via streams te kijken en ik geen Ziggo Sport had.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vooral leuk omdat Stijn zelf een paar jaar terug nog wedstrijden als NEC-Roda geweldig vond en dat ipv El Clasico keek
Niet serieus te nemen die ventquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vooral leuk omdat Stijn zelf een paar jaar terug nog wedstrijden als NEC-Roda geweldig vond en dat ipv El Clasico keek
Sowieso North London derby wel hèquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan af en toe eens met mn vrouw mee te gaan met arsenal
Heb namelijk optimaal genoten, maar ga mn wedstrijdjes wel uitkiezen
Middlesbrough domineerde Arsenal, best ernstig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan af en toe eens met mn vrouw mee te gaan met arsenal
Heb namelijk optimaal genoten, maar ga mn wedstrijdjes wel uitkiezen
Sport1quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had er meer mee te maken dat ik geen zin had om via streams te kijken en ik geen Ziggo Sport had.
mwaoh mwaohquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Middlesbrough domineerde Arsenal, best ernstig.
De goede oude tijd dat ik nog alles via pauperstreams keekquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had er meer mee te maken dat ik geen zin had om via streams te kijken en ik geen Ziggo Sport had.
Weet nog niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso North London derby wel hè
betere kansen zijn we het over eens.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwaoh mwaoh
Betere kansen, maar domineerde mwah
Oh kenjer. 2-1 voor Feyenoord dan. Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo
nu moet Inso z`n prijs door drieen delen
oke laatste die mee doet jij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kenjer. 2-1 voor Feyenoord dan. Wie niet waagt wie niet wint.
#nualspijt
Ga je haar trollen dan als zij zit te stressen van de spanning?quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet nog niet.
Ik krijg namelijk altijd ruzie als ik met mn vrouw naar Arsenal ga als het spannend is.
Ik kijk als voetballiefhebber, niet als fan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je haar trollen dan als zij zit te stressen van de spanning?
Terecht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk als voetballiefhebber, niet als fan.
Dat doet mijn pa wel eens bij AZ. Dan ga ik haten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je haar trollen dan als zij zit te stressen van de spanning?
Wat dat betreft vind ik Arsenal vaak leuk spelen, maar zit natuurlijk veel schoot tussenquote:
Dit ga ik winnen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan denkt: 0-3
JR denkt: 2-2
Inso denkt: 0-0
Fok-it denkt: 1-1
Paxcon denkt: 0-1
Stijn denkt: 1-1
Mortaxx denkt: 1-0
Flippie denkt 2-1
Maar dit soort wedstrijden zorgen ervoor dat ze niet mee doen om de titelquote:Op zondag 23 oktober 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Arsenal vaak leuk spelen, maar zit natuurlijk veel schoot tussen
Ik denk dat het tussen Liverpool/City/Arsenal zal gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dit soort wedstrijden zorgen ervoor dat ze niet mee doen om de titel
Mijn vader doet dat constant als Ajax speelt. Ook altijd janken dat Ajax alle AZ'ers koopt, nou Gudelj mag hij zo terug hebben hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doet mijn pa wel eens bij AZ. Dan ga ik haten.
Echt heel jammer.
Ik zie ze eigenlijk niet heel vaak, alleen in toppers. Kijk het meest naar Liverpool.quote:Op zondag 23 oktober 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Arsenal vaak leuk spelen, maar zit natuurlijk veel schoot tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |