behalve dat je nu op fok zit en niet bij je vrouw bent nuquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben wel op bijzondere dag geboren, het was Vaderdag op langste dag van het jaar en zondag, kan bijna niets meer misgaan dan.
DIe kijkt film.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
behalve dat je nu op fok zit en niet bij je vrouw bent nu
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
help crip ze noemen me modder en stront en kansloos
wel apart jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik ben hier veel minder dus vind wel dat ik het heb verdiend om extra irritant te zijn als ik er wel benquote:
Zullen we elkaar een abonnement geven?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben skeer
Doneer mij een abo
Giro FRASS
Ik vind je leuk zoals je bent.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
help crip ze noemen me modder en stront en kansloos
je gaat je gang maar, ober beetje opnaaienquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben hier veel minder dus vind wel dat ik het heb verdiend om extra irritant te zijn als ik er wel ben
Neequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zullen we elkaar een abonnement geven?
zal er over nadenken okay?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben skeer
Doneer mij een abo
Giro FRASS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |