toen kwam ik hier alleen om te trollen maar ontmoette al snel alle lieve mensen in de KLB verkiezingsreeksquote:
Indrukwekkend hoor. En toen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was er vandaag al om 07.30 uit om te gaan hardlopen
Ga doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen kwam ik hier alleen om te trollen maar ontmoette al snel alle lieve mensen in de KLB verkiezingsreeks
en veel van die lieve mensen haat ik nu
ik geef niet anaal, ontvang enkelquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
penetratie zorgt voor schade, dat is wat jij wil, maar niet verstandig is. we vullen elkaar goed aan, euh bedoel voelen.
Als ik toen had geweten wie hermannetje was, had ik die DM niet gestuurd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen kwam ik hier alleen om te trollen maar ontmoette al snel alle lieve mensen in de KLB verkiezingsreeks
en veel van die lieve mensen haat ik nu
O, okquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hoeft je niet aangesproken te voelen
ik haatte jou al vanaf het begin
Verstandigquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Toen was het koud en ben ik mijn bed weer in gegaan
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom jij ook nog uit jaren 50?
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom jij ook nog uit jaren 50?
volgens mij typte ik toen nog als een dronken Nielsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik toen had geweten wie hermannetje was, had ik die DM niet gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |