Geen idee, ik klik niet op links die verwijzen naar zulk soort vrouwenfora.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan niet he jonguh...
Maar waar gaat het over?
Jij wordt ook genoemd...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee, ik klik niet op links die verwijzen naar zulk soort vrouwenfora.
Welke mod is dit dan?quote:[message=24710835,noline]Yakatani schreef op 22 oktober 2016 @ 19:03[/message]:
Ik ben er mod en kan je verzekeren dat alle bans niet zomaar gegeven worden. Dit zul je echt aan jezelf te danken hebben. Mocht je het er echt niet mee eens zijn, je kunt er een mailtje aan wagen.
Aldus een gebruiker daar. Lekker overdrijvenquote:Een hele lange tijd terug had ik ooit een kijkje genomen daar, en toen zag ik hoe Marokkannen, negers en andersoortige kleurlingen voor de ranzigste scheldwoorden en wat al nog meer werden uitgemaakt. Weet niet of het veranderd is daar in de tussentijd maar toen grensde het bijna qua niveau aan Stormfornt oid. Ben daar sindsdien nooit meer geweest. Volgens mij kijkt de moderatie oogluikend toe.
Mwah op zich klopt dat wel hoor...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Aldus een gebruiker daar. Lekker overdrijven
Lekker hypocriet ook van die posterquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lekker hypocriet ook van die poster
Ik vind neger nou niet echt een net woord om te gebruiken. Verder is het Marokkaanse Nederlander.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind neger nou niet echt een net woord om te gebruiken. Verder is het Marokkaanse Nederlander.
'andersoortige kleurlingen' andere soort, klinkt ook niet zo lekker. We zijn allemaal een mens, geen ander soort.
sowquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan niet natuurlijk, Zosk is geen moderator op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was er dan? Wie heeft die permban gekregen en zit nu te miepen op VIVA?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:02 schreef LLgetikt het volgende:
vanacht dat topic gelezen waarover het ging hier op fok voordat het weggehaald werd
dacht echt wtf is hier aan de handwel erg
Weet niet of ik dat mag zeggen omdat het topic is weggehaald?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat was er dan? Wie heeft die permban gekregen en zit nu te miepen op VIVA?
dat is mapimaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat was er dan? Wie heeft die permban gekregen en zit nu te miepen op VIVA?
Ga maar eens een uurtje fp lezen, stormfront is er niets bij het is zo fucking kansloosquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |