Athletic balt alleraardigst mee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Is het een beetje een wedstrijd of doe ik er goed aan een 5-1 te ontlopen en kan ik rustig verder gaan met kijken naar de Brasileirao?
Uiteindelijk zullen ze het wel over de streep trekken. Toch knap van Athletic dat ze zich staande houden zonder 66% van de sterkhouders.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Athletic balt alleraardigst mee.
Ik denk dat James beter naar een andere club kan gaan waar hij de grote man is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:53 schreef PSVCL het volgende:
Lekker balletje van Isco..
Die zie ik veel liever spelen dan James de wk hype.
Veel meer rust aan de bal
Waarschijnlijk wel ja, maar tot nu toe hebben ze het knap lastig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen ze het wel over de streep trekken. Toch knap van Athletic dat ze zich staande houden zonder 66% van de sterkhouders.
Ja denk het ook .quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat James beter naar een andere club kan gaan waar hij de grote man is.
Chelsea zou opzich wel een goede keuze zijn voor hem. De andere topploegen hebben al wel een goede nummer 10. United kan hij misschien ook wel heen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja denk het ook .
Zou hem wel in de PL willen zien spelen.
Dacht ook aan United,en Rooney out.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea zou opzich wel een goede keuze zijn voor hem. De andere topploegen hebben al wel een goede nummer 10. United kan hij misschien ook wel heen.
Rooney is er daar al uit, maar nu staat die Fellaini daar nog op het veldquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dacht ook aan United,en Rooney out.
Rare wissel van Zizou
La Liga is KNOTSGEK dit seizoenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Sevilla koploper zou wel lachen zijn.
Over twee weken komt Barcelona naar Sanchez-Pizjuan. Dat wordt genot zonder Pique.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
La Liga is KNOTSGEK dit seizoen
Daar zullen ze wel onderuit gaan, vind Barcelona nog niet echt denderend van wat ik gezien heb dit seizoenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken komt Barcelona naar Sanchez-Pizjuan. Dat wordt genot zonder Pique.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |