Met name over voetbal praten, maar het mag ook best over andere zaken gaan. Vergelijk het met als je met "echte" vrienden naar voetbal kijkt, dan gaat het bij mij ook echt niet 100% van de tijd over die wedstrijd hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe je in godsnaam dan op dit forum?
Wel 20% van de tijd over pokemon?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met name over voetbal praten, maar het mag ook best over andere zaken gaan. Vergelijk het met als je met "echte" vrienden naar voetbal kijkt, dan gaat het bij mij ook echt niet 100% van de tijd over die wedstrijd hoor
''Je suis convaincu du choix que j'ai fait'' a conclu Munir.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
http://goto.marokko.nl/?u(...)p%3Fstoryid%3D460514
Heeft gehuild na zijn debuut voor Spanje.
Geintje manquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week was het muisstil hier toen Atletico - Granada op de rol stond.
Niemand boeit het gelul over je tentamens of eten. Doe dat in de sc of op app/fb. Een keer oke. Maar het is elke wedstrijd raak tegenwoordig met GGMM voorop.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet iedereen wil het altijd alleen maar over voetbal hebben
Misschien moeten we het even vertalen voor PSVCLquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
''Je suis convaincu du choix que j'ai fait'' a conclu Munir.
Haha.
Alleen zie ik een wedstrijdtopic niet als een hoekje waar je het twintig minuten lang over je uienchips hebt of wat voor vlees je eet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met name over voetbal praten, maar het mag ook best over andere zaken gaan. Vergelijk het met als je met "echte" vrienden naar voetbal kijkt, dan gaat het bij mij ook echt niet 100% van de tijd over die wedstrijd hoor
Als je specifiek op die dinsdagavond doelt: toen zaten daar alleen users in dat topic die het allemaal ook best vonden, dan kan het best. Als er veel users zijn die zich daar wel aan storen neem ik over het algemeen ook best wat gas terugquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel 20% van de tijd over pokemon?
Toevallig ben ik wel een kippetje aan het bakkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niemand boeit het gelul over je tentamens of eten. Doe dat in de sc of op app/fb. Een keer oke. Maar het is elke wedstrijd raak tegenwoordig met GGMM voorop.
Hebben Fokkers vrienden dan???quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tagliano heeft geen vrienden dus dit is zijn alternatief.
Ik doelde eigenlijk niet op een specifieke avondquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je specifiek op die dinsdagavond doelt: toen zaten daar alleen users in dat topic die het allemaal ook best vonden, dan kan het best. Als er veel users zijn die zich daar wel aan storen neem ik over het algemeen ook best wat gas terug
Eredivisie is echt een ramp geworden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit topic normaal ook, zo lang Barcelona en Real Madrid niet spelen.
Ik ga niet in de SC zitten met hetzelfde volk als waar ik precies tegelijkertijd mee in een wedstrijdtopic zitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niemand boeit het gelul over je tentamens of eten. Doe dat in de sc of op app/fb. Een keer oke. Maar het is elke wedstrijd raak tegenwoordig met GGMM voorop.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, laten we erover ophouden voordat GGMM nog langs komt.
?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
''Je suis convaincu du choix que j'ai fait'' a conclu Munir.
Haha.
Je mag ook staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga niet in de SC zitten met hetzelfde volk als waar ik precies tegelijkertijd mee in een wedstrijdtopic zit
Dat wens je niemand toequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, laten we erover ophouden voordat GGMM nog langs komt.
Als het over afgelopen dinsdag gaat: als je zelf toestemming geeft om daar te SC'en wat je wilt, ja dan krijg je dat. Ik geloof dat ik in deze wedstrijd en eerder vanmiddag, als zo'n topic er niet is, best aardig ontopic wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen zie ik een wedstrijdtopic niet als een hoekje waar je het twintig minuten lang over je uienchips hebt of wat voor vlees je eet.
Ik vind het anders wel ernstig dat users die wel over een wedstrijd willen praten zich gedwongen voelen om maar niet in het livetopic te posten. Daar is dit niet voor bedoeld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga niet in de SC zitten met hetzelfde volk als waar ik precies tegelijkertijd mee in een wedstrijdtopic zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |