abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7144708
Het is woensdag middag... ik zet tv aan... GEEN STARGATE!

Misschien samen met de andere SG-1 fans een boze email naar de HMG groep sturen?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  woensdag 4 december 2002 @ 17:21:44 #2
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_7144771
ja, ik merkte dat ook op
Wat is dit?
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_7144812
Het is naar het weekend gegaan, zaterdag of zondag. Moet je zelf maar even kijken.
  woensdag 4 december 2002 @ 17:24:50 #4
40766 Galagus
My Girlfriend!!
pi_7144844
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:19 schreef Skinkie het volgende:

Misschien samen met de andere SG-1 fans een boze email naar de HMG groep sturen?

Wat is stargate?? Nog nooit van gehoord.....
  woensdag 4 december 2002 @ 17:25:48 #5
32686 G1Ace
pi_7144864
ja, maar daar waren ze begonnen van waar het was gestopt 2 jaar geleden
August 1998- March 2018
pi_7144888
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:25 schreef G1Ace het volgende:
ja, maar daar waren ze begonnen van waar het was gestopt 2 jaar geleden
heb net een meeltje naar de publieks voorlichting gestuurd en heb ook zeker meegenomen dat, dat elke keer het geval is... een paar willekeurige oude afleveringen uit zenden en dan max 4 nieuwe.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_7144929
Yorin ging daar een paar jaar geleden ook al heel knullig mee om door halverwege opeens opnieuw te beginnen en delen gewoon niet uit te zenden. Hebben ze nu de draad weer opgepakt of zijn ze weer opnieuw begonnen?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_7145015
Echt dikke klote zooi, ik had me er zo op verheugt
pi_7145049
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:26 schreef Skinkie het volgende:

[..]

heb net een meeltje naar de publieks voorlichting gestuurd en heb ook zeker meegenomen dat, dat elke keer het geval is... een paar willekeurige oude afleveringen uit zenden en dan max 4 nieuwe.

ik heb ook gemailed, zie mijn topic. Maarja wel een erg "raar"mailtje
pi_7145063
Daarom download ik dus ook gewoon alles,
Kan ik tenminste alles op volgorde zien en alle afleveringen !!

Trieste yorin zeg

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_7145069
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:19 schreef Skinkie het volgende:

lol we hebben tegelijk gepost, alleen ik had een groter verhaal, dus i kwas langer bezig met type
pi_7145099
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:33 schreef Pietjuh het volgende:
Daarom download ik dus ook gewoon alles,
Kan ik tenminste alles op volgorde zien en alle afleveringen !!

Trieste yorin zeg

Klopt! ik baalde net ook, damn...
Maar ik vraag me af of seizoen 1 & 2 al op DVD verkrijgbaar zijn... iemand???
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_7145117
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:35 schreef Perfect_Survivor het volgende:

[..]

Klopt! ik baalde net ook, damn...
Maar ik vraag me af of seizoen 1 & 2 al op DVD verkrijgbaar zijn... iemand???

Ja dacht het wel!
Moet je even op play.com kijken
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  woensdag 4 december 2002 @ 17:37:24 #14
32686 G1Ace
pi_7145136
waar ze 2 jaar geleden mee waren gekapt: Daniel, Sam en Jack zitten vast bij een of ander Goa'uld bitch, en ze wil iemand met een parasiet inplanteren.
Teal'c was naar Chulak gegaan
Nu gingen ze weer verder
August 1998- March 2018
  woensdag 4 december 2002 @ 17:37:36 #15
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_7145141
Die zijn toch al een hele tijd op dvd al?!
pi_7145156
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:36 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Ja dacht het wel!
Moet je even op play.com kijken

ja maar die zijn niet ondertiteld. En ik wil wel ondertitels voor mijn broertje en mammie, want die kunnen niet zo goed engels. Ik zelf vind het ook wel makkelijk want dan kan ik er nog doorheen praten
pi_7145315
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:37 schreef G1Ace het volgende:
waar ze 2 jaar geleden mee waren gekapt: Daniel, Sam en Jack zitten vast bij een of ander Goa'uld bitch, en ze wil iemand met een parasiet inplanteren.
Teal'c was naar Chulak gegaan
Nu gingen ze weer verder
Hmm eerste aflevering van het 3e seizoen dus zijn ze !
Damn schiet ook niet op
Ze hebben nu in de VS al bezig met het 6e seizoen !!

Die Goa'uld bitch is trouwens Hathor

Wandelen in Noorwegen
pi_7145368
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:38 schreef This_World_Is_Lost het volgende:

[..]

ja maar die zijn niet ondertiteld. En ik wil wel ondertitels voor mijn broertje en mammie, want die kunnen niet zo goed engels. Ik zelf vind het ook wel makkelijk want dan kan ik er nog doorheen praten

Hoop trouwens dat verdere seizoen ook zeer binnenkort op dvd komen!
Wandelen in Noorwegen
pi_7145428
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:46 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Hmm eerste aflevering van het 3e seizoen dus zijn ze !
Damn schiet ook niet op
Ze hebben nu in de VS al bezig met het 6e seizoen !!

Die Goa'uld bitch is trouwens Hathor

En seizoen 7 is in de maak

ik hoop dat stargate seizoenen snel gereleased worden met nederlandse ondertitels zoals star trek, dan koop ik ze allemaal

pi_7145443
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:52 schreef This_World_Is_Lost het volgende:

[..]

En seizoen 7 is in de maak

ik hoop dat stargate seizoenen snel gereleased worden met nederlandse ondertitels zoals star trek, dan koop ik ze allemaal

Ja?? Ik dacht dat ze na het 6e seizoen zouden stoppen !
Whoah dit is echt superrrrrrvet
Wandelen in Noorwegen
pi_7145527
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:53 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Ja?? Ik dacht dat ze na het 6e seizoen zouden stoppen !
Whoah dit is echt superrrrrrvet

zoek maar eens op verschillende fan sites, michael shanks ( daniel jackson ) komt misschien weer terug met wat starring guest rollen. Helaas weet men niet of richard dean anderson mee doet ( jack o neil ), want hij heeft een dochter en gezin ergens ver weg van de studio wonen.
  woensdag 4 december 2002 @ 17:59:17 #22
13969 JAG
Judge Advocate General
pi_7145547
Stargate is op zaterdag EN zondag. Alleen om 15.15 ofzo. Wie kijkt er dan in hemeslnaam TV??? En dan zijn ze pas in seizoen 3
En vandaag komt aflevering 12 van seizoen 6 in Engeland (pas in januari in de VS).

Gelukkig dat ik andere bronnen heb voor series

There are 10 types of people in this world: those that understand binary and those that don't
pi_7145552
Trouwens ik heb gehoord dat Michael shanks ook helemaal weg was uit seizoen 5? Het schijnt dat hij niet tevreden was met zijn rol, vandaar dat ie starring guest rolletjes in de volgende 2 seizoenen van stargate gaat doen
pi_7145586
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:59 schreef JAG het volgende:
Stargate is op zaterdag EN zondag. Alleen om 15.15 ofzo. Wie kijkt er dan in hemeslnaam TV??? En dan zijn ze pas in seizoen 3
En vandaag komt aflevering 12 van seizoen 6 in Engeland (pas in januari in de VS).

Vertel
pi_7145655
quote:

Good news dat het toch nog uitgezonden wordt !!!
Tenkjoe for the info, gelijk ff aan mijn goede vriendin vertellen want die zat net ook al te klagen dat het niet kwam haha
Wandelen in Noorwegen
pi_7145688
Yorin, stargate? Man geef de hoop toch op, heb 't 1e en 2e seizoen daaro gezien. Daarna duurde 't zo lang voordat ze weer es verder gingen met SG1 dat ik maar ben gaan downloaden. In januari gaan ze in de US/UK weer verder met season 6 episode 13.
Ik mis dus niks en op Yorin hoef ik niet meer te wachten heeeeeeeerlijk.

En klaag mails helpen niet, believe me, i tried....

woensdag 4 december 2002 @ 18:22:02 #27
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_7145881
het 7e seizoen komt eraan ja, cool
hier het 6e seizoen http://www.sg1archive.com/s6.shtml
er staat ook bij wanneer deze voor het eerst op tv komen.
  woensdag 4 december 2002 @ 18:37:50 #28
32686 G1Ace
pi_7146144
cool
August 1998- March 2018
pi_7156725
kijk op www.gateworld.net voor het laatste nieuws betreffende s7. iedereen doet weer mee, ook Micheal Shanks...

btw, s06e12 is gisteravond in de UK op tv geweest en is "in roulatie"

[Dit bericht is gewijzigd door JohnHannibalSmith op 05-12-2002 12:08]

I love it when a plan comes together !
  donderdag 5 december 2002 @ 11:49:17 #30
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_7157244
hmmm, maar nu heb ik zeker afgelopen weekend al een aflevering gemist?

Zo ja, kan iemand me even kort vertellen waar het over ging?

Hathor

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_7193448
Begint nu op Yorin.
Beetje onhandige tijd, ik was het haast vergeten.
Switch time.
pi_7194064
Net gezien
Was wel weer leuke aflevering om te zien, maar niet echt heel speciaal. Was wel weer leuk om the nox weer eens te zien
Wandelen in Noorwegen
  zaterdag 7 december 2002 @ 17:43:43 #33
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_7195006
idd, ik ben ook maar begonnen met downloaden. heb nu bijna alle seizoenen compleet
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_7197617
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 17:43 schreef kingmob het volgende:
idd, ik ben ook maar begonnen met downloaden. heb nu bijna alle seizoenen compleet
Bij mij wil het niet echt opschieten
Het gaat maar gemiddeld met 5 kb/s op edonkey
Zit nu halverwege season 3 en ben al 3 maanden bezig
Wandelen in Noorwegen
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:56:36 #35
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_7248908
shit, weer gemist!!

Waar ging het over?

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_7251054
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:56 schreef Mr_Brownstone het volgende:
shit, weer gemist!!

Waar ging het over?

SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
Ze kregen een of andere computerchip in hun hoofd waarin een soort AI levensvorm zat. Die konden de leden van SG1 gewoon zien als een normaal mens maar niemand anders zag die. Deze AI had als doel om zoveel mogelijk informatie te verzamelen voor zijn oorspronkelijke maker. Nu werden de leden een beetje gek van deze AI en gingen terug naar de wereld waar die ingeplant was. Daar werd ie uit hun hoofden gehaald en bij de maker ingezet zodat deze zelf alle werleden kon verkennen
Wandelen in Noorwegen
pi_7254192
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 18:37 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
Ze kregen een of andere computerchip in hun hoofd waarin een soort AI levensvorm zat. Die konden de leden van SG1 gewoon zien als een normaal mens maar niemand anders zag die. Deze AI had als doel om zoveel mogelijk informatie te verzamelen voor zijn oorspronkelijke maker. Nu werden de leden een beetje gek van deze AI en gingen terug naar de wereld waar die ingeplant was. Daar werd ie uit hun hoofden gehaald en bij de maker ingezet zodat deze zelf alle werleden kon verkennen

Was een goeie aflevering alleen helaas dat ik hem al gezien had
helaas heel seizoen 3 trouwens
pi_7254315
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:38 schreef This_World_Is_Lost het volgende:

[..]

Was een goeie aflevering alleen helaas dat ik hem al gezien had
helaas heel seizoen 3 trouwens

Ja me2, gaan ze ook nog verder met seizoen 4 uitzenden of weer herhalen?
Wandelen in Noorwegen
pi_7255096
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:42 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Ja me2, gaan ze ook nog verder met seizoen 4 uitzenden of weer herhalen?

ik zou het echt niet weten, ze zijn net op de helft van het hele seizoen gestopt terwijl het net zo spannend werd, ik, mijn broertje en mijn mammie baalden ongelovelijk
  zaterdag 4 januari 2003 @ 12:36:15 #40
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_7702167
quote:
Waar is stargate nou weer gebleven op zaterdag & zondag?

Denk ik eindelijk gaan ze het weer uitzenden en dan is het al weer gestopt of verplaatst!

Wat komt er weer in de plaats? Ja MacGuyver hoe vaak hebben we die niet gezien?
Nou yorin bant mij weer naar kazaa om de stargate afleveringen te downen

PS. Weet iemand op welk emailadres ik kan klagen ?

Dan gaan we hier verder naar aanleiding van het gesloten topic:
stargate @ yorin????
  zaterdag 4 januari 2003 @ 14:26:07 #41
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_7703157
Daarom wil ik dus ook Stargate SG-1 op VHS (of misschien DVD) kopen
Maar goed, er is in iedergeval een leuke serie voor terug gekomen (wel al tig keer gezien maar dat boeit niet ).
Signature:
Maximaal
4
regels
  zaterdag 4 januari 2003 @ 14:59:51 #42
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_7703441
quote:

Idd, ik heb ook altijd een pokke hekel aan zenders die zo een serie van de buis afgooien. Ik wil nog steeds Season 5 zien van Earth Final Conflict, en Space Above & Beyond kappe ze ook zo mee... op SBS6 dan.
[......]
  maandag 27 januari 2003 @ 16:01:47 #43
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8134551
Is het alweer terug?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zondag 23 februari 2003 @ 18:25:30 #44
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_8669876
quote:
Op maandag 27 januari 2003 16:01 schreef BAZZA het volgende:
Is het alweer terug?
Nee helaas niet.

Ik download tegenwoordig ook alle afleveringen, ik heb net seizoen 5 helemaal en ben bijna klaar met seizoen 6...

Beter komt het weer snel op TV

And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 8 juni 2003 @ 17:24:00 #45
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_10967252
Nadat mijn topic over seizoen 7 is dichtgeknald door Blaatschaap post ik hier maar wat ik net in dat topic heb gezet:

Vanaf vrijdag gaat in de US weer het allernieuwste en tevens ook het laatste seizoen van Stargate SG-1 uitgezonden worden. En we krijgen maar liefst 3 afleveringen te zien! Ze heten Fallen, Homecoming en Fragile Balance
De eerste 2 afleveringen gaan iig over de terugkeer van Daniel Jackson na zijn verblijf als ascendant in seizoen 6 Ik vraag me af wat er nu met Jonas gaat gebeuren. Ik hoop dat hij ook in het team blijft!

Vrijdag krijg ik ook de uitslag van mijn examen, dus ga ik het lekker vieren met deze 3 nieuwe afleveringen

Wie van jullie kijkt er nog meer zo uit naar seizoen 7?

Wandelen in Noorwegen
pi_11105738
*schop*
Heb de 2 afleveringen nu bijna binnen!
Wie heeft ze al gekeken?
Wandelen in Noorwegen
pi_11109088
Kan ze niet vinden
Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_11109504
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 18:26 schreef FilmFanaat het volgende:
Kan ze niet vinden
Ze zijn gewoon verkrijgbaar bij de gankelijke bronnen
Zoals sharereactor, torrent etc..
Wandelen in Noorwegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')