Misschien samen met de andere SG-1 fans een boze email naar de HMG groep sturen?
quote:Wat is stargate?? Nog nooit van gehoord.....
Op woensdag 4 december 2002 17:19 schreef Skinkie het volgende:
Het is woensdag middag... ik zet tv aan... GEEN STARGATE!Misschien samen met de andere SG-1 fans een boze email naar de HMG groep sturen?
quote:heb net een meeltje naar de publieks voorlichting gestuurd en heb ook zeker meegenomen dat, dat elke keer het geval is... een paar willekeurige oude afleveringen uit zenden en dan max 4 nieuwe.
Op woensdag 4 december 2002 17:25 schreef G1Ace het volgende:
ja, maar daar waren ze begonnen van waar het was gestopt 2 jaar geleden
quote:ik heb ook gemailed, zie mijn topic. Maarja wel een erg "raar"mailtje
Op woensdag 4 december 2002 17:26 schreef Skinkie het volgende:[..]
heb net een meeltje naar de publieks voorlichting gestuurd en heb ook zeker meegenomen dat, dat elke keer het geval is... een paar willekeurige oude afleveringen uit zenden en dan max 4 nieuwe.
Trieste yorin zeg
quote:lol we hebben tegelijk gepost, alleen ik had een groter verhaal, dus i kwas langer bezig met type
Op woensdag 4 december 2002 17:19 schreef Skinkie het volgende:
Het is woensdag middag... ik zet tv aan... GEEN STARGATE!Misschien samen met de andere SG-1 fans een boze email naar de HMG groep sturen?
quote:Klopt! ik baalde net ook, damn...
Op woensdag 4 december 2002 17:33 schreef Pietjuh het volgende:
Daarom download ik dus ook gewoon alles,
Kan ik tenminste alles op volgorde zien en alle afleveringen !!Trieste yorin zeg
quote:Ja dacht het wel!
Op woensdag 4 december 2002 17:35 schreef Perfect_Survivor het volgende:[..]
Klopt! ik baalde net ook, damn...
Maar ik vraag me af of seizoen 1 & 2 al op DVD verkrijgbaar zijn... iemand???
quote:ja maar die zijn niet ondertiteld. En ik wil wel ondertitels voor mijn broertje en mammie, want die kunnen niet zo goed engels. Ik zelf vind het ook wel makkelijk want dan kan ik er nog doorheen praten
Op woensdag 4 december 2002 17:36 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Ja dacht het wel!
Moet je even op play.com kijken
quote:Hmm eerste aflevering van het 3e seizoen dus zijn ze !
Op woensdag 4 december 2002 17:37 schreef G1Ace het volgende:
waar ze 2 jaar geleden mee waren gekapt: Daniel, Sam en Jack zitten vast bij een of ander Goa'uld bitch, en ze wil iemand met een parasiet inplanteren.
Teal'c was naar Chulak gegaan
Nu gingen ze weer verder
Die Goa'uld bitch is trouwens Hathor
quote:Hoop trouwens dat verdere seizoen ook zeer binnenkort op dvd komen!
Op woensdag 4 december 2002 17:38 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
ja maar die zijn niet ondertiteld. En ik wil wel ondertitels voor mijn broertje en mammie, want die kunnen niet zo goed engels. Ik zelf vind het ook wel makkelijk want dan kan ik er nog doorheen praten
quote:En seizoen 7 is in de maak
Op woensdag 4 december 2002 17:46 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Hmm eerste aflevering van het 3e seizoen dus zijn ze !
Damn schiet ook niet op
Ze hebben nu in de VS al bezig met het 6e seizoen !!Die Goa'uld bitch is trouwens Hathor
ik hoop dat stargate seizoenen snel gereleased worden met nederlandse ondertitels zoals star trek, dan koop ik ze allemaal
quote:Ja?? Ik dacht dat ze na het 6e seizoen zouden stoppen !
Op woensdag 4 december 2002 17:52 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
En seizoen 7 is in de maak
ik hoop dat stargate seizoenen snel gereleased worden met nederlandse ondertitels zoals star trek, dan koop ik ze allemaal
quote:zoek maar eens op verschillende fan sites, michael shanks ( daniel jackson ) komt misschien weer terug met wat starring guest rollen. Helaas weet men niet of richard dean anderson mee doet ( jack o neil ), want hij heeft een dochter en gezin ergens ver weg van de studio wonen.
Op woensdag 4 december 2002 17:53 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Ja?? Ik dacht dat ze na het 6e seizoen zouden stoppen !
Whoah dit is echt superrrrrrvet![]()
Gelukkig dat ik andere bronnen heb voor series
quote:Vertel
Op woensdag 4 december 2002 17:59 schreef JAG het volgende:
Stargate is op zaterdag EN zondag. Alleen om 15.15 ofzo. Wie kijkt er dan in hemeslnaam TV??? En dan zijn ze pas in seizoen 3
En vandaag komt aflevering 12 van seizoen 6 in Engeland (pas in januari in de VS).Gelukkig dat ik andere bronnen heb voor series
quote:Good news dat het toch nog uitgezonden wordt !!!
Stargate is op zaterdag EN zondag. Alleen om 15.15 ofzo. Wie kijkt er dan in hemeslnaam TV??? En dan zijn ze pas in seizoen 3
En vandaag komt aflevering 12 van seizoen 6 in Engeland (pas in januari in de VS).Gelukkig dat ik andere bronnen heb voor series
En klaag mails helpen niet, believe me, i tried....
btw, s06e12 is gisteravond in de UK op tv geweest en is "in roulatie"
[Dit bericht is gewijzigd door JohnHannibalSmith op 05-12-2002 12:08]
Zo ja, kan iemand me even kort vertellen waar het over ging?
Hathor
quote:Bij mij wil het niet echt opschieten
Op zaterdag 7 december 2002 17:43 schreef kingmob het volgende:
idd, ik ben ook maar begonnen met downloaden. heb nu bijna alle seizoenen compleet
Waar ging het over?
quote:SPOILER
Op dinsdag 10 december 2002 16:56 schreef Mr_Brownstone het volgende:
shit, weer gemist!!Waar ging het over?
quote:Was een goeie aflevering alleen helaas dat ik hem al gezien had
Op dinsdag 10 december 2002 18:37 schreef Pietjuh het volgende:[..]
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
Ze kregen een of andere computerchip in hun hoofd waarin een soort AI levensvorm zat. Die konden de leden van SG1 gewoon zien als een normaal mens maar niemand anders zag die. Deze AI had als doel om zoveel mogelijk informatie te verzamelen voor zijn oorspronkelijke maker. Nu werden de leden een beetje gek van deze AI en gingen terug naar de wereld waar die ingeplant was. Daar werd ie uit hun hoofden gehaald en bij de maker ingezet zodat deze zelf alle werleden kon verkennen
quote:Ja me2, gaan ze ook nog verder met seizoen 4 uitzenden of weer herhalen?
Op dinsdag 10 december 2002 20:38 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
Was een goeie aflevering alleen helaas dat ik hem al gezien had
helaas heel seizoen 3 trouwens
quote:ik zou het echt niet weten, ze zijn net op de helft van het hele seizoen gestopt terwijl het net zo spannend werd, ik, mijn broertje en mijn mammie baalden ongelovelijk
Op dinsdag 10 december 2002 20:42 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Ja me2, gaan ze ook nog verder met seizoen 4 uitzenden of weer herhalen?
quote:Dan gaan we hier verder naar aanleiding van het gesloten topic:
Waar is stargate nou weer gebleven op zaterdag & zondag?Denk ik eindelijk gaan ze het weer uitzenden en dan is het al weer gestopt of verplaatst!
Wat komt er weer in de plaats? Ja MacGuyver hoe vaak hebben we die niet gezien?
Nou yorin bant mij weer naar kazaa om de stargate afleveringen te downenPS. Weet iemand op welk emailadres ik kan klagen ?
quote:Idd, ik heb ook altijd een pokke hekel aan zenders die zo een serie van de buis afgooien. Ik wil nog steeds Season 5 zien van Earth Final Conflict, en Space Above & Beyond kappe ze ook zo mee... op SBS6 dan.
quote:Nee
Op maandag 27 januari 2003 16:01 schreef BAZZA het volgende:
Is het alweer terug?
Ik download tegenwoordig ook alle afleveringen, ik heb net seizoen 5 helemaal en ben bijna klaar met seizoen 6...
Beter komt het weer snel op TV
Vanaf vrijdag gaat in de US weer het allernieuwste en tevens ook het laatste seizoen van Stargate SG-1 uitgezonden worden. En we krijgen maar liefst 3 afleveringen te zien! Ze heten Fallen, Homecoming en Fragile Balance
De eerste 2 afleveringen gaan iig over de terugkeer van Daniel Jackson na zijn verblijf als ascendant in seizoen 6 Ik vraag me af wat er nu met Jonas gaat gebeuren. Ik hoop dat hij ook in het team blijft!
Vrijdag krijg ik ook de uitslag van mijn examen, dus ga ik het lekker vieren met deze 3 nieuwe afleveringen
Wie van jullie kijkt er nog meer zo uit naar seizoen 7?
quote:Ze zijn gewoon verkrijgbaar bij de gankelijke bronnen
Op zaterdag 14 juni 2003 18:26 schreef FilmFanaat het volgende:
Kan ze niet vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |