En Dundalkgodenquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Die speelden tegen de lammen en blinden uit Israel.
Doe niet zo bijdehandquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik vind AZ echt een hele grijze club.
Waarom gestopt met alcohol?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:18 schreef Typisch het volgende:
Ik heb al een maand niet gedronken jongons.
Die lagen de dag erna gewoon ondersteboven in het keukenkastjequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die weten niet of er lucht of zand in een bal zit.
groeten terug van insoquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:19 schreef supersof het volgende:
Ik kan niet meer laat opblijven. Stom stage ritme
Slaap lekker jongens x sof
Ik vind Feyenoord het aardig doen in Europa.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lagen de dag erna gewoon ondersteboven in het keukenkastje
Ja die "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg"-mentaliteit heb ik echt niks mee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand
Liever grijs dan zwart of wit.
Ik vind AZ wel tof. Lekker nuchter. Niet zo arrogant of overtrokken. Doen het meestal wel aardig qua voetbal.
En vond dat er laatste jaren wel wat meer sfeer leek te komen in het stadion. Het kan beter maar het kan ook slechter.
gewoon eventjes niet zuipenquote:
Beter nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:20 schreef Typisch het volgende:
Volgende week naar Roemenië dus dan gaan we weer los.
Die moeten wel kunnen overwinteren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord het aardig doen in Europa.
Lekker hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon eventjes niet zuipen
Ben weer actief aan het sporten en dan is zo'n kickstaRT wel lekker
Volgende week naar Roemenië dus dan gaan we weer los.
3 puntjes bij die oekrainersquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moeten wel kunnen overwinteren.
Ik denk eerder puntje uit bij Bedankt LuHansk en dan thuis winnen van Fenerbahce. Uit bij United zal wel een kansloos verhaal worden ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 puntjes bij die oekrainers
puntje als de turkjes komen
verlies in manchester
moet goedkomen
misschien na oud en nieuw weer eventjes nietquote:
Siquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Naar Timisoara zeker?Kon je voor paar euro heen toch met Ryanairgod?
daarom beter nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:22 schreef Typisch het volgende:
Bevalt wel maar niet voor altijD. Zeker bij uiteten mis ik het wel.
Ik zou juist AZ ook zelfbewust willen noemen en daarin nuchter. Ze weten dat ze geen topclub zijn maar wel goed genoeg kunnen om mee te kunnen draaien. En daar is de houding van de club en de spelers ook naar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg"-mentaliteit heb ik echt niks mee.
Vind bij Ajax het zelfbewuste meestal wel mooi, maar vaak dat arrogante gedoe zoals met de 1 op de stropdas vind ik ook erg pijnlijk.
straight edge 4 lifequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
helaas ik join (nog) niet de no alcohol club
Vanavond thais biertje op. Thais dinertje gehad. Was goed hoor koekoekquote:
welke biertjequote:Op zondag 23 oktober 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanavond thais biertje op. Thais dinertje gehad. Was goed hoor koekoek
zit je daar?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel respect hoe ze dat nu doen, maar hun grootste successen waren natuurlijk behaald door suikeroompjes. En toen waren ze ook wel vies arrogant en vonden ze zichzelf ineens de grote rivaal van Ajax, zoals al die clubjes dat denken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou juist AZ ook zelfbewust willen noemen en daarin nuchter. Ze weten dat ze geen topclub zijn maar wel goed genoeg kunnen om mee te kunnen draaien. En daar is de houding van de club en de spelers ook naar.
Welk bier.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singhaquote:
Nee helaasquote:
wat had je gegetenquote:
Als we Thai bestellen drinkt mijn vrouw altijd Chang voor 4 pond per fles #afzetterijquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze laatst Chang bij de lidl. Nog serieus even nagedacht.
Garnalen met cashewnoten en pepersquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat had je gegeten
ik had etentje bij schoonouders
dat was ook wel goed
En Tiger heb je ook nog toch?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze laatst Chang bij de lidl. Nog serieus even nagedacht.
heerlijk zegquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Garnalen met cashewnoten en pepers
Biefstuk met broccoli in oestersaus
garnalen met zoetzure saus en groenten
kip in rode curry
Alles beetje delen, vooraf springrollsLekker hoor
Dat is wel duur ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als we Thai bestellen drinkt mijn vrouw altijd Chang voor 4 pond per fles #afzetterij
Bier voor minder dan 4 pond ga je hier sowieso niet krijgen bij restaurants.quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel duur ja.Vond het trouwens net Heineken bier.
Maar goed hier betaal je ook 15 euro pp voor een pad thai in een restaurant terwijl je zelf het voor max 5 euro voor 4 personen kan maken.mja.
En in Thailand natuurlijk kost het helemaal geen drol.
Je moet naar Bird gaan in Amsterdamquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel duur ja.Vond het trouwens net Heineken bier.
Maar goed hier betaal je ook 15 euro pp voor een pad thai in een restaurant terwijl je zelf het voor max 5 euro voor 4 personen kan maken.mja.
En in Thailand natuurlijk kost het helemaal geen drol.
Jaaaaa.quote:
Lao denk ik dat je bedoeltquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa.
En heb in Vietnam nog iets gedronken wat ook wereldwijd wordt verkocht behalve in de Nederlandse supermarkt. Iets met een L.
Duits meisje was helemaal lyrisch met O&N toen ze dat zag in de supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |