Ik had eerlijk gezegd ook verrast geweest als je dat gedaan had.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als het zo was zou ik het nog niet publiek kunnen zeggen
Misschien kun je het irl ook maar heb je het nog niet goed aangepakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, misschien kon ik in dromen wel vechten
hoezoquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik had eerlijk gezegd ook verrast geweest als je dat gedaan had.
zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, het is ook fragiel zo'n babytje
alleen liefkozenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zeker
gelukkig is mijn neefje nu in de betere fase waar hij gaat kruipen en geluid maken. Want zo'n pasgeboren baby kan je eigenlijk nog niks mee
Nee geen kracht en ook geen techniek. En geen zin in vechten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien kun je het irl ook maar heb je het nog niet goed aangepakt.
Nu pls niet moslims voor homos irl uitschelden en in elkaar geslagen worden. Dat is niet goed aanpakken.
Vet schattig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen de kleine er was ook nog wat onhandig ermee
maar nu vertolkt hij zijn rol als opa prima
bijna 10 maandenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen liefkozen
hoe oud is ie nu
dan wordt het leuk jaquote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee geen kracht en ook geen techniek. En geen zin in vechten.
En hoe dom denk je dat ik ben
Ik deed mijn neefje vandaag nog in bed, ging met de douchekop op zijn hoofd richten maar toen moest hij wel flink janken.quote:
Nu is het nog vooral brabbelen, wanneer zei jouw zusje haar eerste echte woord?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan wordt het leuk ja
mijn zusje is nu echt druk aan het babbelen
Ik ken mijn beperkingen vrij goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed zo.
Nou ik denk niet dat je dom bent maar je weet maar nooit. Je zou niet de eerste FOK!ker zijn waar ik me in vergis.
denk 11 maandenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu is het nog vooral brabbelen, wanneer zei jouw zusje haar eerste echte woord?
Awww. Dat is zielig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik deed mijn neefje vandaag nog in bed, ging met de douchekop op zijn hoofd richten maar toen moest hij wel flink janken.
Onhandige dingen ook die baby's
Ze komt van januari 2015 toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk 11 maanden
alleen lopen was ze echt heel laat mee
Dat moeten ze toch ooit ergens leren hè.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awww. Dat is zielig.
Ze kunnen en snappen weinig JR. Daar kan jij en zij weinig aan doen.
Jaaahaaaaaa maar niet in die fase. Misschien als ze 4/5 jaar zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moeten ze toch ooit ergens leren hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |