Moet van BarryAidsquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit soort dingen moet die mongool niet doen
Mooi, dat scheelt jou weer een paar pondjes wat je wel kunt gebruikenquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
No homo, maar Price z'n lul was toch overduidelijk zichtbaar in die te strakke broek.
Daar vloog m'n toastje met brie op de mat
Zou er iemand in NL zijn die de reclame van huurpontons.nl ziet en dan denkt; fuck ja, ik heb dinsdag nog een ponton nodig, maandag ff bellen.quote:
Smith taferelen hier.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi, dat scheelt jou weer een paar pondjes wat je wel kunt gebruiken
Ik moet toevallig nog een brugdeel installeren in Alphen a/d Rijn.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou er iemand in NL zijn die de reclame van huurpontons.nl ziet en dan denkt; fuck ja, ik heb dinsdag nog een ponton nodig, maandag ff bellen.
Uhm nee.
Hier staat toevallig een busbrug open, kapot.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik moet toevallig nog een brugdeel installeren in Alphen a/d Rijn.
Sowwwwquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik moet toevallig nog een brugdeel installeren in Alphen a/d Rijn.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou er iemand in NL zijn die de reclame van huurpontons.nl ziet en dan denkt; fuck ja, ik heb dinsdag nog een ponton nodig, maandag ff bellen.
Uhm nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |