Echt letterlijk 5 minuten geleden deed Twitter het nog primaquote:
Kim dot com zal zondag wel wat bitcoins overmaken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:22 schreef StateOfMind het volgende:
PSN (Playstation Network) maakt hier ook gebruik van.
En net nu ik vanavond Battlefield 1 wilde gaan spelen
Daarom ook het IP adres van FOK! uit je hoofd kennen. Kan je in het geval dat alle root servers plat zouden gelegd worden (waarvan ik nog altijd denk dat het kan en zeker niet onmogelijk is!) nog gewoon FOK!kenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Dus... er vliegt een root DNS-server uit en de halve VS kan tig websites niet meer bereiken?
Lekker geregeld daar, het principe van internet biedt talloze oplossingen.
Ik verwacht binnen nu en 20 seconden het ip als reactie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daarom ook het IP adres van FOK! uit je hoofd kennen. Kan je in het geval dat alle root servers plat zouden gelegd worden (waarvan ik nog altijd denk dat het kan en zeker niet onmogelijk is!) nog gewoon FOK!ken
Godverdomme!quote:Error 1003 Ray ID: 2f56cc69721a0c8f • 2016-10-21 18:33:32 UTC
Direct IP access not allowed
ga naar de hoerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
De EA servers liggen er ook uit.
Ik was me dus vrijdagavond het vervelen, en dacht: ik ga lekker Battlefront spelen. En dan hoor je dat de EA servers wereldwijd er uit liggen vanwege een DDOS aanval.
Fuck deze wereld.
Ik trek me maar weer een flesje Grolsch open.
Die servers liggen er niet uit. De DNS servers die de url vertalen naar een ip adres liggen eruit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
De EA servers liggen er ook uit.
Ik was me dus vrijdagavond het vervelen, en dacht: ik ga lekker Battlefront spelen. En dan hoor je dat de EA servers wereldwijd er uit liggen vanwege een DDOS aanval.
Fuck deze wereld.
Ik trek me maar weer een flesje Grolsch open.
Oke. Ik ben echt geen deskundige op dit gebied.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die servers liggen er niet uit. De DNS servers die de url vertalen naar een ip adres liggen eruit.
Als je hun ipadres hebt (en ze gebruiken niet net als FOK! een cloudfare achtige oplossing) dan kan je er waarschijnlijk gewoon op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke. Ik ben echt geen deskundige op dit gebied.
Maar ik kan in elk geval geen verbinding maken met de EA servers.
Ik speel dat spel op de Playstation 4.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je hun ipadres hebt (en ze gebruiken niet net als FOK! een cloudfare achtige oplossing) dan kan je er waarschijnlijk gewoon op.
Dit krijg je dus als je Poetin blijft zwartmaken.quote:
Ga je toch buiten battlefront spelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit krijg je dus als je Poetin blijft zwartmaken.
Zijn wraak is zoet. Ik kan niet gamen vanavond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |