quote:Sorry ...
Op vrijdag 6 december 2002 14:01 schreef SmashBro het volgende:[..]
EPONA!
What's her name, djiez...
quote:Ach ja, 60 euro ook wel. Denk ik. Of, beter gezegd, mijn broertje 60 euro laten betalen.
Op vrijdag 6 december 2002 14:01 schreef Luigi het volgende:[..]
Ja, maar tussen benieuwd en 60-euro-benieuwd zit wel een verschil!
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:04 schreef Cheiron het volgende:[..]
Sorry ...
quote:De zeldatune. Dat is het ultieme gamesnummer. *neuriet*
Op vrijdag 6 december 2002 14:00 schreef SmashBro het volgende:
De muziek in OoT is ook ongeėvenaard. Van de prachtige Ocarina-liedjes tot de achtergrondmuziek bij tussenfilmpjes, alles is gewoon ontzettend mooi.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:03 schreef SmashBro het volgende:
Luig, het is echt your loss dat je nooit Zelda hebt gespeeld en er nog aan durft te twijfelen hoe briljant deze serie is, daar kun je lang of kort over wauwelen maar dat is gewoon zo.
Sorry! Ben gewoon erg objectief wat dat betreft.
quote:Ik weet nog dat ik op zoek ging naar zelda info op www.zelda.com....
Op vrijdag 6 december 2002 14:10 schreef SmashBro het volgende:
Dit is trouwens de beste Zelda-site aller tijden. Aanrader voor OoT-fans.
Toen was dat geen succes
(Ik al het nu niet proberen aangezien ik op het werk zit
)
Epona's song. Boven links rechts, boven links rechts
.
En zo doe je het op een echte Ocarina
:
http://www.songbirdocarina.com/fingering/lonlon.html
quote:735. Voordat ik ooit bij die wavebird aankom is dat ding allang uitverkocht.
Op vrijdag 6 december 2002 14:34 schreef SmashBro het volgende:
Over Nintendo's PR enzo gesproken, ik vind dat hele nintendovip.com gedoe met die kaartjes die tegenwoordig bij Nintendo-games zitten echt leuk. Leuk staaltje klantenbinding. Net weer een setje Metroid Fusion goodies.Ik moet alleen nog wel heel wat sterren verzamelen voor die Wavebird!
Hoeveel sterren hebben jullie al?
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kreeg je eigenlijk ook sterren voor Metroid Fusion?
quote:CC
Op vrijdag 6 december 2002 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Onder rembours of heb je een CC nodig?
quote:Hoe veel heb jij er nou dan?
Op vrijdag 6 december 2002 14:42 schreef SmashBro het volgende:[..]
250.
quote:455, ik ben stom geweest
Op vrijdag 6 december 2002 14:43 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hoe veel heb jij er nou dan?
Mijn broertje had al een account met een berg sterren van Doshin en Sunshine enzo, ik had die sterren beter daarbij kunnen laten optellen in plaats van nog een eigen aan te maken. ![]()
Maar daar kwam ik dus pas achter toen het al gebeurd was. En dan is die code al verlopen. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 06-12-2002 14:48]
quote:Zonde idd... Mijn broertje had allemaal sneaky plannetjes bedacht van spellen kopen en dan code invoeren en dan terugbrengen en dan een andere kopen, maar hij was vergeten dat je geopende spellen niet kon terugbrengen.
Op vrijdag 6 december 2002 14:46 schreef SmashBro het volgende:[..]
455, ik ben stom geweest
Mijn broertje had al een account met een berg sterren van Doshin en Sunshine enzo, ik had die sterren beter daarbij kunnen laten optellen in plaats van nog een eigen aan te maken.
Ik heb een paar dingen langs zien komen die me verbazen/opvallen:
commentar op Mario Sunshine: WTF?! Ik vind het dus het beste Cube spel tot nu toe.. De gameplay is gewelidg vloeiend, beste platformer ooit, en ja ik vind hem beter dan Mario 64... Tuurlijk iedereen zijn eigen mening, ook al ben ik het er niet mee eens ![]()
Luigi heeft TS2:
Geweldig spel!
Zelda OoT beste spel ooit: ik heb hem laatst gekocht maar ben er nog niet aan begonnen. Ga ik binnenkort doen, om het gat op te vangen tussen Mario Sunshine en Metroid Prime
het lange wachten op Metroid
GVD ![]()
Freeloader.... *zucht* 15 december volgens dimension plus
Megaton: hoe lang gaat DAT nog duren en wtf mag het dan wel niet zijn...
Meer screens van Cube spellen (ign insider acces loopt vandaag af
maar weer nieuwe bestellen dan denk ik..):
Rayman 4

Evolution Worlds:

Summoner: The Prophecy

Dat Evolution Worlds ziet er wel leuk uit, wat is het?
quote:Idd. Ik kende het ook nog helemaal niet.
Op vrijdag 6 december 2002 15:03 schreef SmashBro het volgende:Dat Evolution Worlds ziet er wel leuk uit, wat is het?
quote:Ik heb hem nog als beltoon gehad
Op vrijdag 6 december 2002 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
De zeldatune. Dat is het ultieme gamesnummer. *neuriet*
En die sterren zijn idd leuk. Zal straks thuis ff kijken hoeveel ik er heb, maar ik dacht iets van 650.
Je kan trouwens ook gewoon al die games kopen, die code inkloppen en ze dan bij V&A te koop aanbieden
.
February 12, 2002 - Ubi Soft is currently scheduled to publish its Evolution Worlds title in the third-quarter of 2002. The RPG is sequel to the two previous Dreamcast versions, Evolution: The World of Sacred Device and Evolution 2: Far Off Promise. The GameCube is the first and only console to get Evolution Worlds, a traditional style RPG includes a lot of dungeon crawling, treasure hunting, and turn-based enemy encounters.
The story is set amidst the background of a superior ancient civilization. Many millennia have passed since its demise, and the new civilizations have only recently advanced enough to once again build airplanes, submarines, and similar craft. At the end of the 1930s, there are people who carry "Cyframe-technology" taken from the ruins of this advanced ancient civilization. These "Cyframe users," as they're called, make their living by accepting assignments from the "Society", an organization responsible for investigating this ancient civilization. For many generations, the Launcher family has produced a long line of famous adventurers. Mag, a single child, a boy born into this family line has dreamt of being a skilled Cyframe user like his parents. As Mag you quest through Evolution Worlds. You will experience fully analog game control and all-new voices over the Dreamcast version.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
commentar op Mario Sunshine: WTF?! Ik vind het dus het beste Cube spel tot nu toe.. De gameplay is gewelidg vloeiend, beste platformer ooit, en ja ik vind hem beter dan Mario 64... Tuurlijk iedereen zijn eigen mening, ook al ben ik het er niet mee eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |