* damienfromhell haat gamecube
kan iemand mij aub uitleggen waarom dat ding eigenlijk Cube heet
Het heeft nix weg van en kubus
quote:Niks, hij staat niet eens aangesloten
Wat gamed iedereen momenteel op de Cube ?
Ben meer aan het PS2en of PCen de laatste tijd....
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:06 schreef damienfromhell het volgende:
kan iemand mij aub uitleggen waarom dat ding eigenlijk Cube heet![]()
Het heeft nix weg van en kubus
quote:http://www.gamer.nl/nieuws/15618
Op woensdag 4 december 2002 17:17 schreef The.PhantoM het volgende:
Snap er nix van wat er hier allemaal gebeurd. GC uit de schappen
Afmetingen Game'Cube' 11 cm (H) x 15 cm (B) x 16,1 cm(D)
quote:Bron, waarom etc?Oftwel je bent je naam onwaardig
Op woensdag 4 december 2002 17:10 schreef Leg0las het volgende:
Gamecube, toppie, zo goed dattie in Nederland en Belgie bijna uit de handel wordt gehaald, GOOOOOOOooooooooooo Nintendo!!
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:20 schreef damienfromhell het volgende:
Ok kneusjes
Een kubus is net zo dik als dat ie breed en hoog is.
Dus dxbxh => d=b=hAfmetingen Game'Cube' 11 cm (H) x 15 cm (B) x 16,1 cm(D)
Vergeet de GBA ding eronder niet, ooh en dan komt ie uit op iets van 15 cm (H)x 15 cm (B) x 16,1 cm (D) ooh wat erg 11 mm verschil what a shock, nu verzoek ik vriendelijk alle flameboys die zeker alles kopieren en daardoor de industrie kapot te maken fijn op te tiefen naar een forum van hun niveau zodat de normale mensen hier gewoon kunnen genieten van hun dagelijkse portie Nintendo nieuws
quote:en:
In NRC Handelsblad van gisteren staat een artikel over consoles, en daarin wordt gezegd dat het (wereldwijd) aandeel van de NGC op de consolemarkt 16% is, tegenover 72% van de PS2 en 12% van de Xbox. De Xbox lijkt me dus de minst populaire. Misschien dat de verhoudingen in België anders zijn, maar zo'n klein land speelt in het totaalbeeld nauwelijks een rol. Uiteindelijk gaat het om de grote markten als Japan en de VS, en daar is de NGC best populair.
quote:Bron: T.net FP.
Goed hoor.2 winkelketens, dewelke totaal niet bekend zijn, willen de Cube uit de rekken halen. Zou het toevallig zijn dat het hier gaat om de duurste winkels, waar je nog de volle pot betaald voor een Cube?
Mag ik jullier er ook op wijzen dat de Gazet van Antwerpen de Telegraaf van Vlaanderen is?
Ze mogen hun schabben leeghalen, hoor. Ik zal wel naar de betere/goedkopere winkels stappen... Mij zien ze daar in iedergeval niet meer. (Mocht ik weten waar ze zaten).
Plus, "Big in Japan" is in de gamesindustrie WEL van belang. "Big in Belgium" daarentegen... Consoles zijn in Europa toch niet zo belangrijk op gebied van de console-wars... vooral omdat ze hier de verkopen niet echt kunnen controlleren.
quote:laat ze maar komen met hun zogenaamde BxHxD argumenten!
Op woensdag 4 december 2002 17:29 schreef Luigi het volgende:
Kunnen alle XBOX en PS2 fanboys optiefen ofzo?
quote:t zou me trouwens niks verbasen als Microsoft daar achter zit
Op woensdag 4 december 2002 17:20 schreef Tain het volgende:[..]
http://www.gamer.nl/nieuws/15618
quote:Joh, die winkeliers snijden alleen zichzelf in de vingers.
Op woensdag 4 december 2002 17:38 schreef flappiewappie het volgende:[..]
t zou me trouwens niks verbasen als Microsoft daar achter zit
stelletje kneuzen
Pfffff....... dat lucht op zeg!!!
Weer on-topic!!!
Ehhh.... Heeft hier eigenlijk JB: Nightfire???
quote:Die Hard kreeg iets van een 4,7 @ IGN
Op woensdag 4 december 2002 18:19 schreef G1Ace het volgende:
moet kiezen tussen die en die hard vendetta of ts 2had gehoort dat op de gc een speciale gedeelte zit, gc only, maar weet niet wat precies
Batman: Dark Tommorow
Wordt veel van verwacht..Staat al een hele tijd op de 2de plek most wanted games op tothegame. (na Zelda uiteraard..)
quote:Ik adviseer je trouwens om TS2 te kopen..
Op woensdag 4 december 2002 18:38 schreef G1Ace het volgende:
hmm
er was speciale gedeelte bij nightfire
mijn excuses voor de verwarring
quote:
Op woensdag 4 december 2002 18:53 schreef G1Ace het volgende:
check
ts2, nightfire en sfa dan maar
En het argument dat de Game Cube kiddy is , volgens mij zijn spellen zoals Eternal Darkness niet echt kiddy en zo zijn er nog een aantal spellen.
En ik blijf van mening dat ze bij Nintendo veeel creatiever zijn in het maken van spellen. mede door hun jaren lange ervaring.
Dus wat mij betreft is de Game Cube de beste
quote:idd
Op woensdag 4 december 2002 19:01 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zo maak je keuzes...
Niks kiezen, gewoon kopen..
quote:Ik vind het jammer dat die mensen op dit manier de topic proberen te verneuken
Op woensdag 4 december 2002 19:55 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik snap dat anti game-cube gedoe niet, de spellen zijn hetzelfde als op de andere consoles.En het argument dat de Game Cube kiddy is
, volgens mij zijn spellen zoals Eternal Darkness niet echt kiddy en zo zijn er nog een aantal spellen.
En ik blijf van mening dat ze bij Nintendo veeel creatiever zijn in het maken van spellen. mede door hun jaren lange ervaring.
quote:Wat d8 je van resident evil........
Ik snap dat anti game-cube gedoe niet, de spellen zijn hetzelfde als op de andere consoles.En het argument dat de Game Cube kiddy is
, volgens mij zijn spellen zoals Eternal Darkness niet echt kiddy en zo zijn er nog een aantal spellen.
quote:waarom ik het fantastisch vond?
Op woensdag 4 december 2002 21:47 schreef The.PhantoM het volgende:
wie heeft SFA? En hoe bevalt ie?? Ik wil hem misschien ook gaan halen maar veel zeggen dat je h'm snel hebt uitgespeeld en het gewoon een standaard platformer is. Klopt dat...?
wat ik niet leuk vond :
het vechten ( ziet er overigens wel vet uit )
en hoe lang je er over doet, ( ik denk dat ik het in 30 uur heb uitgespeeld ofzo maar, ik moet toegeven, ik ben er wel door heen gerend, dus als je het rustig doet, duurt het wel een uur of 40 )
en anders moet je even wat reviewtjes lezen
p.s. het is CKER geen standaard adventure
quote:Op Gamer.nl zijn de reacties niet meer te lezen door die kut-fanboys. Wat heb ik een hekel aan die 15-jarige pubertjes
quote:Hehe ik weet nog goed dat ik voor het eerst die ninja-space-pirates tegen kwam in het diepste gedeelte van Tourian, die kon je maar heel eventjes raken, en dat was ook wel ff klote.
Op woensdag 4 december 2002 22:42 schreef G1Ace het volgende:
ik heb na een weekje metroiden dit als conclusie
Het is vet spel, de details zijn echt goed uitgewerkt
de graphics, prachtig
alleen ik heb inmiddels een hekel gekregen aan die pirates, ligt aan mijn FPS skills, die moeten nog wat worden opgekrikt, en aan feit dat die gasten me hele tijd met ze'n 5en bestoken net wanneer ik binnen kom
ik ga nieuwe wapens opzoeken, want dit duurt te lang zo
quote:Ons even lekker zitten te maken hè
Op donderdag 5 december 2002 10:00 schreef G1Ace het volgende:
ik ben inmiddels in de phazon mines, en die apen zijn echt zo irri
hele tijd moet je van wapens wisselen, voor de ene pirate moet je wave beam gebruiken, voor de andere power beam
quote:Tel d'r dan nog maar 3 maanden bij op!!!
Op donderdag 5 december 2002 13:10 schreef Chocobo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die freeloader. Komt dat ding nou nog eens uit of nietTevens hoorde ik dat Metroid Prime nu weer uitgesteld is tot eind maart ipv begin maart ?
En die Freeloader, istie al in de US?
Dan importeer ik hem namelijk...
quote:28 maart wordt MP gereleased en dat staat "vast"
Op donderdag 5 december 2002 13:10 schreef Chocobo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die freeloader. Komt dat ding nou nog eens uit of nietTevens hoorde ik dat Metroid Prime nu weer uitgesteld is tot eind maart ipv begin maart ?
quote:D8 het wel ja
Op donderdag 5 december 2002 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wou dat Nintendo wat duidelijker was over sommige release dataEn die Freeloader, istie al in de US?
Dan importeer ik hem namelijk...
We've seen various release dates across the net, and although most retailers are trying to guess the launch date in good faith, we must stress that you should ONLY trust the official announcements that you read here at www.codejunkies.com. If there is no release date specified, then that's because we're not exactly sure ourselves and we do not want to pluck one out of thin air. We know that's not what you want to hear but we are doing our utmost to at least get FreeLoader out before Christmas 2002. Action Replay will follow shortly afterwards, hopefully in January 2003.
quote:weten we dan ook weer
Op donderdag 5 december 2002 15:26 schreef Chocobo het volgende:
Hier,.........van de originele site:We've seen various release dates across the net, and although most retailers are trying to guess the launch date in good faith, we must stress that you should ONLY trust the official announcements that you read here at www.codejunkies.com. If there is no release date specified, then that's because we're not exactly sure ourselves and we do not want to pluck one out of thin air. We know that's not what you want to hear but we are doing our utmost to at least get FreeLoader out before Christmas 2002. Action Replay will follow shortly afterwards, hopefully in January 2003.
quote:Maar,.......dat ZIJN de interessante games die gaan uitkomen !
Op donderdag 5 december 2002 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom post bijna niemand hier screens van interessante games die er aan gaan komen?!.
(En dan bedoel ik geen Zelda/Metroid/RE 0)
quote:kijk op nintendo sites, en posts ze zelf
Op donderdag 5 december 2002 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom post bijna niemand hier screens van interessante games die er aan gaan komen?!.
(En dan bedoel ik geen Zelda/Metroid/RE 0)
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:28 schreef gieling.com het volgende:[..]
kijk op nintendo sites, en posts ze zelf
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daggla bedoeld het goed Giel.......... hij is net als mij dol op screens !
1080 Avalanche
Black & Bruised
Outlaw Golf
Robotech : Battlecry
Ik moet trouwens wel zeggen dat de NGC de minst aangekondigde titels heeft op het moment van de 3 consoles....
Nu maar hopen dat die ''Megaton'' aankondiging een hoop goeie games gaat brengen
quote:Neuh..
Op donderdag 5 december 2002 17:54 schreef gieling.com het volgende:
Volgens mij zakt de gamecube een beetje af in de console markt!!!
Maar........... ze komen er zeker wel weer boven op!!!
quote:
Op donderdag 5 december 2002 18:04 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
SMS is een van de grootste baggergames die ik ooit in me leven heb mogen spelen. Begrijp niet dat iedereen er zo laaiend over was...
Zelda the Wind Waker wordt trouwens niet zo goed als Ocarina of Time schoot me ineens te binnen terwijl ik dat spel vandaag weer aan het spelen was. Door het feit dat je met Link als kind speelt (en niet eens zozeer de graphics) blijft het spel te lichtvoetig. Pas als je volwassen wordt in OoT en je in de schaduwwereld van Link to the Past komt begin je begaan te worden met de hoofdrolspelers. Net als Majora's Mask misschien, een tussendoortje. Ik hoop alleen door het weg lijken te blijven van Ganon en de Triforce niet zo'n tussendoortje als Mario 2 en Sunshine.
quote:Dat kan, aangezien OOT een waanzinnig goed spel is, maar je weet het nooit. Je weet gewoon nooit wat Nintendo nu weer bedacht of gedaan heeft. We moeten het afwachten !
Op donderdag 5 december 2002 19:01 schreef speknek het volgende:
Hmm misschien toch maar eens kopen dan als je er zo lang mee bezig bent kennelijk.Zelda the Wind Waker wordt trouwens niet zo goed als Ocarina of Time schoot me ineens te binnen terwijl ik dat spel vandaag weer aan het spelen was.
quote:
Op donderdag 5 december 2002 19:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat kan, aangezien OOT een waanzinnig goed spel is, maar je weet het nooit. Je weet gewoon nooit wat Nintendo nu weer bedacht of gedaan heeft. We moeten het afwachten !
Maar myamoto staat toch wel bekend om zijn altijd leuke spellen!!!
quote:Weet niet of dit al eerder gepost is maar ik vond dit op http://www.cubezone.nl
[Nieuws] Nintendo klaagt Sony aan?!
Er zijn verschillende geruchten op het internet verschenen over de zogenaamde 'megaton' aankondiging van Nintendo eind dit jaar...Over deze hele grote aankondiging die 'de verkoopcijfers van de Cube een flinke boost moeten geven', werd al een tijdje gespeculeerd. Zo werd geopperd dat Nintendo aandelen zou kopen in Sega, Capcom, Square Enix of een ander prominent gamebedrijf. Daarnaast waren er mensen die gokten op de aankondiging van een aantal online titels van Nintendo. En dan zou het niet zomaar om wat online games gaan, maar om Pokémon, Mario Kart en nog een paar van Nintendo's grootste franchises.
Nu schijnt er iemand vanuit Nintendo te hebben verteld dat Nintendo Sony voor de rechter gaat slepen. In deze zaak zou Nintendo het recht op de naam Playstation gaan eisen en alle winst die Sony met deze naam en dit systeem gemaakt heeft. En dat is niet mis!
Als je je afvraagt waarom Nintendo dit zomaar doet: ten tijde van de Super Nintendo hadden Sony en Nintendo het plan om een CD-ROM add-on te maken voor de SNES. Dit zou Sony gaan ontwikkelen. Nintendo besloot op het laatste moment dat het hele feest niet doorging, en Sony heeft toen maar besloten zelf een console met CD-ROM te maken. Zo is de Playstation geboren. Nu lijkt Nintendo dus in de oude contracten wat feitjes te hebben gevonden waardoor The Big N recht lijkt te hebben op alle winst die gemaakt is met de Playstation! En dat is me toch een flink aantal miljarden!
Dit zou dan de Megaton aankondiging van Nintendo moeten zijn. Wat Nintendo nou precies wil met deze rechtzaak is niet duidelijk. Er gaat namelijk ook het gerucht rond dat Nintendo Sony niet voor de rechter sleept maar gewoon een onderlinge deal met Sony wil sluiten. We hebben werkelijk nog geen flauw benul wat er allemaal gaat gebeuren, maar als het echt waar is wat er allemaal verteld wordt, dan heb je best kans dat Nintendo het hele Playstation-deel van Sony overneemt of dat een aantal grote PS2-exclusive franchises naar de Cube gaan. Dat franchises als Grand Theft Auto, Gran Turismo en Tekken naar de Cube zouden gaan klinkt niet eens zo vreemd, want dat zou inderdaad de verkoop van de Cube flink boosten! We wachten in spanning af, en zodra we er meer van horen zullen we het meteen op CubeZone zetten!
En als dit waar is, dan hebben we natuurlijk dikke pret, stel je voor dat GTA enzo naar de cube gaan verhuizen
quote:Dit is dus al eerder gepost en de auteur van t stuk ken ik ook is namelijk een vaste GoT'ter
Op donderdag 5 december 2002 19:15 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Weet niet of dit al eerder gepost is maar ik vond dit op http://www.cubezone.nl
En als dit waar is, dan hebben we natuurlijk dikke pret, stel je voor dat GTA enzo naar de cube gaan verhuizen
quote:Ik zeg ook niet dat ie niet geweldig zal zijn
Op donderdag 5 december 2002 19:12 schreef gieling.com het volgende:
Maar myamoto staat toch wel bekend om zijn altijd leuke spellen!!!
Van Spelletjesgarnaal.be
quote:
Zoals beloofd, hebben we even bij Nintendo België nagevraagd wat hun reactie is op de berichten betreffende de stopzetting van de Gamecube verkoop door enkele grote ketens (Fun, Extrazone). Nintendo was zo vriendelijk om ons heel snel meer informatie te geven. Het antwoord van de marketing-assistant heb ik even voor jullie samengevat:Nintendo België zelf was even verbaasd als ons toen ze die berichten lazen. Verbaasd omdat sinds 3 mei er meer Gamecubes zijn verkocht dan Xbox machines. Dit is gebaseerd op de officiële verkoopscijfers (Nintendo Benelux mag geen exacte cijfers vrijgeven) Dus het staat vast dat de Cube het beter doet dan Xbox, terwijl de Cube 2 maanden minder lang te koop is! In Europa zijn er reeds ruim een miljoen cubes over de toonbank gegaan in 7 maanden, een groot succes dus.
Nintendo bevestigt nogmaals dat ze hun software op de eerste plaats stellen en hebben ook enorm goede verwachtingen bij de release van Metroid Prime (door pers genomineerd als beste spel ooit / van het jaar). Ook de nieuwe Zelda zou moeten garant staan voor succes. De Resident Evil reeks, de Wavebird en Gameboyplayer zijn de extra wapens in de concurrentiestrijd.
Nintendo beweert ook dat het artikel er een hele boel onjuistheden bevat of zou kunnen bevatten, waar men nog niet verder kan op ingaan, aangezien alles eerst met de desbetreffende winkelketens moet besproken worden. De bron van dit artikel zal ook gecontacteerd worden.
Eén van de onjuistheden is het feit dat Nintendo Benelux weinig investeert in de Gamecube. De waarheid is volgens Nintendo net het tegenovergestelde! Nintendo heeft afgelopen 7 maanden zelfs meer dan Sony en Microsoft in Media als TV, Cinema, Print en Outdoor geïnvesteerd!
Het lijkt duidelijk dat Nintendo zelf helemaal niet tevreden is met de verschenen artikels. Ik vind het alvast eigenaardig dat de pers eerder iets over deze zaak wist dan Nintendo zelf. To be continued dus...
Als afsluiter een hoopgevende spreuk van Nintendo:
"GameCube schuwt de strijd niet, sterker nog we zijn er klaar voor."
quote:Tsjaa wat valt onder baanbrekend
Op donderdag 5 december 2002 19:34 schreef speknek het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat ie niet geweldig zal zijn
. Maar niets baanbrekends.
quote:Dat zou ik eigenlijk best wel een lame actie vinden, om zo je concurrentie aan te pakken. Doet de naam van nintendo niet echt goed denk ik, zo'n actie.
quote:Alleen Mario Sunshine is een fuckup van hem geweest
Op donderdag 5 december 2002 19:43 schreef febster het volgende:[..]
Tsjaa wat valt onder baanbrekend
? Hij is met de cellshaded zooi begonnen en dat mag je eigenlijk toch wel weer baanbrekend noemen, maar op t gebied van gameplay, ik weet t niet, die face expressions en dat de wind ALLES beinvloed zou veel kunnen betekenen maar we zullen zien, en met Miyamoto aan het stuur heb ik daar alle vertrouwen in
quote:Het is gewoon dikke bullshit maar als t waar is en ze winnen het hebben ze genoeg geld om wat aan hun P&R te doen
Op donderdag 5 december 2002 19:44 schreef Lexie het volgende:[..]
Dat zou ik eigenlijk best wel een lame actie vinden, om zo je concurrentie aan te pakken. Doet de naam van nintendo niet echt goed denk ik, zo'n actie.
quote:Het probleem is dat bij hem een fuck up een spel is die veel verkooprecords heeft gebroken dus ik denk dat Miyamoto/Nintendo daar toch anders tegen aankijken
Op donderdag 5 december 2002 19:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Alleen Mario Sunshine is een fuckup van hem geweest
Persoonlijk vind ik het geen fuckup SMS, oke het is geen echteMario zoals we hem gewend waren op de Nes/Snes/N64 maar zo slecht was hij ook weer niet, ik denk dat het spel misschien teveel gehypt is, en dat de echte Nintendo die hards zoals ons misschien de lat iets te hoog heeft liggen voordat we echt een spel goed vinden
quote:Dan hebben ze zelfs genoeg geld om wat aan de PR van Microsoft te doen.
Op donderdag 5 december 2002 19:45 schreef febster het volgende:
Het is gewoon dikke bullshit maar als t waar is en ze winnen het hebben ze genoeg geld om wat aan hun P&R te doen
quote:Je hebt gelijk, maar ik weet zeker dat ook hij dit een van zijn minste games vind
Op donderdag 5 december 2002 19:49 schreef febster het volgende:[..]
Het probleem is dat bij hem een fuck up een spel is die veel verkooprecords heeft gebroken dus ik denk dat Miyamoto/Nintendo daar toch anders tegen aankijken
.
Persoonlijk vind ik het geen fuckup SMS, oke het is geen echteMario zoals we hem gewend waren op de Nes/Snes/N64 maar zo slecht was hij ook weer niet, ik denk dat het spel misschien teveel gehypt is, en dat de echte Nintendo die hards zoals ons misschien de lat iets te hoog heeft liggen voordat we echt een spel goed vinden
quote:Als dit waar is wil ik niets meer horen over wanpraktijken van MS.
quote:Ik denk dat de zak met geld van ome Billy wel wat groter is hoor.
Op donderdag 5 december 2002 19:53 schreef Mario_ het volgende:[..]
Dan hebben ze zelfs genoeg geld om wat aan de PR van Microsoft te doen.
quote:tja, dit zijn geen achterbakse gasten zoals bijvoorbeeld M$
Op donderdag 5 december 2002 21:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Als dit waar is wil ik niets meer horen over wanpraktijken van MS.
Dit is echt lager dan laag als dit waar is..Dat zou echt een gore kutstreek zijn..
Als Sony uit de strijd vliegt als concurrent zou dat echt een megaklap betekenen voor de gamesbizz.. Concurrentie houdt de markt scherp en zorgt voor xtra impulsen bij developers.. Ik denk ook niet dat Ninny zoiets zou flikken, daar is hun naam en eer te groot voor!!
quote:Overigens zou Nintendo niet zoveel winst van Sony af kunnen troggelen omdat er geen winst wordt gemaakt op de consoles zelf.
MegatonThere is a rumor going around that Nintendo is ready to make an announcement that will make sales of GameCube skyrocket. Have you heard of this and what are your feelings on it?
Matt responds: The "megaton" announcement. It's impossible to avoid it, quite frankly, as every other message on the boards is about it. Everyone has their own breakdown of what it could be, from some grand merger of companies to an announcement of ground-shaking new games, or even that Nintendo has some new technology in the works that will destroy the competition. There's even talk of Nintendo gaining rights to the PlayStation brand. Or something like that, anyway. The problem is, there's been no proof -- of any of it.
I'm fairly certain this "megaton" hype all stems from a single report in a less popular Japanese magazine. Later, some websites alleged that Famitsu confirmed that a big announcement was coming. Interestingly, though, our own guys in Japan said they couldn't find these confirmations anywhere in the magazines. So who knows? Surely not me.
I called NOA about it last week in hopes that perhaps it knew something, but it didn't. Which could, by the way, mean nothing, but it's not encouraging. I was told that no big announcements were planned before the end of the year. So go figure. NOA's Perrin Kaplan told me today: "There is no announcement that we're aware of."
I'd really like to believe that something huge is in the works. And all of these brilliant speculations about Nintendo canceling Space World so that it could instead drop the "megaton," so to speak, have me hoping there's some truth to it. But for now I'm going to remain the skeptic so that, if nothing happens by the end of the year, I won't be disappointed.
If I do hear anything, obviously readers will be the first to know.
quote:Nou, ga er maar van uit dat Nintendo en MS (en Sony ook wel) alledrie genoeg geld hebben om de rest van je leven non stop reclamespotjes op alle zenders te airen. Bij wijze van spreke dan. Nintendo is dacht ik het op 1 na gezondste bedrijf van japan, en heeft in de 100+ jaar dat het bestaat echt enorm veel geld verdiend. Zeker de GB is al meer dan 10 jaar een goudmijn. Dus ze hebben misschien niet zo veel als Microsoft (Duh) maar volgens mij wel meer dan een normaal bedrijf ooit aan marketing zou kunnen opmaken. Enige gevaar is dat nintendo zich ooit zou terugtrekken van de consolemarkt omdat ze toch meer dan genoeg verdienen bij de handhelds, omdat ze daar toch ongeveer een monopolie hebben.
Op donderdag 5 december 2002 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik denk dat de zak met geld van ome Billy wel wat groter is hoor.
.
Ik ben iig wel heel erg benieuwd .
quote:Verklaar je eens nader?
Op donderdag 5 december 2002 21:59 schreef G1Ace het volgende:[..]
tja, dit zijn geen achterbakse gasten zoals bijvoorbeeld M$
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 00:18 schreef SmashBro het volgende:
Misschien lijven ze Capcom en Camelot in. Dat zou ook toppie zijn.
ik heb vandaag de x-ray visor gevonden
Het is echt zo dat als je zit te schieten dat je ziet hoe haar arm beweegt en hoe ze allemaal knopjes drukt. En ik heb gezien hoe die explosies worden gereflecteerd
Ze kijkt dan meteen weg met haar pupillen wanneer je een explosie ziet
en dan die grapple beam
vandaag zat ik beetje te tarzannen in een area
Let erop, dit spel gaat echt legendarisch worden
quote:Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht..
Op vrijdag 6 december 2002 10:00 schreef G1Ace het volgende:Let erop, dit spel gaat echt legendarisch worden
quote:Er staat ook nog steeds een vraag voor je open G1ace.
Op vrijdag 6 december 2002 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:Verklaar je eens nader?
. Noem eens wat concreets..
Wat heeft MS dan gedaan wat volgens jou niet door de beugel kan?
quote:Square is toch onlangs (gedeeltelijk) opgekocht door Enix ofzo? Dus dat kan al niet meer.
Op vrijdag 6 december 2002 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ikzelf denk eerder dat het om Square gaat...
quote:Fuck man nou heb ik het toch echt niet meer. We moeten nog gewoon 4 maanden wachten!
Op vrijdag 6 december 2002 10:00 schreef G1Ace het volgende:
nieuw project van silicon knights zou ook ok zijn
Of ze lijven retro in ofzo
na het werk dat ze met metroid hebben gedaan, echtik heb vandaag de x-ray visor gevonden
Het is echt zo dat als je zit te schieten dat je ziet hoe haar arm beweegt en hoe ze allemaal knopjes drukt. En ik heb gezien hoe die explosies worden gereflecteerd
Ze kijkt dan meteen weg met haar pupillen wanneer je een explosie ziet
en dan die grapple beam
vandaag zat ik beetje te tarzannen in een area
Let erop, dit spel gaat echt legendarisch worden
quote:Wees hier blij voor G1Ace dat hij Metroid heeft.
Op vrijdag 6 december 2002 11:15 schreef nikanoru het volgende:
Fuck man nou heb ik het toch echt niet meer. We moeten nog gewoon 4 maanden wachten!
quote:het is vooral wat M$ gedaan heeft met bijvoorbeeld IE, hun hele attitude in het binnentreden van de console markt, hun bug fixxes voor windows (of het niet hebben daarvan), hun prijzen.
Op vrijdag 6 december 2002 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Verklaar je eens nader?
. Noem eens wat concreets..
edit
o ja, ik had $51.95 betaald voor metroid prime
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 06-12-2002 12:37]
quote:Twee woorden:
Op vrijdag 6 december 2002 11:15 schreef nikanoru het volgende:[..]
Fuck man nou heb ik het toch echt niet meer. We moeten nog gewoon 4 maanden wachten!
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:35 schreef SmashBro het volgende:[..]
Twee woorden:
Metroid Fusion
![]()
quote:Jammer dat je mee doet met de massa..
Op vrijdag 6 december 2002 12:34 schreef G1Ace het volgende:[..]
het is vooral wat M$ gedaan heeft met bijvoorbeeld IE, hun hele attitude in het binnentreden van de console markt, hun bug fixxes voor windows (of het niet hebben daarvan), hun prijzen.
edit
o ja, ik had $51.95 betaald voor metroid prime
quote:Mij Donkey Kong Racing ontnemen.
Op vrijdag 6 december 2002 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gelukkig maakt Windows XP
een hoop goed.
quote:
As for the quality of the cell shading, there's no question now -- it's the best we've ever seen in a game. Zelda makes use of much more in the way of animation and facial expressions than other cell shaded titles, and the GameCube image quality contributes to fleshing out a true animated look. We were given the chance to play through a progressive scan monitor and found ourselves tempted to actually upgrade our televisions, just to play the game in such clarity. Zelda isn't just going to be a great game, it's also going to serve as the new visual benchmark by which all GameCube games (and, we already find ourselves thinking, all games of this generation) are judged.In our sixty or seventy minutes of playing the game through the progressive scan televisions outside the Shinjuku Yodobashi Camera game shop, Legend of Zelda: The Wind Waker left with us the same unique combination of awe and charm that we felt having first played Mario 64 years ago. If the rest of the game is anything like this, prepare to see "Game of the Century" headlines all over again.
Our anticipation for Link's latest quest has now reached the level of "unbearable." Just one more week!"
quote:it's also going to serve as the new visual benchmark by which all GameCube games (and, we already find ourselves thinking, all games of this generation) are judged.
Op vrijdag 6 december 2002 12:46 schreef febster het volgende:
IGN Zelda Impressie:
[..]
![]()
Beetje raar niet?!
Het is en blijft een cell shaded game..Is niet echt te vergelijken met andere games..
Neemt niet weg dat imo de beste GC titel gaat worden..Beter dan Metroid..(Als je van het genre houdt natuurlijk)
quote:Ik denk dat ze meer op dit doelen:
Op vrijdag 6 december 2002 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
it's also going to serve as the new visual benchmark by which all GameCube games (and, we already find ourselves thinking, all games of this generation) are judged.
Beetje raar niet?!
Het is en blijft een cell shaded game..Is niet echt te vergelijken met andere games..
Neemt niet weg dat imo de beste GC titel gaat worden..Beter dan Metroid..(Als je van het genre houdt natuurlijk)
quote:
Zelda makes use of much more in the way of animation and facial expressions than other cell shaded titles, and the GameCube image quality contributes to fleshing out a true animated look.
quote:dvdboxoffice.com, kreeg ik via een van de gc topics in augustus
Op vrijdag 6 december 2002 12:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Jammer dat je mee doet met de massa..
Wat MS op de PC markt doet staat los van wat ze op de consolemarkt willen doen..
Maargoed..Terug ontopic.
Je hebt um besteld van het internet? Of was je toevallig in Amerika!?
quote:Dit is een RARE game toch? (zou je posticon wel verklaren)
Op vrijdag 6 december 2002 12:52 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]
quote:Onder rembours of heb je een CC nodig?
Op vrijdag 6 december 2002 12:58 schreef G1Ace het volgende:[..]
dvdboxoffice.com, kreeg ik via een van de gc topics in augustus
Heb toen meteen besteld, en kreeg weekje daarna binnen
quote:Maar jah, al die andere Diddy Kong Racing figuren (Banjo en zo) zijn weer Rare, dus ze kunnen b.v. rondom Banjo een nieuw deel maken en dan met allerlei andere rarefiguren.
Op vrijdag 6 december 2002 13:42 schreef speknek het volgende:
Donkey Kong is van Nintendo. Ik geloof Diddy ook. Dixie Kong is geloof ik van Rare. Alhoewel dan misschien Kong weer van Nintendo is.
Zeg waarom staan hier geen hordes kinderen elkaar de hersens in te slaan om bij die controller te komen?
En als ik dan objectief naar die screens kijk, heb ik zoiets van, mwah, mario in een groen pakje ofzo. Sorry.
Zelda Ocarina of Time daarentegen....
Is gewoon nog steeds het beste spel ooit gemaakt.
quote:Het is de Rare-game Donkey Kong Racing, die was aangekondigd voor de Cube maar inmiddels natuurlijk niet doorgaat vanwege het vertrek van Rare. Althans niet in deze vorm. Nintendo kan natuurlijk wel zelf de ontwikkeling van de game voortzetten maar dan wordt het toch heel anders. En aangezien Diddy Kong Racing (N64) zo geweldig was had ik me best op dit vervolg verheugd. Vandaar de
Op vrijdag 6 december 2002 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dit is een RARE game toch? (zou je posticon wel verklaren)
Maar in de URL van de foto staat cubemedia..?
Komt deze nou alsnog op de cube, of wordt het een XBOX game?!
Ik heb geen flauw idee wie de rechten heeft voor de Diddy/Donkey Kong serie..Lijkt mij dat Ninny dat gewoon is..
Het is trouwens Tiny en niet Dixie op dat shot, Speknek.
En vergeet ook vooral de GB Zelda-games niet he, die zijn ook uiterst briljant.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 06-12-2002 13:54]
quote:Zal vast een N64 met OOT te koop staan in V&A !
Op vrijdag 6 december 2002 13:53 schreef Luigi het volgende:
Ja, Zelda OOT hoor ik iedereen over, maar heb ik dus nooit gespeeld.
Gaat heen en koop !
quote:Zelda OoT was een game waar je van de ene verbazing in de andere viel..
Op vrijdag 6 december 2002 13:53 schreef Luigi het volgende:
Ja, Zelda OOT hoor ik iedereen over, maar heb ik dus nooit gespeeld.
quote:Het is dus helemaal niet dezelfde link!!
Shigeru Miyamoto and Eiji Aonuma reveal new information on the upcoming GameCube game.
At a video teleconference hosted in Seattle by Nintendo yesterday, Shigeru Miyamoto and Eiji Aonuma discussed the latest entry in the legend of Zelda series, The Legend of Zelda: The Wind Waker. After a brief introduction, the pair answered a wide range of questions.All told, development on The Legend of Zelda: The Wind Waker has taken roughly two and a half years. The time frame includes preliminary work done on the GameCube hardware that actually started before the completion of Majora's Mask. The early hardware tests formed the basis for the early footage of Link and Ganon shown by Nintendo when the hardware was first unveiled at Space World 2000. Formal work with the director and programmers began after Majora's Mask was completed. The pair conceded that Link's new look was at least partially influenced by Japanese anime. Mr. Miyamoto admitted to being surprised at the reaction to the new look for the game, as he felt the style was interesting and never really expected people to assume the series was changing its focus to target children.
As for the game's story, The Wind Waker will offer a more cohesive presentation of the Zelda mythos. Set 100 years after the events in Ocarina of Time, the game will focus on a young boy named Link who is presented with green clothes that are tied to a legend that revolves around a hero dressed in green. One aspect of the back story to the Zelda games that hasn't been quite clear is that Link and Ganon represent the eternal struggle between good and evil. Just as Ganon represents timeless evil, Link embodies good, which explains why a hero named Link will always rise to fight Ganon. As a result, every Link seen in the various installments of the series can be considered to be a different one.
In terms of gameplay, The Legend of Zelda: The Wind Waker will obviously feature wind as a gameplay element. The use of it in the game evolved from the game's setting, the ocean, as wind is vital to travel on the seas. The use of wind was actually something Miyamoto and his team had wanted to do for quite some time, but hardware limitations kept it from being done to their satisfaction. Another benefit of the GameCube's greater processing power and media limits will be a significant improvement in AI and animation.
The GameCube technology has also allowed the team working on the game to combine graphics and gameplay in innovative ways. For example, Link's eyes, which are heavily animated during gameplay, are both part of the art style and part of the gameplay. There had even been talk of having Link's eye color change dynamically according to his actions in the game--having his eyes turn red during combat, for example--but the idea was shelved due to the fact that the camera angles used wouldn't let players see the effect. As far as the size of the quest, The Legend of Zelda: The Wind Waker should offer a challenge that's comparable to the Nintendo 64 games. It's estimated that the game should clock in at roughly 40 hours of gameplay.
In terms of the game's presentation, the pair was pleased with how the cartoon look has worked out. Link's size in relation to his surroundings has looked good and suited the gameplay they were aiming for. The game's look is complemented by Koji Kondo's soundtrack, which will offer a mix of new music that makes use of a disparate collection of instruments and new versions of tunes from previous Zelda games such as Ocarina of Time, Majora's Mask, and even A Link to the Past. In addition to setting the game's overall tone, the music in the game will change dynamically during combat to provide a more immersive experience.
On the subject of the GameCube ports of the Nintendo 64 classic The Ocarina of Time and the Japan-only 64DD game Zelda Ura that have been included on the Japanese preorder disc, the pair stated that, despite the fact that porting the games over to the GameCube was a very easy process, it doesn't appear likely that Nintendo will bring many Nintendo 64 games to the GameCube. In the case of Zelda Ura, a game made for the Nintendo 64's 64DD peripheral, Nintendo had always wanted to make the game available to fans given its limited original distribution. In terms of the elements in Ura that took advantage of the rewritable features of the 64DD, Miyamoto stated that the game didn't really use that many of the 64DD's capabilities and stripping them out had little impact on the game. He also noted that, ultimately, Zelda Ura didn't offer a dramatically different gameplay experience from Ocarina of Time. Aside from a few differences such as the difficulty level and the inclusion of some comedic moments in places, the game was essentially the same.
Watch for our upcoming video coverage of the Miyamoto and Aonuma teleconference.
quote:Screens van zelda vond ik ook nooit zo geweldig, maar als filmpje ziet het er echt keigaaf uit.
Op vrijdag 6 december 2002 13:50 schreef Luigi het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik kan dus ook niet week in de knietjes worden van Zelda. Maar, dan moet ik er bijzeggen dat ik nooit een eerdere zelda heb gespeeld, de GC is mijn eerste console ever en ik heb dat dus allemaal niet meegemaakt.En als ik dan objectief naar die screens kijk, heb ik zoiets van, mwah, mario in een groen pakje ofzo. Sorry.
Verder heb ik Zelda 1 en 2 gehad, 3 vaak gedaan (en dat is imo ook de leukst). Zelda OOT heeft mij nooit zo kunnen boeien, omdat het gewoon niet echt mijn soort spel is. Maar hier ben ik wel weer benieuwd naar.
quote:Na 2 jaar wachten.. previews lezen.. screens zien. En dan de eerste keer dat ik op Hyrule Field rondliep... heerlijk!
Op vrijdag 6 december 2002 13:59 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zelda OoT was een game waar je van de ene verbazing in de andere viel..
Een spel dat je van de eerste tot de laatste minuut vastpakte en niet meer los liet..
IMO niet de beste game ooit, maar wel erg erg goed..
*Pinkt traantje weg*
Beste spel ooit!!
quote:Ja, maar tussen benieuwd en 60-euro-benieuwd zit wel een verschil!
Op vrijdag 6 december 2002 13:59 schreef I.R.Baboon het volgende:Maar hier ben ik wel weer benieuwd naar.
quote:EPONA!
Op vrijdag 6 december 2002 14:01 schreef Cheiron het volgende:
En de eerste keer op het paard (whatshername)..
What's her name, djiez...
quote:Go tell him Smashbro!
Op vrijdag 6 december 2002 14:01 schreef SmashBro het volgende:[..]
EPONA!
quote:Sorry ...
Op vrijdag 6 december 2002 14:01 schreef SmashBro het volgende:[..]
EPONA!
quote:Ach ja, 60 euro ook wel. Denk ik. Of, beter gezegd, mijn broertje 60 euro laten betalen.
Op vrijdag 6 december 2002 14:01 schreef Luigi het volgende:[..]
Ja, maar tussen benieuwd en 60-euro-benieuwd zit wel een verschil!
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:04 schreef Cheiron het volgende:[..]
Sorry ...
quote:De zeldatune. Dat is het ultieme gamesnummer. *neuriet*
Op vrijdag 6 december 2002 14:00 schreef SmashBro het volgende:
De muziek in OoT is ook ongeëvenaard. Van de prachtige Ocarina-liedjes tot de achtergrondmuziek bij tussenfilmpjes, alles is gewoon ontzettend mooi.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:03 schreef SmashBro het volgende:
Luig, het is echt your loss dat je nooit Zelda hebt gespeeld en er nog aan durft te twijfelen hoe briljant deze serie is, daar kun je lang of kort over wauwelen maar dat is gewoon zo.
Sorry! Ben gewoon erg objectief wat dat betreft.
quote:Ik weet nog dat ik op zoek ging naar zelda info op www.zelda.com....
Op vrijdag 6 december 2002 14:10 schreef SmashBro het volgende:
Dit is trouwens de beste Zelda-site aller tijden. Aanrader voor OoT-fans.
Toen was dat geen succes
(Ik al het nu niet proberen aangezien ik op het werk zit )
Epona's song. Boven links rechts, boven links rechts .
En zo doe je het op een echte Ocarina :
http://www.songbirdocarina.com/fingering/lonlon.html
quote:735. Voordat ik ooit bij die wavebird aankom is dat ding allang uitverkocht.
Op vrijdag 6 december 2002 14:34 schreef SmashBro het volgende:
Over Nintendo's PR enzo gesproken, ik vind dat hele nintendovip.com gedoe met die kaartjes die tegenwoordig bij Nintendo-games zitten echt leuk. Leuk staaltje klantenbinding. Net weer een setje Metroid Fusion goodies.Ik moet alleen nog wel heel wat sterren verzamelen voor die Wavebird!
Hoeveel sterren hebben jullie al?
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kreeg je eigenlijk ook sterren voor Metroid Fusion?
quote:CC
Op vrijdag 6 december 2002 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Onder rembours of heb je een CC nodig?
quote:Hoe veel heb jij er nou dan?
Op vrijdag 6 december 2002 14:42 schreef SmashBro het volgende:[..]
250.
quote:455, ik ben stom geweest
Op vrijdag 6 december 2002 14:43 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hoe veel heb jij er nou dan?
Mijn broertje had al een account met een berg sterren van Doshin en Sunshine enzo, ik had die sterren beter daarbij kunnen laten optellen in plaats van nog een eigen aan te maken.
Maar daar kwam ik dus pas achter toen het al gebeurd was. En dan is die code al verlopen.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 06-12-2002 14:48]
quote:Zonde idd... Mijn broertje had allemaal sneaky plannetjes bedacht van spellen kopen en dan code invoeren en dan terugbrengen en dan een andere kopen, maar hij was vergeten dat je geopende spellen niet kon terugbrengen.
Op vrijdag 6 december 2002 14:46 schreef SmashBro het volgende:[..]
455, ik ben stom geweest
Mijn broertje had al een account met een berg sterren van Doshin en Sunshine enzo, ik had die sterren beter daarbij kunnen laten optellen in plaats van nog een eigen aan te maken.
Ik heb een paar dingen langs zien komen die me verbazen/opvallen:
commentar op Mario Sunshine: WTF?! Ik vind het dus het beste Cube spel tot nu toe.. De gameplay is gewelidg vloeiend, beste platformer ooit, en ja ik vind hem beter dan Mario 64... Tuurlijk iedereen zijn eigen mening, ook al ben ik het er niet mee eens
Luigi heeft TS2: Geweldig spel!
Zelda OoT beste spel ooit: ik heb hem laatst gekocht maar ben er nog niet aan begonnen. Ga ik binnenkort doen, om het gat op te vangen tussen Mario Sunshine en Metroid Prime
het lange wachten op Metroid GVD
Freeloader.... *zucht* 15 december volgens dimension plus
Megaton: hoe lang gaat DAT nog duren en wtf mag het dan wel niet zijn...
Meer screens van Cube spellen (ign insider acces loopt vandaag af maar weer nieuwe bestellen dan denk ik..):
Rayman 4
Evolution Worlds:
Summoner: The Prophecy
Dat Evolution Worlds ziet er wel leuk uit, wat is het?
quote:Idd. Ik kende het ook nog helemaal niet.
Op vrijdag 6 december 2002 15:03 schreef SmashBro het volgende:Dat Evolution Worlds ziet er wel leuk uit, wat is het?
quote:Ik heb hem nog als beltoon gehad
Op vrijdag 6 december 2002 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
De zeldatune. Dat is het ultieme gamesnummer. *neuriet*
En die sterren zijn idd leuk. Zal straks thuis ff kijken hoeveel ik er heb, maar ik dacht iets van 650.
Je kan trouwens ook gewoon al die games kopen, die code inkloppen en ze dan bij V&A te koop aanbieden .
February 12, 2002 - Ubi Soft is currently scheduled to publish its Evolution Worlds title in the third-quarter of 2002. The RPG is sequel to the two previous Dreamcast versions, Evolution: The World of Sacred Device and Evolution 2: Far Off Promise. The GameCube is the first and only console to get Evolution Worlds, a traditional style RPG includes a lot of dungeon crawling, treasure hunting, and turn-based enemy encounters.
The story is set amidst the background of a superior ancient civilization. Many millennia have passed since its demise, and the new civilizations have only recently advanced enough to once again build airplanes, submarines, and similar craft. At the end of the 1930s, there are people who carry "Cyframe-technology" taken from the ruins of this advanced ancient civilization. These "Cyframe users," as they're called, make their living by accepting assignments from the "Society", an organization responsible for investigating this ancient civilization. For many generations, the Launcher family has produced a long line of famous adventurers. Mag, a single child, a boy born into this family line has dreamt of being a skilled Cyframe user like his parents. As Mag you quest through Evolution Worlds. You will experience fully analog game control and all-new voices over the Dreamcast version.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
commentar op Mario Sunshine: WTF?! Ik vind het dus het beste Cube spel tot nu toe.. De gameplay is gewelidg vloeiend, beste platformer ooit, en ja ik vind hem beter dan Mario 64... Tuurlijk iedereen zijn eigen mening, ook al ben ik het er niet mee eens
quote:Ik heb SMS toch ook maar gekocht. Ik vind em best wel cool hoor
Op vrijdag 6 december 2002 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Gelukkig heeft iedereen z'n eigen mening jah..
quote:Ik vind ED en RE toch wel stukken beter..
Op vrijdag 6 december 2002 15:25 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik heb SMS toch ook maar gekocht. Ik vind em best wel cool hoor
Leukste spel wat ik op GC gezien heb so far.
quote:iets in de 1000 d8 ik, maar ik kan het ff niet cheken, nintendo.nl ligt uit de lucht!
Op vrijdag 6 december 2002 14:34 schreef SmashBro het volgende:
Over Nintendo's PR enzo gesproken, ik vind dat hele nintendovip.com gedoe met die kaartjes die tegenwoordig bij Nintendo-games zitten echt leuk. Leuk staaltje klantenbinding. Net weer een setje Metroid Fusion goodies.Ik moet alleen nog wel heel wat sterren verzamelen voor die Wavebird!
Hoeveel sterren hebben jullie al?
quote:Een RPG en vervolg op de niet echt briljante reeks van de DreamCast.
Op vrijdag 6 december 2002 15:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Idd. Ik kende het ook nog helemaal niet.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 17:59 schreef G1Ace het volgende:
eh, sorry dat ik vraag, maar aangezien ik nog geen freeloader heb, wtf zijn die sterren?
En er zat geen vip kaart bij mijn SSBM!!
quote:Das kut!
Op vrijdag 6 december 2002 18:02 schreef speknek het volgende:
Ik kwam er ook pas net achter. Als je in Europa een Gamecube of een aantal spellen koopt krijg je er een code bij. Als je die invult op de Nintendo-europe site kun je speciale dingen krijgen. Dus als je eerst driehonderd spellen koopt, krijg je zowaar een gratis controller.En er zat geen vip kaart bij mijn SSBM!!
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 06-12-2002 18:51]
Hoewel ik dan weer niet snap dat het niet bij SmashBros. zat.
Ho, Zelda filmpje .
,
,
,
,
.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 19:08 schreef speknek het volgende:Ho, Zelda filmpje .
en dat Zelda filmpje is erg cool!
quote:ja, toch wel, aangezien ik niks in Nederland koop tot ik het heb
Op vrijdag 6 december 2002 18:00 schreef gieling.com het volgende:[..]
![]()
heeft niks met freeloader te maken.
Op nintendo.nl kan je voor bepaalde acties sterren krijgen,
die je vervolgens weer voor kewle dingen kunt inruilen,
(o.a. een wavebird)
quote:De kaart die ik bij Pikmin kreeg deed het wel....
Op vrijdag 6 december 2002 18:02 schreef speknek het volgende:
Ik kwam er ook pas net achter. Als je in Europa een Gamecube of een aantal spellen koopt krijg je er een code bij. Als je die invult op de Nintendo-europe site kun je speciale dingen krijgen. Dus als je eerst driehonderd spellen koopt, krijg je zowaar een gratis controller.En er zat geen vip kaart bij mijn SSBM!!
Maar dat Zelda filmpje
Wat is het volgende spel dat je gaat kopen?
Ik ga denk ik MK: DA kopen als eerste.
quote:Die komt pas in Februari!!
Op vrijdag 6 december 2002 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaaf spel heMaar dat Zelda filmpje
quote:Een beetje realistisch vechtspel op de cube is nooit weg nee
Op vrijdag 6 december 2002 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaaf spel heMaar dat Zelda filmpje
quote:Realistisch?!?!
Op vrijdag 6 december 2002 23:01 schreef gieling.com het volgende:[..]
Een beetje realistisch vechtspel op de cube is nooit weg nee
quote:Ik heb het in vergelijking met SSBM genomen wel
Op vrijdag 6 december 2002 23:03 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Realistisch?!?!
.
.
.
quote:wat is daarmee???
Op vrijdag 6 december 2002 23:26 schreef G1Ace het volgende:
xmen next dimension
quote:Stelt niet zoveel voor heb ik gehoord.
Op vrijdag 6 december 2002 23:26 schreef G1Ace het volgende:
xmen next dimension
quote:Verder is er weinig nieuws over Soul Caliber 2 toch terwijl het er toch op leek dat ie bijna klaar was.
Op zaterdag 7 december 2002 07:07 schreef Chocobo het volgende:
Qua vechtergames zou ik ook voor Mortal Kombat gaan. Ik wacht nu wel iets te lang op Soul Caliber. 14 februari is MK van mij.
* nikanoru wil ivy zien.
quote:Mooi filmpje Spekkie, ware het niet dat dit filmpje al ruim 6 maanden oud is en beter bekend staat als de Zelda E3 trailer
Op vrijdag 6 december 2002 19:08 schreef speknek het volgende:
Volgens de Nintendo site hoorde hij wel bij SSBM te zittenHo, Zelda filmpje .
quote:Zoals
Op zaterdag 7 december 2002 15:18 schreef gieling.com het volgende:
Sjezus, ik keek gister in een game winkel, en er waren allemaal games uit, terwijl ik dat niet eens wist dat ze al uit waren!
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 15:48 schreef G1Ace het volgende:
hmm, zal ik wel of niet zelda the wind waker preorderen
Dat je daar uberhaupt nog over NA MOET DENKEN zegt genoeg
*grmbl*
quote:Ga maar eens naar een winkel
Op zaterdag 7 december 2002 15:22 schreef febster het volgende:[..]
Zoals
?
quote:Laat ik daar net vanmiddag zijn geweest
Op zaterdag 7 december 2002 16:05 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ga maar eens naar een winkel
quote:Zelda
Op zaterdag 7 december 2002 15:49 schreef febster het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*grmbl*
![]()
quote:Precies,
Op zaterdag 7 december 2002 16:07 schreef Vibromass het volgende:[..]
Zelda
quote:Bij ons wel, niet vand die echte top games maar wel, spyro the dragon etc
Op zaterdag 7 december 2002 16:07 schreef febster het volgende:[..]
Laat ik daar net vanmiddag zijn geweest
, ik zag Donald Duck PK staan, James Bond; Nightfire, THPS4 maar voor de rest nix nieuws ofzo hoor
kheb ook Mario party gespeeld! dat is ook wel koel ontzettend veel mini games, het viel me trouwens wel op dat de speelborden opeens een stuk minder mooie omgeving hadden dan op de N64 versie
naja dat moest ik even kwijt
quote:Ik vis 'em misschien nog wel eens uit de budgetbak
Op zaterdag 7 december 2002 16:18 schreef febster het volgende:[..]
Precies,
Zelda
ja, gemaakt door
Miyamoto
, need i say more?
quote:nou ja, ik heb niet de mogelijkheid gehad om zelda uit te proberen, ik laat wel tot april het shippen
Op zaterdag 7 december 2002 15:49 schreef febster het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*grmbl*
![]()
quote:Niet alweer, jij krijgt alle coole spellen eerder
Op zaterdag 7 december 2002 17:42 schreef G1Ace het volgende:[..]
nou ja, ik heb niet de mogelijkheid gehad om zelda uit te proberen, ik laat wel tot april het shippen
quote:Je doet maar wat je niet laten kan maar ik denk dat je een erggggggggggg goed spel aan je neus voorbij laat gaan
Op zaterdag 7 december 2002 17:27 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik vis 'em misschien nog wel eens uit de budgetbak
Flappiewappie: 150 Shines klinkt leuk maar veel ervan (stuk of 80 ofzo ) krijg je door t verzamelen van blauwe muntjes en das ergggg saai
quote:zoveel???
Op zaterdag 7 december 2002 18:09 schreef febster het volgende:[..]
Je doet maar wat je niet laten kan maar ik denk dat je een erggggggggggg goed spel aan je neus voorbij laat gaan
Flappiewappie: 150 Shines klinkt leuk maar veel ervan (stuk of 80 ofzo
) krijg je door t verzamelen van blauwe muntjes en das ergggg saai
![]()
quote:hehe, daarom heb ik ook amerikaanse cube gekocht toen ik kans voor kreeg
Op zaterdag 7 december 2002 17:59 schreef gieling.com het volgende:[..]
Niet alweer, jij krijgt alle coole spellen eerder
Naja, ik hoop dat freeloader snel uitkomt!!!!
quote:Ik d8 t wel zoek t ff uit voor je
Op zaterdag 7 december 2002 18:11 schreef gieling.com het volgende:[..]
zoveel???
quote:k
Op zaterdag 7 december 2002 18:15 schreef febster het volgende:[..]
Ik d8 t wel zoek t ff uit voor je
quote:Sorry krijg t zo snel niet gevonden maar geloof me dat er meer als 50 shines verkregen kunnen worden met blauwe muntjes...
Op zaterdag 7 december 2002 18:19 schreef gieling.com het volgende:[..]
k
En Freeloader tsjaa leuk en aardig maar ik heb geen credit card enzo
quote:volgens mij kun je maximaal 120 shines halen. dan moet je wel alle blauwe muntjes hebben enzo. is behoorlijk pittig om dit te halen hoor.
Op zaterdag 7 december 2002 18:25 schreef febster het volgende:[..]
Sorry krijg t zo snel niet gevonden maar geloof me dat er meer als 50 shines verkregen kunnen worden met blauwe muntjes...
quote:Ik geloof je
Op zaterdag 7 december 2002 18:25 schreef febster het volgende:[..]
Sorry krijg t zo snel niet gevonden maar geloof me dat er meer als 50 shines verkregen kunnen worden met blauwe muntjes...
En, ik heb ook geen credit card.....
maar mijn vader wel
Wallpapertje van de Nintendo site
Ik vind ze allebij echt roeleren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Met Timesplitters 2: wat is jullie favoriete mode en level??
Bij: Virus en dan die UFO level. Aleen mijn zelf gemaakt levels vind ik nog cooler
quote:TS: Training ground, 8 tegen 2 (ik en een vriend)moeilijkheid normal, beiden dubbele SBCP 90's (whatever ze mogen heten) en dan lekker rondrennen en met zijn 2en flank aanvallen uitvoeren op 4 of 6 van hun
Op zaterdag 7 december 2002 19:45 schreef Ajax_master het volgende:
Waarom word hier zo weining gepraat over Timesplitters 2 en Mario party 4??Ik vind ze allebij echt roeleren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Bij: Virus en dan die UFO level. Aleen mijn zelf gemaakt levels vind ik nog cooler
quote:WTF! free loader is uit!!
Op zaterdag 7 december 2002 18:14 schreef gieling.com het volgende:
Weet iemand wanneer freeloader uitkomt????
tenminste: dat zeggen ze op www.play.com
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 22:34 schreef flappiewappie het volgende:[..]
WTF! free loader is uit!!
tenminste: dat zeggen ze op www.play.com
Technical Details
Region PAL: Will play on UK GameCube only
Mensen, als je volgende week metroid prime wilt spelen op je gamecube, here's your ticket
edit
quote:
Play Japanese games on your GameCube
Described by the video games press as one of the most important product launches ever, FreeLoader lets you play Japanese or European games on any US GameCube. No need to modify your console, as FreeLoader comes on a disc. Now there's no need to wait for the latest games!
FreeLoader uses proprietary technology to enable your GameCube to play import games from any other region. Using FreeLoader you can now, for example, easily play Japanese games on a U.S. console.We recommend you always buy a game designed for your own region wherever possible due to language differences and extra features, etc. However there will be occasions when you simply cant obtain a game, or are not prepared to wait many months for a foreign title to be released in your region. In these cases, FreeLoader is your passport to playing any game, from any country, on any GameCube.
If youre one of the many gamers that bought an imported GameCube console and you now want to play games from your own country, then FreeLoader is also ideal for this task. Whichever way you use FreeLoader, no modifications to your console are needed and your consoles warranty is kept intact.
FreeLoader now will be available to pre-order real soon!
Written by: CodeJunkies
Posted: 06/11/2002 13:53:32
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 07-12-2002 23:44]
quote:Moest ook wel!
Op zaterdag 7 december 2002 23:22 schreef G1Ace het volgende:
er schijnt iets vaags te zijn met uk gamecubes dat die niet te spelen zijn met europe spellen ofzo
weet niet
ik kan bevestigen, freeloader is uit volgens officiele site!Mensen, als je volgende week metroid prime wilt spelen op je gamecube, here's your ticket
edit
[..]
quote:Klinkt misschien stom maar ik wacht wel op de pall-versie.
Op zaterdag 7 december 2002 23:22 schreef G1Ace het volgende:
er schijnt iets vaags te zijn met uk gamecubes dat die niet te spelen zijn met europe spellen ofzo
weet niet
ik kan bevestigen, freeloader is uit volgens officiele site!Mensen, als je volgende week metroid prime wilt spelen op je gamecube, here's your ticket
edit
[..]
Pas dus op, dat je niet met valse verwachtingen gaat bestellen. Zelf wacht ik even op de 'in stock' status, dat betekent dat hij fysiek aanwezig is in de magazijnen van play.
quote:Mooi ding, maar hebben ze die ook op 1280x960??
Op zaterdag 7 december 2002 19:40 schreef febster het volgende:
[afbeelding]Wallpapertje van de Nintendo site
quote:neej, maar deze hebben ze wel
Op zondag 8 december 2002 13:01 schreef keeper het volgende:[..]
Mooi ding, maar hebben ze die ook op 1280x960??
quote:eh
Op zondag 8 december 2002 12:14 schreef nikanoru het volgende:[..]
Klinkt misschien stom maar ik wacht wel op de pall-versie.
Mischien dat je gezeur kan krijgen met het linken van de GBA. En dan met name Metroid Fusion.
quote:Thx
Op zondag 8 december 2002 13:06 schreef flappiewappie het volgende:
neej, maar deze hebben ze welhttp://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/home/st660/1280x1024_zelda.jpg
quote:moeilijk hoor, paar cijfertjes veranderen
Op zondag 8 december 2002 13:12 schreef keeper het volgende:[..]
Thx
.
quote:Dat had ik zelf ook al gedaan (met 1600x1200 en 1280x960) maar die gaven beide een 404.
Op zondag 8 december 2002 13:13 schreef flappiewappie het volgende:
moeilijk hoor, paar cijfertjes veranderen
quote:Kijk daar heb ik wat aan.
Op zondag 8 december 2002 13:06 schreef G1Ace het volgende:[..]
eh
ik heb gba spellen besteld in us, die werken even goed op mijn europeze GBA als europeze GBA spellen
de controlers, zelfde verhaal, werken even goed op amerikaanse als europeze gamecubes
je kan zelfs amerikaanse en europeze data op dezelfde mem card zetten
er is echt geen enkel probleem
quote:Ik ben nu bij het bowser board: "Bowsers Gnarly Party"
Op zaterdag 7 december 2002 19:45 schreef Ajax_master het volgende:
Waarom word hier zo weining gepraat over Timesplitters 2 en Mario party 4??Ik vind ze allebij echt roeleren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:K ga ff zoekken
Op zondag 8 december 2002 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeftiemand enig id wat zo'n freeloader kost?!
quote:op de play.com website
Op zondag 8 december 2002 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeftiemand enig id wat zo'n freeloader kost?!
quote:
our price: £16.99 Deliveredavailability: Out now. Waiting for delivery of stock.
RRP: £19.99 You save: £3.00 (15%)
quote:Tnx!
Op zondag 8 december 2002 18:56 schreef gieling.com het volgende:[..]
op de play.com website
staat:
[..]
Ik ben nog volop bezig met Timesplitters 2 en Mario Sunshine...
En ik speel ook nog regelmatig op de PC ( NFS:HP2 over LAN ) en op mijn (S)NES ( Final Fantasy 1 (NES) en 4 (SNES) gekocht vorige week (thnx Lange Jan ) )
Als ik Metroid nu zou kopen zouden de andere spellen niet alle aandacht krijgen die ze verdienen....
quote:Jah!
Op zondag 8 december 2002 19:01 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Tnx!
.
Zal wel ong. een eurootje of 35 a 40 worden..
Das best oke!
quote:hel leven van een gamer gaat niet over rozen
Op zondag 8 december 2002 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet of ik metroid al wil hebbenIk ben nog volop bezig met Timesplitters 2 en Mario Sunshine...
En ik speel ook nog regelmatig op de PC ( NFS:HP2 over LAN ) en op mijn (S)NES ( Final Fantasy 1 (NES) en 4 (SNES) gekocht vorige week (thnx Lange Jan
) )
Als ik Metroid nu zou kopen zouden de andere spellen niet alle aandacht krijgen die ze verdienen....
Ik zit me te bedenken dat ik wel ooit nog een Free Loader moet kopen, aangezien ik komende zomer naar de US ga (op vakantie) en als games daar veel goedkoper zijn, neem ik er een paar mee!
en ja, ik ken dat, ik was net bezig met eternal darkness voor een derde keer uit te spelen
heb de schijfje niet meer aangeraakt sinds mp binnen kwam
quote:3keer?!?
Op zondag 8 december 2002 19:22 schreef G1Ace het volgende:
$50
het is echt de moeite waarden ja, ik ken dat, ik was net bezig met eternal darkness voor een derde keer uit te spelen
heb de schijfje niet meer aangeraakt sinds mp binnen kwam
[sub] alleen zonde van het onproffesionele camera werk [/sub]
* flappiewappie hoopt op een bart smit aanbiedinkje
quote:Dat dacht ik ook van die shines
Op zondag 8 december 2002 21:16 schreef flappiewappie het volgende:
omg, wat is SMS een lijp spelkheb nu 27 shines, en ik wil ze allemaal!!! misschien gaak het spel alsnog kopen
![]()
[sub] alleen zonde van het onproffesionele camera werk [/sub]
* flappiewappie hoopt op een bart smit aanbiedinkje
quote:kheb nu 70 blauwe muntjes, maar nog geen shine gezien
Op zondag 8 december 2002 21:58 schreef Lexie het volgende:[..]
Dat dacht ik ook van die shines
. maar na een stuk of 80 heb je echt geen zin om al die muntjes te verzamelen. Dat was in Mario64 toch echt een stuk beter. Daar hoefde je per level maar 1 keer 100 muntjes te verzamelen, en de rest van de sterren verkreeg je via opdrachten. Dat is toch wel beter dan zo'n 40 shines te laten verdienen door die stomme blauwe muntjes
quote:zijongang van het levelportalhuisje op het bruggetje / steigertje ... weet ff uit mijn hoofd niet hoe die heet, maar daar kan je voor 10 muntjes een shine kopen ...
Op zondag 8 december 2002 22:04 schreef flappiewappie het volgende:[..]
kheb nu 70 blauwe muntjes, maar nog geen shine gezien
quote:* gieling.com stemt in
Op zondag 8 december 2002 22:07 schreef Webby het volgende:[..]
zijongang van het levelportalhuisje op het bruggetje / steigertje ... weet ff uit mijn hoofd niet hoe die heet, maar daar kan je voor 10 muntjes een shine kopen ...
ik dus registreren, en wat nu ?
ik zou een e-mail moeten krijgen, maar meestal als ik me ergens aanmeld krijg ik in een paar seconden een mail met bevestiging
en om te bezoeken moet ik mijn password krijgen...
ik snap het ff niet
quote:kheb de mijne gewoon gerigstreed, door meteen pin code in te voeren, misschien moet je even naar ze mailen ??
Op zondag 8 december 2002 23:16 schreef ASSpirine het volgende:
moet ik me eerst registreren als gewone lid en dan pas mijn pincode invoeren ???
quote:
Op zondag 8 december 2002 23:16 schreef ASSpirine het volgende:
moet ik me eerst registreren als gewone lid en dan pas mijn pincode invoeren ???
quote:De GC is 210 euro dacht ik,
Op maandag 9 december 2002 17:07 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik zit eraan te denken om een GC te halen (ik heb al een PS2), er zijn een paar spellen die ik echt wil spelen (zoals Mario, Zelda, Resident Evil etc.). Maar eigenlijk weet ik niks van dat ding af. Hoe duur is hij tegenwoordig, moet je d'r nog een memory card bij kopen etc? En hoe duur zijn de spellen vergeleken met PS2 spellen?
En de spllen zijn ongeveer 10 euro geodkoper dan ps2
ik kan em nergens vinden,alleen maar telefoonnummer zie ik...
quote:K had hem idd laatst ook nodig, kon hem ook niet vinden
Op maandag 9 december 2002 17:17 schreef ASSpirine het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is de e-mailadres van de nintendovip site ???ik kan em nergens vinden,alleen maar telefoonnummer zie ik...
Laat ik de vakjes open van persoonlijke dingen (naam etc.)
dan krijg ik wel een e-mail...
quote:Ik heb hem vlak nadat ie uit was al voor 180 euro gehaald bij de mediamarkt, maar op meer plaatsen is de prijs al gezakt hoor ...
Op maandag 9 december 2002 17:10 schreef Ajax_master het volgende:[..]
De GC is 210 euro dacht ik,
Voor 15 euro heb je een onofficele memory card maar wel een goedeEn de spllen zijn ongeveer 10 euro geodkoper dan ps2
quote:Dan ga ik binnenkort maar eens kijken bij de mediamarkt
Op maandag 9 december 2002 19:04 schreef Webby het volgende:[..]
Ik heb hem vlak nadat ie uit was al voor 180 euro gehaald bij de mediamarkt, maar op meer plaatsen is de prijs al gezakt hoor ...
quote:misschien duurt het ( veel ) langer om het te registreren in hun systeem met veel persoonlijke dingen?!
Op maandag 9 december 2002 18:42 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb me geregistreerd onder andere e-mail adressen
Ene keer vul ik alles in en stuur door en zeggen ze dat ik een mail zal aankrijgen...Laat ik de vakjes open van persoonlijke dingen (naam etc.)
dan krijg ik wel een e-mail...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |