klinkt alsof je niet veel om handen hebt vanavond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:42 schreef myShizzle het volgende:
Ik weet hoe dit klinkt hoor, maar als ik wist waar die fuck woont dan zou ik hem vanavond nog doodrijden. Wat een loser en wat een kutstrafje.
Volgens mij gaat CBR geen IQ-test afnemen bij kandidaten, alleen theorie- en praktijk-examen, dus als je daarvoor slaagt ook al ben je "zwakbegaafd" dan heb je een rijbewijs. Wat an sich volgens mij nooit anders is geweest. Maw hij is niet zo zwakbegaafd dat-ie niet voor die examens kan slagen dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De dader schijnt ook nog eens zwakbegaafd te zijn, het cbr mag wel eens verklaren hoe iemand met een iq van een wortel toch een rijbewijs kan halen.
http://www.omroepbrabant.(...)odreed+in+Breda.aspx
Nee, gelijk stoppen. Dan kom je er waarschijnlijk met een taakstrafje vanaf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:44 schreef hugecooll het volgende:
In het vervolg je snelheid dus wat matigen als je kleuters wil doodrijden
logisch. Maar hoe zal dat dan met het praktijk examen zijn gegaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat CBR geen IQ-test afnemen bij kandidaten, alleen theorie- en praktijk-examen, dus als je daarvoor slaagt ook al ben je "zwakbegaafd" dan heb je een rijbewijs. Wat an sich volgens mij nooit anders is geweest. Maw hij is niet zo zwakbegaafd dat-ie niet voor die examens kan slagen dus.
Dan doen ze alles volgens de regels, worden ze wel voor geprept.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
logisch. Maar hoe zal dat dan met het praktijk examen zijn gegaan
Er waren (zijn?) een hoop theoriecursussen waarbij je enkel leert hoe je kan slagen voor het theorie-examen (zonder dus de theorie goed te kennen), door middel van trucjes, ezesbruggetjes en voorspelbaarheden in de vragen/antwoorden. Tegenwoordig gaat dag bijna niet meer, maar dat is nog niet zo lang het geval.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat CBR geen IQ-test afnemen bij kandidaten, alleen theorie- en praktijk-examen, dus als je daarvoor slaagt ook al ben je "zwakbegaafd" dan heb je een rijbewijs. Wat an sich volgens mij nooit anders is geweest. Maw hij is niet zo zwakbegaafd dat-ie niet voor die examens kan slagen dus.
Hoe dan ook om trucjes te leren, moet je ook begiftigd zijn met enige vorm van intelligentie, volgens mij. Hij mag dan omschreven worden als zwakbegaafd, maar hij is niet zo zwakbegaafd dat-ie zich niet kan kwalificeren voor een rijbewijs dus. Tja, en hoe zwakbegaafd hij dan is? Misschien is iemand die geen HBO doet tegenwoordig al zwakbegaafd? Ik weet het ook niet, persoonlijk denk ik dan dat de verdediging dit heeft aangevoerd als verzachtende omstandigheid... en wrs klopt het niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er waren (zijn?) een hoop theoriecursussen waarbij je enkel leert hoe je kan slagen voor het theorie-examen (zonder dus de theorie goed te kennen), door middel van trucjes, ezesbruggetjes en voorspelbaarheden in de vragen/antwoorden. Tegenwoordig gaat dag bijna niet meer, maar dat is nog niet zo lang het geval.
Om te slagen voor je theorie-examen hoef(de) je dus geen Einstein te zijn.
Nee, ik denk dat ze bedoelen dat zijn IQ van <70 in die richting wijst. Ik denk inderdaad dat HBO dan lastig wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe dan ook om trucjes te leren, moet je ook begiftigd zijn met enige vorm van intelligentie, volgens mij. Hij mag dan omschreven worden als zwakbegaafd, maar hij is niet zo zwakbegaafd dat-ie zich niet kan kwalificeren voor een rijbewijs dus. Tja, en hoe zwakbegaafd hij dan is? Misschien is iemand die geen HBO doet tegenwoordig al zwakbegaafd? Ik weet het ook niet, persoonlijk denk ik dan dat de verdediging dit heeft aangevoerd als verzachtende omstandigheid dan... wrs klopt het niet.
Tja, kennelijk kun je als persoon met een IQ <70 gewoon slagen. Ik blijf er sceptisch over. Hij kan die test net zo goed willens en wetens verpest hebben en dan ben je ook zwakbegaafd officieel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze bedoelen dat zijn IQ van <70 in die richting wijst. Ik denk inderdaad dat HBO dan lastig wordt.
De verdediging zal dat zeker in zijn voordeel kunnen gebruiken, maar zo'n onderzoek is meestal op verzoek van de rechtbank en die wijst ook de deskundige aan.
Ohja, weet ik nog. Heeft iets mogelijk invloed op je rijstijl? Altijd ja antwoorden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er waren (zijn?) een hoop theoriecursussen waarbij je enkel leert hoe je kan slagen voor het theorie-examen (zonder dus de theorie goed te kennen), door middel van trucjes, ezesbruggetjes en voorspelbaarheden in de vragen/antwoorden. Tegenwoordig gaat dag bijna niet meer, maar dat is nog niet zo lang het geval.
Om te slagen voor je theorie-examen hoef(de) je dus geen Einstein te zijn.
Ook een peuter doodgereden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:22 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ohja, weet ik nog. Heeft iets mogelijk invloed op je rijstijl? Altijd ja antwoorden.
Ja, en als de vraag begon met een bepaald woord, was het antwoord altijd B ofzo. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:22 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ohja, weet ik nog. Heeft iets mogelijk invloed op je rijstijl? Altijd ja antwoorden.
Ja, dat kun je een debiel ook niet leren. Ik blijf sceptisch over dat predicaat "zwakbegaafd".quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, en als de vraag begon met een bepaald woord, was het antwoord altijd B ofzo. Dat soort dingen.
Dit jaar hebben ze een hoop nieuwe vragen toegevoegd en tegenwoordig is de volgorde van de antwoorden ook willekeurig volgens mij.
Bovendien zit je tegenwoordig tussen schotjes zag ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |