Op de site staat dat die beeldhoek 170 graden is, dus ik ga daar dan maar vanuit, heb er verder niet veel verstand van.quote:
Nice! Het is echt een hok.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben het met Brad eens dat de Multipla erg lelijk is.
Dit is 135 graden diagonaal: (112 horizontaal)quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Op de site staat dat die beeldhoek 170 graden is, dus ik ga daar dan maar vanuit, heb er verder niet veel verstand van.
Maakt mij eigenlijk bar weinig uit, het is een dashcam, stuk praktischer dan een telefoon, beeldhoek is ook wijder.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:26 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dit is 135 graden diagonaal: (112 horizontaal)
Wel fijn dat je vanwege foute advertering je geld makkelijk terug krijgt.
Ja, dat niet alleen, die telefoon struggled echt heel erg met helderheid en dergelijk. Dus dan maar weer terug naar een dashcam, weliswaar een goedkope maar achquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef ambertje90 het volgende:
Ja dat heb ik geprobeerd je te vertellen toen je met de phoon ging filmen.
Kloptquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:58 schreef PimD het volgende:
Het valt me mee, het adres op het pakketje is van het Sigarenmagazijn, niet van de Slee zelf
quote:
Wat een god.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]![]()
Ben er gelukkig niet alleen in
![]()
Gelijk heb je !quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat een god.![]()
Ik heb alles wel gezegd wat ik zeggen wou de afgelopen dagen en ik ben er wel behoorlijk klaar mee.
Anyway, je hebt een leuke intro, maar geen outro. Nu stopt het ineens, als je gewoon zegt 'dit was het weer tot de volgende vlog' is dat al een stuk beter vind ik.
Just my 2 cents.
87*.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gelijk heb je !
Outro moet ik nog wat op verzinnen, komt wel goed
Loop al richting de 100 subs, heb er 88 nu
hmmmm.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
87*.![]()
Nu weer 88, ik heb mezelf geabonneerd.
Laat iemand gewoon een outro maken, vast wel mensen die dat willen doen.
Wie heeft die intro gemaakt dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
hmmmm.
Nouja, als iemand zich aanbied?
Webhawk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wie heeft die intro gemaakt dan?
Welke middelvinger?quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan iemand please een .gif maken van die middelvinger?
Nou, vraag het hem!quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Webhawk.
Ik héb wel een outro, maar daar staat 'Klik hier om te abonneren" Midden in beeld, en vervolgens kan je nergens op klikken
Wat is eigenlijk het doel van Zeurchauffeur? Je gaf in een vorige video aan heel lang over je rijbewijs te hebben gedaan en dat je dat heel depressief en onzeker heeft gemaakt. Waarom dan nu die frustratie op anderen botvieren? Het siert je in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Even een korte Zeurchauffeur van de afgelopen 3 dagen.
hier leg ik het een en ander uit.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het doel van Zeurchauffeur? Je gaf in een vorige video aan heel lang over je rijbewijs te hebben gedaan en dat je dat heel depressief en onzeker heeft gemaakt. Waarom dan nu die frustratie op anderen botvieren? Het siert je in ieder geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |