7-8 zoietsquote:Op maandag 24 oktober 2016 16:32 schreef PimD het volgende:
Tot wanneer heb je eigenlijk in Sinterklaas geloofd Bradley?
Waarom niet? Ik hoorde dit nieuwsbericht op de radio en besloot er toen m`n mening over te geven.quote:
#5quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vlogs voor vandaag:
- DeZeurendeChauffeur #5
- Unboxing Dashcam.
Nou, omdat je zo in je rant opgaat dat je rijconcentratie niet echt op niveau blijft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Waarom niet? Ik hoorde dit nieuwsbericht op de radio en besloot er toen m`n mening over te geven.
Tip: vanaf 2:34 op halve snelheid afspelen. Gvdquote:
Jij praat nooit in de auto als er iemand anders aanwezig is?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:00 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nou, omdat je zo in je rant opgaat dat je rijconcentratie niet echt op niveau blijft.
Sinterklaasliedjes zijn heul geen kut muziek!quote:
HAHAHAHAquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tip: vanaf 2:34 op halve snelheid afspelen. Gvd![]()
Godver, ik pis in m'n broek.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tip: vanaf 2:34 op halve snelheid afspelen. Gvd![]()
Want jij praat niet met mensen terwijl je auto rijd? Kan prima, aandacht verdelen heet dat, Sarcast.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:00 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nou, omdat je zo in je rant opgaat dat je rijconcentratie niet echt op niveau blijft.
Niemand wil met mij meerijden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Jij praat nooit in de auto als er iemand anders aanwezig is?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:09 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Niemand wil met mij meerijden.
Maar ik heb wel eens een testje gedaan, en ik heb 43% van mijn concontratie nodig om te rijden. Kan me voorstellen dat dat bij een beginner met rugzakje wat meer is.
Waarom wil er niemand met je meerijden?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:09 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Niemand wil met mij meerijden.
Maar ik heb wel eens een testje gedaan, en ik heb 43% van mijn concontratie nodig om te rijden. Kan me voorstellen dat dat bij een beginner met rugzakje wat meer is.
Ik wel, maar dan wel met de skelter.quote:
Spotte ik daar nou je ID?quote:
Goed gezienquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Spotte ik daar nou je ID?Ziet er wel uit als een nette dashcam overigens, maar nog niet zoveel van gezien natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |