Gezellig weekend voor de boeg dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:20 schreef just me het volgende:
* just me is ondertussen het huis een beetje stofvrij te krijgen omdat de kabouters morgen komen logeren
Kinderen met aanhang gaan met hun vader uit eten en wie mag er oppassenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig weekend voor de boeg dus.
Alsof je dat erg vind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Kinderen met aanhang gaan met hun vader uit eten en wie mag er oppassen
zware straf hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Kinderen met aanhang gaan met hun vader uit eten en wie mag er oppassen
uiteindelijk blijven er 4 slapenquote:
Wiki bekeken. Nu snap ik je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ga je eens inlezen over die man
Ex drummer van Golden Earring. En welke band had ik klaar staan...... toeval?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die man heeft overal mee te maken
toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ex drummer van Golden Earring. En welke band had ik klaar staan...... toeval?
Kabouter papa en mama blijven ook slapen, ze hebben geen zin om nog naar huis te rijden, of ze willen zondag uitslapen terwijl ik me over de kinderen ontfermquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter papa en mama blijven ook slapen, ze hebben geen zin om nog naar huis te rijden, of ze willen zondag uitslapen terwijl ik me over de kinderen ontferm
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |