Hier is het beterder dan gisterenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
's Lands wijs, 's lands eer...
Hier alles bewolkt nu, gisteren was het beter:[ afbeelding ]
Oh dat is dan wel leuk en jammer van die regen maar toch fijn om er saampjes uit te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ziet er prachtig uit. Wij hadden maandag en dinsdag prachtig weer, woensdag ijskoud met continu stortregen en gisteren was het best ok weer en vooral droog. Lekker paar dagen Duitsland gehad, was erg leuk ook om weer eens in die regio te zijn, we hebben zelfs mijn oude vakantieadresje bezocht (en troffen iemand thuis, zo leuk).
het was heerlijk, en een prachtig Bob Ross landschapquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel leuk en jammer van die regen maar toch fijn om er saampjes uit te zijn
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was heerlijk, en een prachtig Bob Ross landschap
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Woensdag hadden we het echt ijskoud, maar dinsdag nog gewoon in het zonnetje picknick gedaan en lekker gewandeld. Sauerland is echt prachtig nu, zulke mooie herfstkleuren.
Ik ga wel luisteren !!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:54 schreef Melting het volgende:
Is het gewenst als ik vanavond wat muziekjes draai?
ik ga wel slapend luisteren ofzo. Vakantie was heerlijk, behalve het waardeloze bedquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:54 schreef Melting het volgende:
Is het gewenst als ik vanavond wat muziekjes draai?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga wel slapend luisteren ofzo. Vakantie was heerlijk, behalve het waardeloze bed
Ik neem straks wel een Schrobbelèrquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem straks wel een Schrobbelèr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |