SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Oh, niks mis met de productie op zich, het doet me alleen niks, maar wil het ook niet meteen uitzetten zeg maar. En inderdaad, ieder zijn ding. Gelukkig welquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind ze leuke, fraai geproduceerde muziek maken. Ze werken ook onder andere namen als remixers (zoals Made In Sane). Maar goed... ieder z'n ding hè? Ik hoor ook liever Röyksopp, trouwens. Maar ik vind Röyksopp zo goed dat ik gelijksoortige muziek (bijvoorbeeld ook Carl Louis) eveneens prima kan waarderen.
Vooral The Monster vind ik geweldig. Echt fantastisch geproduceerd, die track. Ik heb sowieso een zwak voor fraai geproduceerde muziek. Alles dat Trevor Horn aanraakt, bijvoorbeeld. Maar ook Rollo doet geweldige dingen. En het album van Josef Salvat (wie?) is ook echt prima geproduceerd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, niks mis met de productie op zich, het doet me alleen niks, maar wil het ook niet meteen uitzetten zeg maar. En inderdaad, ieder zijn ding. Gelukkig wel
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was net 30-40 seconden te laat. Ik vroeg me af waarom niemand meer reageerde.
Hmmmmz....ff antivirusje laten snuffeen? Ad-aware en/of Spybot misschien ook even?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:07 schreef just me het volgende:
Nou uh... omdat ik nog dingen aan het uitzoeken was. Chrome werkt dus niet maar Mozilla wel
morgen eerst mijn huis kaboutersproof maken, ik krijg ze allebei zaterdag hier terwijl de papa en mama uit eten gaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmmz....ff antivirusje laten snuffeen? Ad-aware en/of Spybot misschien ook even?
Wel fijn dat mijn failure nu als TT is vereeuwigd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe ach overkomt iedereen wel eens!
Hierna een Nederlands liedje!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel fijn dat mijn failure nu als TT is vereeuwigd.
Heeft Mw ToT het ook naar haar zin ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:10 schreef ToT het volgende:
Nederlands liedje skip ik ff; het laatste nummer komt al!Time flies when you're having fun!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Heeft Mw ToT het ook naar haar zin ?Mw ToT
Help.... ineens George Michaelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]Ze is Facebook filmpjes aan het kijken, maar zegt hallo terug!
![]()
Overgangetje!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Help.... ineens George Michael
Ik had maar een uurtje ingepland.quote:
Ik zou ook gewoon zeggen dat dit gewoon zo was voorzien...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]Beetje korte show, I know, maar graag gedaan weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |