Heb je er een wedje op gezet?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:35 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens Koffieplanter ging Celta zelfs met het B-team 2 keer van Ajax winnen.
Hier gestopt met lezenquote:
En volgens een weddenschap zou jij van UI veranderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:35 schreef tompsv18 het volgende:
Gemiste kans inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb je er een wedje op gezet?
Zou die gekke Koffieplanter niet doorhebben dat koffie niet aan planten zit?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:35 schreef tompsv18 het volgende:
Vind ik een betere kopper dan Dolbergquote:
Dat zeker.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind ik een betere kopper dan Dolberg
Extra aanvallende middenvelder, maar net niet goed genoeg om de zijn concurrentie voor te zijn op het middenveld, dus linksback is een slimme zet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven is in aanvallend opzicht erg fijn.
Kan een grote worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven is in aanvallend opzicht erg fijn.
Is hij dat dan niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Onana leek enorm klein bij dat schot.
Alsof hij 1,50 was.
Hij is kleinquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Onana leek enorm klein bij dat schot.
Alsof hij 1,50 was.
Je ziet m nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je ziet m nietWel als ie lachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\quote:
....Hij kon niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
Echt waarom haalt die achterlijke gladiool van een Bosz Ziyech eruit?
Omdat er meer wedstrijden zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
Sparen voor zondagquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
Na een uur is die meestal kapotquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
Ramadanquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
Laat maar schieten denkt diequote:
Balletje hoorquote:
Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:44 schreef NoNickOne het volgende:
Denken jullie dat Ziyech vanavond broodje döner gaat eten?
Na de 60e minuut werd het beterquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een vermakelijk duelletje. Dat gejank van Koert.
Hij haalt dan wel de sla eruit, dat is te gezond.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:44 schreef NoNickOne het volgende:
Dat kennen ze niet in Spanje.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:44 schreef NoNickOne het volgende:
dat proleten voer hebben ze helaas daar ookquote:
Hopen dat van Persie hem vanavond nog verder de afgrond in helptquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Mourinho on his strong starting XI: "If you don't respect the quality of teams like Feyenoord and Fenerbahce, you risk not qualifying."
Vigo Doner Kebabquote:
Hoop dat hij zondag weer speelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Sinkie heeft een paar mooie acties hoor.
Berghuis of Basacikoglu kan iedereen wel aanquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoop dat hij zondag weer speelt.
Nee, dat grootstedelijke wangedrag hebben we er vakkundig in gemasseerdquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:48 schreef Coco98 het volgende:
Die maniertjes had Bazoer bij de PSV jeugd niet.
1 overwinning en Ajax is door.quote:
Dus toch AZ op tv?quote:
Gelachenquote:
Mensen uit Eindhoven moeten nu ff héél stil zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:52 schreef PSVCL het volgende:
2-2 uit tegen de nummer 12 van spanje wat ook nog eens met een halve b team speelde.
wat een afgang.
KramerGod speelt, dus sowieso 3-0.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nu tijd voor pakkie op de broek voor Feyenoord
Leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:52 schreef PSVCL het volgende:
2-2 uit tegen de nummer 12 van spanje wat ook nog eens met een halve b team speelde.
wat een afgang.
Kramer speelt helemaal niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KramerGod speelt, dus sowieso 3-0.
Nee, ik lieg je voor namens de gemeente Rotterdam.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nog niets mee gekregen, Kramer speelt niet?
Moet die eerst ff uitloggen op Bronsonquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd dat Syntix nu niet aanwezig is.
Want?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mensen uit Eindhoven moeten nu ff héél stil zijn.
Flauw van je.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik lieg je voor namens de gemeente Rotterdam.
Dit is ook gewoon een vrij pittige poule. Prima campagne van Ajax tot nu toe.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Standard en Panathinaikos zijn zo slecht.
Die potjes kunnen we ook wel met het B-team afwerken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Standard en Panathinaikos zijn zo slecht.
Komende 2 thuiswedstrijden gewoon winnen en in die 2e even wat spelers geel laten pakken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die potjes kunnen we ook wel met het B-team afwerken.
Hahahahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een vrij pittige poule.
hebben we hier een stiekeme lees van de SCquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:52 schreef Evertjan het volgende:
wat doet Ben Heistee in een gamma reclame hij is toch overleden door een WC pot op zijn hoofd?
Vergelijk ze eens met andere EL poules. Meestal zit er 1 uitgesproken zwakke broeder in.quote:
Je trekt maar een trui aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:55 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, ik ga de verwarming aan doen. Het is fris.
AA Gent wordt met 5-0 gebulldozerd door Shakthar.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Niemand neemt de Belgische competitie serieus gelukkig.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Komende 2 thuiswedstrijden gewoon winnen en in die 2e even wat spelers geel laten pakken.
Onze vrienden uit Eindhoven spelen tenminste de CL. Wij kunnen hier natuurlijk uren over discussiëren(wat we dus niet doen)quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mensen uit Eindhoven moeten nu ff héél stil zijn.
Alleen die van Feyenoord is al zwaarderquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vergelijk ze eens met andere EL poules. Meestal zit er 1 uitgesproken zwakke broeder in.
Je zo laten vernederen door een Sovjet clubquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AA Gent wordt met 5-0 gebulldozerd door Shakthar.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Onze vrienden uit Eindhoven spelen tenminste de CL. Wij kunnen hier natuurlijk uren over discussiëren(wat we dus niet doen)
in plaats daarvan juichen wij allemaal voor onze vrienden uit Rotterdam en Alkmaar.
Ja Feyenoord kwam uit pot 3 ofzo. Logisch dan toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen die van Feyenoord is al zwaarder
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet die eerst ff uitloggen op Bronson
Je maakt sunri5e weer wakkerquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet eens uitverkocht bij Feyenoord vanavond
Valt me altijd op de Rene zegt "prima uitslag". Dat de snor uiterst zuur is en hij zich er dan bij aansluit.quote:
Legioenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet eens uitverkocht bij Feyenoord vanavond
Cameramannetje beetje meespringen, mooi man.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Legioenaltijd volle Kuip dit dat alles kolkende Kuip joe neffer wok aloon
Johan durft geen discussie met René aan over voetbal.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Valt me altijd op de Rene zegt "prima uitslag". Dat de snor uiterst zuur is en hij zich er dan bij aansluit.
En dan ook nog de goaltune van Celta de Vigo gejat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Legioenaltijd volle Kuip dit dat alles kolkende Kuip joe neffer wok aloon
Ook niet met Peter R de Vries.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan durft geen discussie met René aan over voetbal.
Prima sfeer ouwe reusquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Cameramannetje beetje meespringen, mooi man.
Ik vind de braboneger echt een toffe kerel.quote:
Schrap die rode baan dan ook maar.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord misbruikt zijn identiteit voor de grillen van de UEFA.
Wit vlak achterop lol.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Schrap die rode baan dan ook maar.
Je zou er bijna geld op zetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:04 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet Feyenoord wel met minstens 3 goals verschil kunnen winnen, zou je denken.
Nu zou je kunnen denken dat racisme alleen jegens onze donkere medemens kan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind de braboneger echt een toffe kerel.
Tot zover mijn mening over deze kwestie.
Ik weet niet hoe jouw bad eruit ziet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een bad eruit ziet
Je zou denken dat dit soort uitlatingen in de huidige staat van het NL voetbal wel verleden tijd zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:04 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet Feyenoord wel met minstens 3 goals verschil kunnen winnen, zou je denken.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind de braboneger echt een toffe kerel.
Tot zover mijn mening over deze kwestie.
Ja dit zei je net ook al, maar blijf het vooral proberenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je zou er bijna geld op zetten.
Als je een paar minuutjes had gewacht had iedereen nu over de vloer gekropen van het lachen.quote:
That shit never gets old dude.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja dit zei je net ook al, maar blijf het vooral proberen
Ik zie zulke dingen al voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een paar minuutjes had gewacht had iedereen nu over de vloer gekropen van het lachen.
Een beetje zoals je moeder, het blijft leukquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
That shit never gets old dude.
Gewoon zwart. Roet en kolen, de fundamenten van de Oekrainequote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:07 schreef Tchock het volgende:
Wat een fantastische tenues van Luhansk.
Ik ben benieuwd wat René ervan vind.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:07 schreef Tchock het volgende:
Wat een fantastische tenues van Luhansk.
En zonder reclame. En zonder felle hippe kleuren. Doe PEC zo'n uitshirt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon zwart. Roet en kolen, de fundamenten van de Oekraine
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:07 schreef Paxcon het volgende:
Zit Sierd EXCLUSIEF bij Ziggo tegenwoordig?
Die ziet het zwart in, ben ik bang...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat René ervan vind.
Zolang je maar blijft betalen. Daar weet je alles van he.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een beetje zoals je moeder, het blijft leuk
Ach dan heeft hij ook eens een vrije avond, dat gun ik hem wel. Kan hij een legoraket bouwen met zijn zoon.quote:
Zij betaalt mij, maar maak je geen zorgen: ik heb een vriendschapsprijsje berekend.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zolang je maar blijft betalen. Daar weet je alles van he.
Wat vriendelijk van je, manhoer.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zij betaalt mij, maar maak je geen zorgen: ik heb een vriendschapsprijsje berekend.
En dan lekker vies counteren. Echt een counterploegje, bah.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Feyenoord met zijn elven op eigen helft. Net als aankomende zondag.
Luhansk domineert.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord staat met de rug tegen de muur.
Je kopt hem mooi voor me in,quote:
En dan overtredingen maken de hele pot door. Hopen op een spelhervatting en dan luizig 1-0.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dan lekker vies counteren. Echt een counterploegje, bah.
Nu al aan het indekken... De angst zit diep, blijkbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan overtredingen maken de hele pot door. Hopen op een spelhervatting en dan luizig 1-0.
Je stream loopt wat achterquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:12 schreef timmmmm het volgende:
Dit wordt een kutpot. Feyenoord laat ze komen en Luhansk geeft de ballen liever naar achter dan naar voor
Ik liet je moeder gisteren ook komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:12 schreef timmmmm het volgende:
Dit wordt een kutpot. Feyenoord laat ze komen en Luhansk geeft de ballen liever naar achter dan naar voor
Nou nou nou moet dat nou zoquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik liet je moeder gisteren ook komen.
En ook niet allemaal zijn we zo schaamteloos in toegeven dat we een prostituee zijn. Echt respect voor, Tom. Ga zo door.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, we zijn niet allemaal maagd zoals jesuisdroppie
Dat moet je helemaal zelf weten. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik liet je moeder gisteren ook komen.
Infantiliteiten hier weer.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:15 schreef napoleonfour het volgende:
Gaan we weer even normaal doen mannekes?
Ik heb het over hoe ik verwacht dat de wedstrijd gaat verlopen. Of er op dat moment toevallig een kansje is of nietquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De mijne blijkbaar... Jouw post kwam precies tussen de 2 kansjes in
Ik vind het wel spannend als je ons zo streng toespreekt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Het boeit ons totaal niet of de moeder van een user een prostituee is. Kappen.
AZ heeft ook een bijzonder matig team.quote:
Oudste beroep ter wereld en nog immer mateloos populairquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind het niet fijn dat je zo over mijn moeder praatquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Kappen met die shitquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Ach so, had ik niet zo begrepen... Maar dat was wel duidelijk, gok ik zoquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het over hoe ik verwacht dat de wedstrijd gaat verlopen. Of er op dat moment toevallig een kansje is of niet
Van Maccabi moeten ze wel kunnen winnen hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
AZ heeft ook een bijzonder matig team.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:17 schreef tong80 het volgende:
De beste speler van feyenoord heeft weer nummer 14.
Dat jij het niet begrijpt? Goed gegokt, da's vrij duidelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach so, had ik niet zo begrepen... Maar dat was wel duidelijk, gok ik zo
Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:17 schreef tong80 het volgende:
Maccabi heeft een beter elftal.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Maccabi moeten ze wel kunnen winnen hoor.
Cruijff heb ze al eens kampioen gemaaktquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:17 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |