SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Zonder wrijving geen glans
Heb daar een handje van. Echt 5 dozen hier liggen voor die shitquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja. En de flessen van tommie zijn er. Goede doos er bij voor 6 grote flessen. Maar even bewaren voor een toekomstige trade.
PSVquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:56 schreef Elan het volgende:
Voor welke club zou de spruit van Jojo worden?
Alleen de Rose heeft een nummer deze keer, heb 14 uit 198. Komt dus neer een brouwcapaciteit van 150 liter.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb daar een handje van. Echt 5 dozen hier liggen voor die shit
Wilde net die rosé gaan kopen bij de brigadier, maar hij zat nog in de auto terug van Tommie. Morgen maar eentje halen
Young Boys Bernquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:56 schreef Elan het volgende:
Van de sici heb ik ondertussen 4% gedronkenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen de Rose heeft een nummer deze keer, heb 14 uit 198. Komt dus neer een brouwcapaciteit van 150 liter.
Hij heeft vandaag toevallig z'n eerste Twente tenue gekregen met z'n naam achterop.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:56 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag toevallig z'n eerste Twente tenue gekregen met z'n naam achterop.
Ik ga zaterdag naar een van de clubs waar jij een shirt van hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag toevallig z'n eerste Twente tenue gekregen met z'n naam achterop.
Kapogod.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar een van de clubs waar jij een shirt van hebt
Valt mee eigenlijk, niet zon Arsenal fan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
Ik denk dat Kapi zin heeft in zijn tripje naar Arsenal.
Is golfen in deze een metafoor voor iets?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog geneukt, of golf je al?
Arm kind.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kunnen er zoveel zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar een van de clubs waar jij een shirt van hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |