abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:31:22 #276
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175365028
Maar weer even een kick, gewoon omdat het kan. En dan ook nog maar een donatie gedaan ter ere van de kick.

Hoop dat alles goed gaat daar, UD :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 november 2017 @ 19:40:12 #277
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_175367351
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:31 schreef livelink het volgende:
Maar weer even een kick, gewoon omdat het kan. En dan ook nog maar een donatie gedaan ter ere van de kick.

Hoop dat alles goed gaat daar, UD :*
Dank u! Ik kreeg al een mailtje van een nieuwe donatie 🤗.
Het gaat redelijk hier, Lenthe is op het moment niet echt fit. Ze heeft wat onder de leden, de vraag is echter wat. 'S nachts loopt ze te spoken en haar hele ritme ligt overhoop. Afgelopen nachten was ze erg ontevreden, heeft last van het cpap apparaat en d'r korset. Vanaf een uurtje of 4 in de nacht is ze wakker en gaat vervelend doen. Ik heb haar net nog moeten douchen omdat ze onder de diarree zat. Voor de rest eet ze wel goed en vocht krijgt ze ook wel genoeg binnen, maar we zijn erg op onze hoede.

Met ons zelf gaat het (redelijk) goed, al zijn we zo langzamerhand wel erg moe van de gebroken nachten. We wisselen het 's nachts eruit gaan af, maar meestal ga ik er maar uit voor Lenthe, dan heeft moeders tenminste nog een enigszins rustige nacht. Ik begin altijd vroeg op het werk(vaak al tussen 6 en 7) dus ik moet er toch al vroeg uit. Een uurtje eerder eruit kan er dan ook nog wel bij ☹.
Qua acties voor de bus, de blog en de donatiesite gebeurt er weinig, ik heb er eerlijk gezegd weinig puf voor op dit moment.
  dinsdag 28 november 2017 @ 19:49:31 #278
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175367510
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 19:40 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Dank u! Ik kreeg al een mailtje van een nieuwe donatie 🤗.
Het gaat redelijk hier, Lenthe is op het moment niet echt fit. Ze heeft wat onder de leden, de vraag is echter wat. 'S nachts loopt ze te spoken en haar hele ritme ligt overhoop. Afgelopen nachten was ze erg ontevreden, heeft last van het cpap apparaat en d'r korset. Vanaf een uurtje of 4 in de nacht is ze wakker en gaat vervelend doen. Ik heb haar net nog moeten douchen omdat ze onder de diarree zat. Voor de rest eet ze wel goed en vocht krijgt ze ook wel genoeg binnen, maar we zijn erg op onze hoede.

Met ons zelf gaat het (redelijk) goed, al zijn we zo langzamerhand wel erg moe van de gebroken nachten. We wisselen het 's nachts eruit gaan af, maar meestal ga ik er maar uit voor Lenthe, dan heeft moeders tenminste nog een enigszins rustige nacht. Ik begin altijd vroeg op het werk(vaak al tussen 6 en 7) dus ik moet er toch al vroeg uit. Een uurtje eerder eruit kan er dan ook nog wel bij ☹.
Qua acties voor de bus, de blog en de donatiesite gebeurt er weinig, ik heb er eerlijk gezegd weinig puf voor op dit moment.
Die gebroken nachten kunnen slopend zijn. Hoop dat het ook weer snel voorbij gaat en dat Lenthe zich ook weer wat beter gaat voelen.

En die donaties en het geld loopt niet weg, toch. Dat komt ook wel weer. Sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 november 2017 @ 22:25:36 #279
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_175371676
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 19:49 schreef livelink het volgende:

[..]

Die gebroken nachten kunnen slopend zijn. Hoop dat het ook weer snel voorbij gaat en dat Lenthe zich ook weer wat beter gaat voelen.

En die donaties en het geld loopt niet weg, toch. Dat komt ook wel weer. Sterkte!
Dank je wederom 😊.
Het was vanavond zelfs 2x douchen, vlak na mijn vorige reactie ging het weer mis. Diarree tot halverwege de rug 😲. Had haar gelukkig nog niet in bed en d'r korset om. Ze slaapt nu net eindelijk weer en moeders ligt ook al ruim een uur voor pampus.

We zitten nu trouwens qua donaties op ruim 11k (met de offline donaties erbij). Langzaam maar zeker komen we in de buurt.
  woensdag 26 juni 2019 @ 13:37:38 #280
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_187615819
Zo, een mega-schop omhoog!!!!
(ik ben hier jammer genoeg bijna nooit meer te vinden op Fok!, m'n nieuwe baan en de drukte thuis laten dit niet meer toe helaas)

Maar.....

Er is nieuws, goed nieuws. We hebben eindelijk een geschikte auto gevonden. *O*
Vorig jaar was financieel een rampjaar, onze eigen bus gaf de geest en moest uiteraard gerepareerd worden. Daarmee was ons eigen spaargeld grotendeels weg en verdween het zicht op een nieuwe auto als sneeuw voor de zon -O- .

Maar goed, daar zijn we overheen gekomen en begin dit jaar hebben we hulp gekregen van Stichting Hulpbehoevend Kind en hebben we nu eindelijk de kans gekregen een nieuwe auto aan te schaffen.
Ik was al ruim een jaar actief aan het rondkijken, maar de aangepaste auto's zijn zo schrikbarend duur, dat de keus niet echt groot was. En als er wat geschikts voorbij kwam, was ik vaak al te laat en was hij al gereserveerd of zelfs al verkocht.

Afgelopen vrijdag kreeg ik de melding via mobile.de dat er weer een nieuw voertuig beschikbaar was, een Citroen Berlingo. We waren er al inmiddels achter dat een echte rolstoelbus echt te hoog gegrepen was voor ons. Een jonge gebruikte met niet al teveel km's kwam toch al op zo'n 25k :'(

We gaan dus een stapje kleiner en voor een Berlingo. Zogezegd afgelopen vrijdag een Berlingo gezien. Zaterdag gelijk 's ochtends in de auto gestapt en ben ik wezen kijken. Erg mooie auto met net 40k aan kilometers op de teller, net ingereden zeg maar.
Volledig aangepast, met oprijplaat en zelfs een draaibare bijrijdersstoel van Recaro.
De hele inbouw is nog geen 3 maanden gebruikt en is dus als nieuw.

Met de garagehouder om tafel gezeten en financieel is het haalbaar. Komende zaterdag gaan we dan ook met z'n 4-en een proefrit maken, maar ik heb al toegezegd dat we de auto nemen.
In al die tijd die ik actief gezocht heb, is dit echt de mooiste, het netste en heeft de minste km's gelopen.

Wat plaatjes:






Ik wil bij deze graag iedereen enorm bedanken voor de donaties, zonder jullie was dit echt niet gelukt!!!
Ik vind het wel jammer dat het zo lang geduurd heeft, maar beter laat dan nooit. :P

Met ons gaat het overigens aardig goed. M'n vrouw heeft wel aardig wat MS-schubs gehad, waarbij halverwege vorig jaar het enorm slecht ging. Een schub had haar aangezichtszenuw te pakken, waardoor ze weken lang helse pijnen heeft gehad en ze belemmerd werd in echt alles. Uiteindelijk is het gelukt dit met medicijnen te onderdrukken en die neemt ze nog steeds. Zodra ze er mee stopt, komt de pijn deels weer terug.
Op dit moment zit ze weer in een schub, gelukkig blijft het nu bij tintelende armen.

Met Lenthe gaat het goed, ze wordt een echte dame! Op school gaat het goed en we hebben geen onverwachte ziekenhuisopnames gehad.
Vorig jaar oktober stond er een scoliose-operatie gepland en we waren al opgenomen voor de operatie toen werd besloten haar toch niet te opereren. De artsen achtten haar toch niet sterk genoeg voor de zware operatie. Wij waren hier helemaal niet rouwig om, aangezien wij zelf een enorm slecht voorgevoel over de operatie hadden.


Ik zal m'n klustopic ook maar eens een mega-update geven, want ik heb absoluut niet stilgezeten _O- _O- _O-

Viele liebe Grüße....
  Spellchecker woensdag 26 juni 2019 @ 13:47:02 #281
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187615996
Ik schrok even ....

Maar wat een toffe update *O*
En heerlijk een Citroën O+

Heel veel fijne kilometers gewenst ^O^
pi_187616044
*O* *O* *O*

Mooie auto, maar dat is verder bijzaak. Moet vooral praktisch zijn.
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 26 juni 2019 @ 13:51:25 #283
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_187616069
Jeej *O* Goed nieuws zeg ^O^ en wat een stoere kar man _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_187616095
Nou zeg...toevallig vroeg ik mij van de week af hóe het ermee stond.
Fijn! dat je de geschikte auto hebt gevonden.
Véel k.m.- plezier en sterkte met de gezondheid in jullie gezin.

Het klus- en bijentopic (?) komt wel weer... B-)
  woensdag 26 juni 2019 @ 14:05:31 #285
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_187616256
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:47 schreef maily het volgende:
Ik schrok even ....

Maar wat een toffe update *O*
En heerlijk een Citroën O+

Heel veel fijne kilometers gewenst ^O^
Dank!
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:
*O* *O* *O*

Mooie auto, maar dat is verder bijzaak. Moet vooral praktisch zijn.
Precies! Moet wel zeggen dat dit ook gewoon exact is zoals wij hem graag zouden willen. Zwart, alles meegespoten en lichtmetalen wielen. Het heeft gewoon zo moeten zijn dat deze op ons pad kwam.

quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeej *O* Goed nieuws zeg ^O^ en wat een stoere kar man _O_
*O*
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:52 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg...toevallig vroeg ik mij van de week af hóe het ermee stond.
Fijn! dat je de geschikte auto hebt gevonden.
Véel k.m.- plezier en sterkte met de gezondheid in jullie gezin.

Het klus- en bijentopic (?) komt wel weer... B-)
Het heeft mij echt dagelijks bezig gehouden, vanaf het begin van de actie.'
En dank je!
Klustopic update ik wel, alleen het bijentopic weet ik nog niet. Ik heb wel net toevallig gisteren de laatste hand gelegd aan het verplaatsen/ombouwen van de bijenstand van de imkervereniging.
(alsof ik tijd over heb en thuis niks meer te klussen heb _O- )



(ik verkoop trouwens ook honing, leuk verpakt en stuur het ook op, meer info even via PB)
pi_187616750
Wat een super goed nieuws *O*
Ziet er echt goed uit die wagen.
En wat een dame is ze idd al O+
Sterkte voor je vrouw ook!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 juni 2019 @ 14:55:22 #287
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_187616848
Wauw, daar is hij dan toch! *O* Een Berlingo is sowieso een heel fijne auto, qltel heeft er ook eentje. Wat wordt Lenthe al groot O+

Die draaiende bijrijdersstoel is voor je vrouw ook geweldig natuurlijk. Veel sterkte voor haar :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_187617582
Dank voor je honing aanbod.
Toevallig in mijn dorp een imker en met een moestuin met winkel. w/
  woensdag 26 juni 2019 @ 16:23:55 #289
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_187617957
Goed nieuws, wat fijn! *O*
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 18:21:47 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187619678
Super goed nieuws. Vaak wel even gedacht (paar keer langs/door U gekomen) hoe zou het met de bus staan, maar bij denken blijft het dan ook.

Keurig bussie inderdaad :Y En 4 maand is ook nagenoeg nieuw natuurlijk.

Meende dat je in een soort "driehoek" van wegen woont, is dat daar waar de 403 de hoek om gaat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_187623422
Wow, mooie wagen. Heel veel plezier ervan!
  donderdag 27 juni 2019 @ 08:56:28 #292
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_187627768
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 14:46 schreef _Hestia_ het volgende:
Wat een super goed nieuws *O*
Ziet er echt goed uit die wagen.
En wat een dame is ze idd al O+
Sterkte voor je vrouw ook!
Dank je!
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, daar is hij dan toch! *O* Een Berlingo is sowieso een heel fijne auto, qltel heeft er ook eentje. Wat wordt Lenthe al groot O+

Die draaiende bijrijdersstoel is voor je vrouw ook geweldig natuurlijk. Veel sterkte voor haar :*
Die draaibare bijrijdersstoel is een mooie +.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:21 schreef derLudolf het volgende:
Super goed nieuws. Vaak wel even gedacht (paar keer langs/door U gekomen) hoe zou het met de bus staan, maar bij denken blijft het dan ook.

Keurig bussie inderdaad En 4 maand is ook nagenoeg nieuw natuurlijk.

Meende dat je in een soort "driehoek" van wegen woont, is dat daar waar de 403 de hoek om gaat?
Je mag wel een keer de dam opdraaien hoor ;) Kunnen we elkaar eens de hand schudden :)
Ik stuur je wel even een dm, je zit volgens mij aardig goed.
  donderdag 27 juni 2019 @ 09:55:23 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187628450
Wat een geweldig nieuws! O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 27 juni 2019 @ 17:16:18 #294
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_187633567
Leuk bussie ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 27 juni 2019 @ 20:04:12 #295
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_187636630
Wat een fijne update Ueber! Hopelijk heb je je bus snel binnen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 22:39:03 #296
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_187654812
Mooi Nieuws! Gefeliciteerd! Mooie auto :) Hopelijk hebben jullie er lang plezier van! Sterkte aan je vrouw!
pi_187667401
Heel fijn dat het is gelukt. :D
pi_187761186
Mooi dat het gelukt is, fijn om goed nieuws te vernemen! Het beste voor jullie gewenst! :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:51:43 #299
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_187764052
Dank allemaal! O+

Ik sta op punt te vertrekken richting het Strassenverkehrsamt om m'n kenteken over te schrijven op de Berlingo en dan direct door naar de dealer om de Berlingo op te halen. *O* *O* *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 juli 2019 @ 13:00:43 #300
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_187764168
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:51 schreef ueberduitser het volgende:
Dank allemaal! O+

Ik sta op punt te vertrekken richting het Strassenverkehrsamt om m'n kenteken over te schrijven op de Berlingo en dan direct door naar de dealer om de Berlingo op te halen. *O* *O* *O*
Succes met het wachten daar :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')