Ben een liefhebber voor Mercedes, daar hoef je geen Turk voor te zijnquote:Op maandag 16 januari 2017 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het me gewoon af gezien je username.
Meestal welquote:Op maandag 16 januari 2017 21:28 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Ben een liefhebber voor Mercedes, daar hoef je geen Turk voor te zijn
Marokko had al moeite met kansen creëren , is alleen maar lastiger geworden zonder Ziyech, Boufal , Belhanda en Tannane..quote:Op maandag 16 januari 2017 21:30 schreef Eklasse het volgende:
Maar kom op, serieushier moet je toch van kunnen winnen met zo'n dreamteam als Marokko?
Met Nederland heb je ook geen spectaculaire teamquote:Op maandag 16 januari 2017 21:30 schreef Collide het volgende:
Marokko is altijd drama, begrijp ook niet waarom Ziyech voor Marokko heeft gekozen.
Ik hoop dat ze niet verder komen dan de groepsfase, dit is gewoon een schandequote:Op maandag 16 januari 2017 21:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko had al moeite met kansen creëren , is alleen maar lastiger geworden zonder Ziyech, Boufal , Belhanda en Tannane..
Had al verwacht dat het niks zou worden.
Is wel een stuk beter dan Marokko, ik zou als speler liever een EK dan Afrika Cup spelen. Ook beter voor je marktwaarde.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:32 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Met Nederland heb je ook geen spectaculaire team
Ohha die is er ook nog. Mis hem niet eens bij Juvequote:Op maandag 16 januari 2017 21:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen Benatia is top , de rest is idd niet veel.
Gaat ook niet lukken .quote:Op maandag 16 januari 2017 21:33 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet verder komen dan de groepsfase, dit is gewoon een schande
Nee da snap ik als je ziet wie daar achter in staat..quote:Op maandag 16 januari 2017 21:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohha die is er ook nog. Mis hem niet eens bij Juve
Nederland mag hopen dat ze straks de WK en de EK mogen spelen. Wat betreft marktwaarde, dat is gewoon gebakkenluchtquote:Op maandag 16 januari 2017 21:34 schreef Collide het volgende:
[..]
Is wel een stuk beter dan Marokko, ik zou als speler liever een EK dan Afrika Cup spelen. Ook beter voor je marktwaarde.
Nederland komt echt wel weer boven dit dipje.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:37 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Nederland mag hopen dat ze straks de WK en de EK mogen spelen. Wat betreft marktwaarde, dat is gewoon gebakkenlucht
Precies, je hebt jonge spelers nodig die in Europa spelen en daar op focussen en die proberen naar Marokko te halen. Wat er nu staat, is gewoon een schandequote:Op maandag 16 januari 2017 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaat ook niet lukken .
Ayoub en Barazite zijn beter dan wat er nu staat... klote bond
Ik hoop het, want zonder NL zal een toernooi gewoon saai zijn.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:38 schreef Collide het volgende:
[..]
Nederland komt echt wel weer boven dit dipje.
Klopt maar zo goed als dat die bij Roma was wordt ie nooit meer.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee da snap ik als je ziet wie daar achter in staat..
Maar is wel gewoon een goeie verdediger.
Kloptquote:Op maandag 16 januari 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt maar zo goed als dat die bij Roma was wordt ie nooit meer.
Eensquote:Op maandag 16 januari 2017 21:39 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Precies, je hebt jonge spelers nodig die in Europa spelen en daar op focussen en die proberen naar Marokko te halen. Wat er nu staat, is gewoon een schande
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |