abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166107544
Ja hallo, dan kom ik ook hoor :{w ook al is de mijne nog een grote baby. Gezelligheid O+
pi_166107595
Wat een infasie welkom met de verse peuters.

Sac is een heerlijk grietje met een heel eigen wil. Ben benieuwd hoe blij ze 5dec. is met de robothond

Zindelijk wil nog niet vlotten.
pi_166107601
Wij zijn nu ook een paar dagen weg en I wordt daar helemaal hyper van. Wil dan alles tegelijk en alles zien en alles doen. Hartverwarmend maar ook vermoeiend.

Skittles, ik vind het sowieso bewonderenswaardig dat je samen met haar een jas gaat uitzoeken. Ik begin daar voorlopig niet aan. Ik koop kleding en I mag dan bewonderend 'mooi mama' en 'dankjewel mama' roepen. Wat dat betreft heb ik echt een topkind. Heel dankbaar is ze voor alles.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166107615
Sac roept ook bij alles niet mooi, saai, wil ik niet aan enz.

Volgende week disney spannend
pi_166107696
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 16:02 schreef Franny_G het volgende:
Wij zijn nu ook een paar dagen weg en I wordt daar helemaal hyper van. Wil dan alles tegelijk en alles zien en alles doen. Hartverwarmend maar ook vermoeiend.

Skittles, ik vind het sowieso bewonderenswaardig dat je samen met haar een jas gaat uitzoeken. Ik begin daar voorlopig niet aan. Ik koop kleding en I mag dan bewonderend 'mooi mama' en 'dankjewel mama' roepen. Wat dat betreft heb ik echt een topkind. Heel dankbaar is ze voor alles.
bij mij gaan ze ook zelf mee om te passen. En ik vraag of wil je deze hebben of laat kiezen uit 2 opties gaat prima. Jan heeft laatst zelf zijn winterkleren grotendeels zelf uitgezocht. Hij mocht zelf zeggen als hij iets mooi vond of als ik het pakte of hij het wilde hebben of niet. Ging heel goed. Teun op mijn rug heeft zelf ook een shirt uitgezocht hij zag een monstertruck shirt
pi_166108929
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alle kanten oprennen behalve de goede. . En we waren de Tula vergeten, stom genoeg. Gelukkig konden we gratis een leenbuggy krijgen bij de fietsenstalling in de stad, maar de buggy vindt ie vaak maar eventjes leuk.
Als ik dat had geweten was ik zo de mijne even komen brengen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 06:49 schreef Sylver_ het volgende:
Poeh Kyara, het lijkt je vooral zo zwaar dat je het x2 hebt. Steken ze elkaar ook altijd aan bij zo'n bui?
Nee, de ander staat er dan een beetje wijsneuzerig bij te doen. Ja mammie, ik werk wel goed mee he mammie. Als D/J boos is dan moet ze zeggen wat er is he mammie. Nee, dan moet je niet gaan mokken he. Dat is zo mogelijk nog irritanter dan een krijsende peuter....

Maar meestal lossen ze elkaar gewoon af. En helaas, met 4 is het ook niet meteen over dus woensdag heb ik er 3 achter elkaar. Ik was om 1 uur s middags compleet gesloopt :')
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:38:11 #37
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_166108970
Hallo bijna peuters :W O+
pi_166109033
Oktoberinvasie *O*

Leuk om weer van jullie te lezen allemaal!
pi_166109483
Verse peuteraanwas *O* hallo allemaal!

Ik klap echt uit elkaar van trots! Mijn peuter is zo'n trotse grote zus O+ ze helpt de kraamzorg echt heel goed en komt telkens de baby aaien O+

S. 2014
J. 2016
pi_166111453
Schaam, gm, heb ik nou gewoon de hele geboorte gemist? GEFELICITEERD! Mooie foto's :)

Vandaag met B, vrouw en goede vriend naar Dierenpark Amersfoort geweest. Wederom erg leuk! Dit x waren de apen favoriet met de vissen en schildpadden als goede 2e.

In de rij bij de ingang erg hard gelachen. Er stonden een peuter, kleuter en moeder voor ons. Abo's werden gescand, '2 kinderen en 1 moeder?' De kleuter antwoordde 'ja maar 1 mama! Wie heeft er nou 2 mama's?' En begon te schaterlachen. Dus mijn vrouw wijst naar B en roept 'nou hij heeft 2 mama's!' Haha dat hoofdje :) En die moeder moest ook erg lachen en zei 'Nou jongen dat leg ik je nog wel een keer uit' Je kon me opvegen. En we bleven ze in de dierentuin tegenkomen, vonden zij ook erg grappig. En B snapte alle commotie niet.
pi_166111617
Ach Saartje met haar schortje <3 Wat een waardevolle foto's, GM! Ik kan niet wachten tot O grote zus wordt zeg <3 Moet ze wel eerst beter worden -O-

Haha Exode, leuk zijn dat soort dingen. Was het een medewerker die vroeg naar 1 moeder??
pi_166112307
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 19:47 schreef exode het volgende:
Schaam, gm, heb ik nou gewoon de hele geboorte gemist? GEFELICITEERD! Mooie foto's :)

Vandaag met B, vrouw en goede vriend naar Dierenpark Amersfoort geweest. Wederom erg leuk! Dit x waren de apen favoriet met de vissen en schildpadden als goede 2e.

In de rij bij de ingang erg hard gelachen. Er stonden een peuter, kleuter en moeder voor ons. Abo's werden gescand, '2 kinderen en 1 moeder?' De kleuter antwoordde 'ja maar 1 mama! Wie heeft er nou 2 mama's?' En begon te schaterlachen. Dus mijn vrouw wijst naar B en roept 'nou hij heeft 2 mama's!' Haha dat hoofdje :) En die moeder moest ook erg lachen en zei 'Nou jongen dat leg ik je nog wel een keer uit' Je kon me opvegen. En we bleven ze in de dierentuin tegenkomen, vonden zij ook erg grappig. En B snapte alle commotie niet.
Dank je wel! Woensdagochtend is hij geboren. :)

Leuk zulke reacties van kinderen.

Room, ben benieuwd hoe O. het straks vind.
S. 2014
J. 2016
pi_166113684
Room: ja, gewoon in de trant van 2 kinderen 1 volwassene :) Ik denk dat wij nog wel besproken zijn tijdens het avondeten. ;)
pi_166113914
Hallo nieuwe peuters en bijna peuters!

Oh god Kyara, dat klinkt echt heel vervelend ja :')

DAD, dat klinkt ehhhh.. niet zo heel ontspannen! Fijn dat het wel gezellig was

Ahww JM, op dat fietsje O+

Wat heerlijk die vrijheid, Franny! Dat zie ik Eva hier nog steeds niet doen.

Wooow kwak, wat knap joh! Niks dreumes meer!

Wij hebben volgende week met Eva een afspraak bij een observatie en adviescentrum, daar gaan ze haar 1,5 uur observeren. Er zit onder andere een kinderarts, orthopedagoog en fysiotherapeut.
We beginnen toch steeds meer te merken dat ze 'anders' is, al vind ik dat zo negatief klinken. Ze is nog steeds extreem angstig voor al het onbekende tot aan paniek toe, slaapt nog steeds niet door, durft niet alleen te gaan slapen en alle prikkels om haar heen lijken ontzettend hard aan te komen. Als we gaan winkelen bijvoorbeeld houdt ze haar oren dicht tegen alle herrie en doet ze de klep van de buggy helemaal naar beneden om zich af te schermen van alle drukte.
Tegelijkertijd is ze zo ontzettend pienter en op dat vlak zo ontzettend toe aan school. Ze verveelt zich snel en zoekt overal uitdaging in.
Nog 7 maanden en dan mag ze naar school, dat lijkt momenteel nog heel ver weg met al die angsten van haar :{ gelukkig hebben we nog even.
E.
pi_166113973
Ohhh GM O+ Wat een plaatjes heb je toch ook!
E.
pi_166117012
Ach wat klinkt dat zwaar Spark, voor jullie maar ook zeker voor haar zelf.
Gaat het bij de g.o nog steeds goed?
S. 2014
J. 2016
pi_166120877
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ach wat klinkt dat zwaar Spark, voor jullie maar ook zeker voor haar zelf.
Gaat het bij de g.o nog steeds goed?
Ja, gelukkig wel! Horen van onze gastouder dat ze daar de laatste weken los begint te komen, uit zichzelf verhalen vertelt. Dus dat is wel heel fijn, al gaat ze er al bijna 2 jaar naar toe dus dat zegt wel iets over hoe lang het duurt voor ze zichzelf durft te zijn.
Naar een pretpark of speeltuin kunnen we niet met haar, dat staat garant voor paniek en huilen en smeken om weer naar huis te gaan.
Lastige vinden we dan in hoeverre we haar soms dwingen om ergens doorheen te moeten of het laten als ze zelf aangeeft het niet te willen. Ik neig meer naar het laatste maar mijn man naar de eerste omdat hij vindt dat ze het toch moet leren. Lastig hoor, ben blij dat we de stap tot hulp zoeken genomen hebben.
E.
pi_166123979
Wat heftig Sparkling, als je ziet dat ze zo reageerd op prikkels/bepaalde situaties helpt dit misschien wel om er beter mee te leren omgaan :*

F deed vanochtend 'haphaphaphap' uit m'n buik en nu zit zusje in zijn buik O+ :D
We gaan vandaag naar het openlucht museum in enkhuizen, ik ben benieuwd wat F er van vindt :)
pi_166124075
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 13:18 schreef Fazzoletti het volgende:

F deed vanochtend 'haphaphaphap' uit m'n buik en nu zit zusje in zijn buik O+ :D
We gaan vandaag naar het openlucht museum in enkhuizen, ik ben benieuwd wat F er van vindt :)
Awww O+

Onze peuter vond het Zuiderzeemuseum heel leuk, vooral het verkleden!
pi_166124084
Oh en de pont natuurlijk!
pi_166127336
Vandaag Jan zijn 4de verjaardag alvast geviert, de max verstappen f1 auto taart viel helemaal in de smaak bij hem, toppunt is de lego en tiptoi tot nu toe sommige andere cadeaus zijn leuk als hij iets langer op school zit maar super leuke cadeaus en ook dingen die echt bij hem passen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
pi_166130619
Klinkt als een geslaagde dag Goitske. Wat is die laptop helemaal rechts?

Ik zat vandaag met mijn meiden in de bus en J wilde apart zitten. En toen ik van een afstandje naar haar keek...... een keer knipperen en je peuter is ineens een kleuter geworden. Ze lijkt zo groot ineens :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166130680
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 19:22 schreef Kyara het volgende:
Klinkt als een geslaagde dag Goitske. Wat is die laptop helemaal rechts?

Ik zat vandaag met mijn meiden in de bus en J wilde apart zitten. En toen ik van een afstandje naar haar keek...... een keer knipperen en je peuter is ineens een kleuter geworden. Ze lijkt zo groot ineens :o

SPOILER
Wow wat een grote meid al!

Dat is een speelgoed laptop heb nog niet gekeken wat hier in zit maar vaak wat simpele spelletjes met woordjes en rekensommetjes etc
pi_166131133
Goitske gefeliciteerd met Jan

Kyara niet te vaak knipperen grote dame heb je al
pi_166135386
Prachtige foto's O+

Gefeliciteerd GM! *O*

Jaaa, dat er doorheen praten als je met iemand praat (of skypt), of de hond gaan slaan/ander vervelend gedrag gaat vertonen, of gaat jengelen of gillen dat hebben jullie dus ook. Wat is nou de manier om ermee om te gaan? Ik kan daar nog niet zo goed mee om gaan eigenlijk :@ Moet op zulke momenten echt wel wennen eraan. Samen met mijn moeder een spelletje van een half uurtje doen, en kind lekker zelf wat spelen en zo nu en dan eens komen kijken, heb ik als hoop maar ja, misschien valse hoop :D

Oh en kleertjes uitzoeken met je kind. Jeetje, nooit bij stilgestaan dat dat ook moet op een gegeven moment :P Ik koop nu ook vaak al vooruit. Op hoop van zegen dat hij die dan wil. Winterjas/ski spul hebben wij gewoon gekocht en hij moet het er maar mee doen haha. Hebben we wel geluk mee, ik kan hem het meeste wel voorzetten ook qua beleg. Alleen fruit niet. Dat is weer beperkt tot alleen banaan en beetje peer... Zucht.
pi_166135705
Ik koop nog steeds veel vooruit hoor. Ze doen hier meestal niet zo moeilijk. Alleen M moest even online mee zoeken. Die doet ineens moeilijk over zijn pyjama's :?
pi_166136487
Terug van een weekje herfstvakantie

Gm, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Wat een lieve foto's O+

Goitske, ziet er geslaagd uit. O+

Kyara O+

Franny, die foto van I alleen. Haha.

Veel nieuwe aanwas :W

En telkens er doorheen praten als jij gaat praten. Check. En ze heeft inderdaad niks te zeggen dan. Al lost ze het meestal op om "mama, ik houd van je" te antwoorden

En qua kleding laat ik haar meestal meekiezen. Ze gaat nu echt haar eigen smaak ontwikkelen. In de vakantie heeft ze haar eigen laarsjes uitgezocht. Voordeel is dat ze ze dan ook graag draagt O+
pi_166136776
Ohh dat onderbreken van gesprekken gebeurt hier ook! Alleen gaat hij dan met ons mee praten terwijl hij overduidelijk geen idee heeft wat het onderwerp is. 'Hmhm, ja, uhuh, had ik ook laatst ja, vre-se-lijk' als je net aan het vertellen bent over je zoekgeraakte Mirena ofzo :') Ik hoor mezelf dan ook heel erg terug, awkward :D Hij verzint ook graag dingen om de aandacht weer op zichzelf te vestigen. Als je drie bent is dat nog wel oke. (toch? ja toch)
pi_166136908
Hier ook wel echt een idee over kleding. Belangrijk is het vooral dat je je niets maar dan echt niets aantrekt van het weer buiten, er zijn dus geen grenzen O+
pi_166137147
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 23:04 schreef L-E het volgende:
Ohh dat onderbreken van gesprekken gebeurt hier ook! Alleen gaat hij dan met ons mee praten terwijl hij overduidelijk geen idee heeft wat het onderwerp is. 'Hmhm, ja, uhuh, had ik ook laatst ja, vre-se-lijk' als je net aan het vertellen bent over je zoekgeraakte Mirena ofzo :') Ik hoor mezelf dan ook heel erg terug, awkward :D Hij verzint ook graag dingen om de aandacht weer op zichzelf te vestigen. Als je drie bent is dat nog wel oke. (toch? ja toch)
:D _O- O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')