SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is het herkenbaar hier dat zo'n peuter ook liever niet heeft dat je met iemand anders praat? I kan het zelfs al vaak niet hebben als mijn vriend en ik met elkaar aan het praten zijn. "Jullie mogen niet praten!" Want dan moeten we naar haar luisteren natuurlijk..
Of dan ben ik met mijn moeder aan het praten, en probeert I de hele tijd de aandacht te trekken ("Nee, ik ben even aan het praten met oma, jij bent zo aan de beurt") en dan mag ze eindelijk haar Belangrijke Verhaal vertellen en dan is het: "Mama, kijk, het regent niet meer.".
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Daar heb je een punt....quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:25 schreef Kyara het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest. In het kleutertopic misschien wel? Aangezien Ow ook al meer kleuter is dan peuter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |