Je moeder.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:38 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, ik snap em. Ik lig in een deuk.
Dat idee heb ik bij dit item niet. Ja, Wouter Bos zit er.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:37 schreef Tamabralski het volgende: Wat een smerige eenzijdige Propaganda weer bij Pauw. Ongelooflijk NL Tv
![]()
quote:
Een act. Hij wilt grappig overkomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Is die permanente dubbele tong van Acda nou een act? Of heeft hij een beroerte gehad.
Volgens mij probeert hij een beetje als een halve zool over te komen om zo grappig te zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Is die permanente dubbele tong van Acda nou een act? Of heeft hij een beroerte gehad.
Ja dat idee krijg ik ook. Heel irritant.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij een beetje als een halve zool over te komen om zo grappig te zijn.
Óók dat. Hij zegt dat hij overal liep te verkonidgen "sterkste schouders moeten de zwaarste lasten dragen". Ik zou em vragen. En.. is het gebeurd?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij dit item niet. Ja, Wouter Bos zit er.
Dat is in Nederland op zich wel het geval, jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:43 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Óók dat. Hij zegt dat hij overal liep te verkonidgen "sterkste schouders moeten de zwaarste lasten dragen". Ik zou em vragen. En.. is het gebeurd?
Klootzak dat het is.
Het is de bier.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een act. Hij wilt grappig overkomen.
Gaat moeilijk zoals je kunt zien![]()
Ik las je TT zojuistquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je stream loopt een beetje achter geloof ik
Oh tja, niemand anders opende het dus dan offer ik me wel weer opquote:
Juist nietquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:45 schreef Tamabralski het volgende:
Hij heeft jet-lag dus eigenlijk is hij nu erg moe?
Allebei zijn het engnekken, alleen Trump is nog een beetje (veel) enger.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Die Hillary is toch ook een engerd? Als je haar moet vergelijken met een Nederlandse politica kom ik zo ongeveer bij Annemarie Jorritsma uit.
Bazenserie was dat.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Ooooh, dat is Dr. Doolittle van Loenatik, nu zie ik het.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Ja. Dat was prachtig.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bazenserie was dat.![]()
Mevrouw de Haas
Ja, maar dat maakt Hillary geen pijpbeurt waard.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:46 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Allebei zijn het engnekken, alleen Trump is nog een beetje (veel) enger.
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Daar herken ik hem altijd van!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:46 schreef monkyyy het volgende:
JAAAquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bazenserie was dat.![]()
Mevrouw de Haas
Dat was zo geweldigquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Als Mani nu niet kijkt, weet ik het ook niet meer.quote:Nieuw programma SBS6: ‘Oh Oh Besitas’
In het nieuwe programma ‘Oh Oh Bestitas’ van SBS6 gaan tien Hagenezen een half jaar lang gezamenlijk de strijd aan met hun overgewicht. Vanavond praten we met deelnemers Bert, Marian en André over hun afvalrace. Ze vinden het afvallen pittig, maar gaan ze er met een flinke dosis Haagse humor en zelfspot mee om. Zo zegt deelnemer Bert: "Ik heb ADHD: Alle Dagen Heel Dik!"
Ligt het aan mij of zijn er wel heel vaak items over tv-programma's van de commerciële omroep? Hebben ze een dealtje ofzo??quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Mani nu niet kijkt, weet ik het ook niet meer.
Die hagenezen moeten ook in dit gesprek bestrokken worden natuurlijk.quote:Charles Groenhuijsen en Diederik Samsom over slotdebat Clinton vs Trump
Dit lijkt me een topshowquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Mani nu niet kijkt, weet ik het ook niet meer.
ooo dat is dan toch gewoon een kwestie van meer bewegen en wat minder eten. Daar heb je geen tv-programma voor nodigquote:
Sommige mensen zoals Shirma hebben een moeilijke stofwisseling.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ooo dat is dan toch gewoon een kwestie van meer bewegen en wat minder eten. Daar heb je geen tv-programma voor nodig
als je stopt met eten dan kom je ook niet meer aanquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sommige mensen zoals Shirma hebben een moeilijke stofwisseling.
Zware botten ookquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sommige mensen zoals Shirma hebben een moeilijke stofwisseling.
Krijg je nog veel meer gezeikquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Teken het verdrag inderdaad gewoon niet, dan ben je van het gezeik af.
Maar dan krijgen we een volksopstand met rieken en fakkels!11!!!1!!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
Gewoon tekenen dat verdrag
Dat referendum was niet serieus te nemen
Hoeveel kinderen had je niet kunnen voeden van wat die Hagenezen eten?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:09 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel zielige vluchtelingenkinderen had je wel niet kunnen helpen van het geld van dat Marsrobotje
zeiden ze 10 jaar geleden ook al.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Binnen 10 jaar lopen we op Mars
Niet zozeer op nationaal maar meer op Europees niveau verwacht ik nou niet bepaald dat dat je in dank afgenomen gaat wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet weten waarom.
Arresterenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we een volksopstand met rieken en fakkels!11!!!1!!
denk niet dat hun Halal etenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen had je niet kunnen voeden van wat die Hagenezen eten?
Zou eigenlijk helemaal niet slecht zijn, zijn we direct van alle paupers afquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou eigenlijk helemaal niet slecht zijn, zijn we direct van alle paupers af
En als we dan toch van alle paupers af zijn ontstaat er mooi ruimte voor een nieuw programma zo rond 19:30 op SBS op werkdagen
10 Hagenezen, en dan allemaal blanken.quote:
Nee, jouw stelling dat paupers om 19:30 naar SBS kijken is gewoon onjuistquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu heb ik je voor een dilemma geplaatst denk ik
Nee, mijn stelling is dat er paupers in dat programma zitten (maar die zijn dan gearresteerd)quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, jouw stelling dat paupers om 19:30 naar SBS kijken is gewoon onjuist
Nederland wordt echt geen paria van de Eu vanwege dat kutverdrag. Er wordt dan gewoon een nieuwe versie gemaakt, eventueel zonder Nederlandquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet zozeer op nationaal maar meer op Europees niveau verwacht ik nou niet bepaald dat dat je in dank afgenomen gaat worden
Aaahquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, mijn stelling is dat er paupers in dat programma zitten (maar die zijn dan gearresteerd)
Oh je wordt geen paria, dat verwacht ik inderdaad niet. Maar het zal ook niet zonder gezeik gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nederland wordt echt geen paria van de Eu vanwege dat kutverdrag. Er wordt dan gewoon een nieuwe versie gemaakt, eventueel zonder Nederland
Net als ze met de grondwet hebben gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nederland wordt echt geen paria van de Eu vanwege dat kutverdrag. Er wordt dan gewoon een nieuwe versie gemaakt, eventueel zonder Nederland
Die heeft gewoon kaal haarquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Er zit een marsmannetje achter die man.
Jij vraagt hij draaitquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:16 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen we aub naar iets minder intellectueel onderwerp
Mars of Snickers?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben voor meer geld naar Mars, minder naar ontwikkelingshulp en eigen risico zorg.
Ik ben er voor om volksbuurten te ruimen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben voor meer geld naar Mars, minder naar ontwikkelingshulp en eigen risico zorg.
Dan zou je mij ook ruimenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik ben er voor om volksbuurten te ruimen.
Misschien zijn we ooit zover dat we heel Afrika naar Mars kunnen verplaatsen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Oembertoquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:09 schreef Martinello het volgende:
Kiezen tussen Mars of Masmeijer op 4.
dan zien we Mars niet meer xDquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien zijn we ooit zover dat we heel Afrika naar Mars kunnen verplaatsen.
je bent zelf ...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
Overigens zijn mijn kruidnoten erg lekker
Waar gekocht?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
#viesdikquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
Gewoon, want die zijn goedkoperquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:19 schreef luckass het volgende:
[..]
je bent zelf ...
Chocolade of gewone?
Geef toe, zo rolt ieder individu.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!!!!!
Fraude is prima, als ik win
Transition.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Peaceful tradition? Ze houden er daar ook van om hun presidenten af te schieten
Valt niks tegenin te brengenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!!!!!
Fraude is prima, als ik win
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Samsom snapt niet hoe wantrouwend de burger Republikeinse achterban tegenover de politiek is.
Je weet zeker dat je niet naar de spiegel kijkt?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zitten er twee walvissen aan tafel?
52kg droog.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet naar de spiegel kijkt?
Op de één of andere manier heb ik met hem te doen. Z'n relatie is naar de knoppen gegaan, hij heeft zich volop ingezet en de beloning is dat hij straks genadeloos wordt afgezet als partijleider / lijsttrekker.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Samsom snapt niet hoe wantrouwend de burger tegenover de politiek is.
Ik weet dat je niet zoveel op hebt met de realiteit, maar je grote idool lijkt het toch ruimschoots af te gaan leggen.quote:
Je moet wel een typetje zijn wil je meedoen aan zo'n commercieel programmaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij dat oh obesitas doet 1 wijf mee dat ik via via ken en zij is tering arrogant.
Trump kan nog winnen ook. Al maakt Hillary meer kans.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de één of andere manier heb ik met hem te doen. Z'n relatie is naar de knoppen gegaan, hij heeft zich volop ingezet en de beloning is dat hij straks genadeloos wordt afgezet als partijleider / lijsttrekker.
Echt een circus met 2 clowns.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou weer 1.5 uur moddergooien dus dat 'debat'
Alsof onafhankelijken of democraten allemaal vertrouwen hebben in de politiek/overheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet zoveel op hebt met de realiteit, maar je grote idool lijkt het toch ruimschoots af te gaan leggen.
Het niveau is nogal teleurstellend. De onderlinge debatten bij de Democraten waren van een veel hoger niveau.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou weer 1.5 uur moddergooien dus dat 'debat'
13% kans om te winnen, vorige week nog. Hij heeft echt te veel klappen gehad. Elke keer weer watquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump kan nog winnen ook. Al maakt Hillary meer kans.
Welke?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet wel een typetje zijn wil je meedoen aan zo'n commercieel programma
Volgens mij moeten er de komende 2-3 weken wel heel rare dingen gebeuren, wil Trump nog winnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump kan nog winnen ook. Al maakt Hillary meer kans.
Ouder-kind relatie he, dan kun je niet alles van verwachten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het niveau is nogal teleurstellend. De onderlinge debatten bij de Democraten waren van een veel hoger niveau.
Die twee tokkies doen aan een SBS-programma mee, tochquote:
Basale logische redeneringen gaan je weer boven de pet. Ik zeg nergens dat het vertrouwen onder die groepen in politiek / overheid 100% is. Ik stel enkel dat alleen onder de Republikeinse achterban die groep een meerderheid vormt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alsof onafhankelijken of democraten allemaal vertrouwen hebben in de politiek/overheid.
Snob.
de verliezers van Miss World ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Maar Osama heeft geen gerechtigheid gezien, geen eerlijk process wat het ultieme voorbeeld zou zijn van moderne civilisatie.
Die zijn bij de kut gegrepen, grote eer.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de verliezers van Miss World ook niet
Vooral de opmerkingen over de vrouwen en wat hij vertelde over de fraude van de stemmen/ verkiezingen heeft hem genekt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
13% kans om te winnen, vorige week nog. Hij heeft echt te veel klappen gehad. Elke keer weer wat
Dat zei je niet. Absoluut niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Basale logische redeneringen gaan je weer boven de pet. Ik zeg nergens dat het vertrouwen onder die groepen in politiek / overheid 100% is. Ik stel enkel dat alleen onder de Republikeinse achterban die groep een meerderheid vormt.
heel de wereldquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iedereen heeft verloren, heel het land
En die ging over de mate van wantrouwen. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zei je niet. Absoluut niet.
Je veranderde mijn tekst, je maakte van het woordje 'burger', 'republikeinen'.
Snob.
Oh vergissing, ik bedoelde de opmerking van een Fokker die 1 van de deelnemers kent en arrogant bestempelde :-)quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die twee tokkies doen aan een SBS-programma mee, toch?
Over 5-10 jaar te bewonderen in Nederlandquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:29 schreef Slobeend het volgende:
Ze hebben het echt alleen maar over elkaar he.
Daarnet ging het nog om de meerderheid, nu het wantrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
En die ging over de mate van wantrouwen. Zo moeilijk is het niet.
omdat wikileaks geen aandacht krijgt van de mediaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Clinton die hoestend een speech geeft had meer effect op de peilingen dan die wikileakski dumps.
Omdat niemand zich erin verdiept, zo'n hilarisch web zoals in 24 (Bauerquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Clinton die hoestend een speech geeft had meer effect op de peilingen dan die wikileakski dumps.
Ik niet. Clinton is een zielloze heks die haar fatsoen houdt en die zich waardig gedraagt. Trump is een nare, egocentrische man die jan en alleman diep beledigt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ondanks wat uitspattingen vind ik Trump toch sympathieker dan die zielloze heks.
Omdat het ook totaal niet interessant is. Je moet straks iemand hebben die mee kan spelen met de andere grote leiders. Dan heb je geen reet aan iemand die continu WRONG zegt als iemand spreekt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat wikileaks geen aandacht krijgt van de media
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Samson is nog meer gehaat binnen zijn eigen partij dan Donald.
Hij zou wel soepeler omgaan met Putin.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Omdat het ook totaal niet interessant is. Je moet straks iemand hebben die mee kan spelen met de andere grote leiders. Dan heb je geen reet aan iemand die continu WRONG zegt als iemand spreekt.
Mooi, nu de rest nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij zou wel soepeler omgaan met Putin.
Bro's 4ever.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij zou wel soepeler omgaan met Putin.
Het is wellicht wat lastig voor je, maar je moet niet de woorden meerderheid en wantrouwen contrasteren, maar meerderheid en mate van.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daarnet ging het nog om de meerderheid, nu het wantrouwen.
Geef je ongelijk eens toe, flapdrol.
Clinton waardig? Ben je 33.000 emails vergeten? De puinhopen die ze in het buitenland achtergelaten heeft?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik niet. Clinton is een zielloze heks die haar fatsoen houdt en die zich waardig gedraagt. Trump is een nare, egocentrische man die jan en alleman diep beledigt.
WRONGquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Clinton waardig? Ben je 33.000 emails vergeten? De puinhopen die ze in het buitenland achtergelaten heeft?
Nee, jij verandert steeds je tekst.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wellicht wat lastig voor je, maar je moet niet de woorden meerderheid en wantrouwen contrasteren, maar meerderheid en mate van.
Dat is juist z'n trucje, precies waarom hij zoveel zieltjes wint. Maar wie verder kijkt weet dat het een oplichter isquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ondanks wat uitspattingen vind ik Trump toch sympathieker dan die zielloze heks.
Het vreselijkst maar ook vermakelijkst duo van het jaar toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik niet. Clinton is een zielloze heks die haar fatsoen houdt en die zich waardig gedraagt. Trump is een nare, egocentrische man die jan en alleman diep beledigt.
Mark Rutte zou daar ook een socialist zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:34 schreef Martinello het volgende:
Voor Europese begrippen zijn de Democraten helemaal zo links nog niet. Er zijn hier ook veel VVD'ers die aan de kant van de Democraten staan.
WRONGquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Beetje lief doen voor elkaar jongens
verkiezingsfraude niet interessantquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Omdat het ook totaal niet interessant is. Je moet straks iemand hebben die mee kan spelen met de andere grote leiders. Dan heb je geen reet aan iemand die continu WRONG zegt als iemand spreekt.
Ik had liever Trump tegen Sanders gezien.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:35 schreef ato het volgende:
[..]
Het vreselijkst maar ook vermakelijkst duo van het jaar toch?
Nooit zulke Bro's als Bush als met Bush. Je kan veel zeggen over die man maar charismatisch naar andere leiders was hij zeker.quote:
WRONGquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
verkiezingsfraude niet interessant![]()
![]()
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nooit zulke Bro's als Bush als met Bush. Je kan veel zeggen over die man maar charismatisch naar andere leiders was hij zeker.
[ [url=blob:http://imgur.com/a5b04cd5-0d86-43c2-a5a5-3a97bd326d73]afbeelding[/url] ]
Bromance 4ever
Negeraids.,quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nooit zulke Bro's als Bush als met Bush. Je kan veel zeggen over die man maar charismatisch naar andere leiders was hij zeker.
[ [url=blob:http://imgur.com/a5b04cd5-0d86-43c2-a5a5-3a97bd326d73]afbeelding[/url] ]
Bromance 4ever
Gisteren hadden ze een analyse bij het debat. Zag je in beeld dat hoe kiezers reageren. Hoe hoger de lijn, hoe beter ze het vonden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:34 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat is juist z'n trucje, precies waarom hij zoveel zieltjes wint. Maar wie verder kijkt weet dat het een oplichter is
Dat komt met Donald ook helemaal goed hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Negeraids.,
[ afbeelding ]
Anne Frank is no Hero, I like jews that didn't got caught.quote:
zo lekkerquote:
Maar Putin zal nooit meer zo lachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat komt met Donald ook helemaal goed hoor.
[ afbeelding ]
Nee hoor die is gewoon consistent. Dat het jou boven de pet gaat kan ik niet helpen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, jij verandert steeds je tekst.
Dat kan iedereen teruglezen. Maar goed, je bent een gore snob hier.
Ik ga weer ontopic.
nou nou nouquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Tofik, slechte grappen en lachen om je eigen grappen. Maar bij Pauw vinden ze het fantastisch.
owja, die is ook al 16 jaar aan de macht.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maar Putin zal nooit meer zo lachen.
[ afbeelding ]
Nee nee, WikiLeaks dat is Putin. Boo, bad russiansquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
PRAAT EENS OVER WIKILEAKS EN NIET OVER EEN SALONSOCIALIST DIE FAPT OP EEN BUITENLANDSE SALONSOCIALIST.
Putingodquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
owja, die is ook al 16 jaar aan de macht.
16 jaar Rutte, daar ga jequote:
Met Donald krijgen we net zo'n gek aan het bewind als op de Filippijnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat komt met Donald ook helemaal goed hoor.
[ afbeelding ]
dat je het uberhaubt binnen houd. ik drink niet eens zoveelquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:40 schreef marcodej het volgende:
3 liter cola per dag![]()
Dan hou je toch ook geen tanden meer over?
En dat Bernie won natuurlijk, ik was voorstander van Bernie.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik had liever Trump tegen Sanders gezien.
Nou en.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met Donald krijgen we net zo'n gek aan het bewind als op de Filippijnen.
Gaan ze nooit doen hé want Clinton moet winnenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
PRAAT EENS OVER WIKILEAKS EN NIET OVER EEN SALONSOCIALIST DIE FAPT OP EEN BUITENLANDSE SALONSOCIALIST.
Hier verander jij mijn tekst. Van burger naar politiek.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet zoveel op hebt met de realiteit, maar je grote idool lijkt het toch ruimschoots af te gaan leggen.
Deed je niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Basale logische redeneringen gaan je weer boven de pet. Ik zeg nergens dat het vertrouwen onder die groepen in politiek / overheid 100% is. Ik stel enkel dat alleen onder de Republikeinse achterban die groep een meerderheid vormt.
Weer iets nieuws bedacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
En die ging over de mate van wantrouwen. Zo moeilijk is het niet.
Op watquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:41 schreef marcodej het volgende:
Cola heb ik echt al zo lang niet meer op.
Die kun je doorslikken zonder te kauwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:40 schreef donald_dick het volgende:
koude knakworstjes eet je sneller
Hier gaat iets fout.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Bromance 4ever
Instabiliteit, slecht voor de VS, slecht voor de economie, grotere kans op een wereldwijde economische crisis, grotere kans op conflicten, enzovoort.quote:
#Viesdik.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Cola is niet meer zo lekker dan vroeger.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die kun je doorslikken zonder te kauwen.
Maar wel voor zeker 4 jaar elke dag top entertainment.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Instabiliteit, slecht voor de VS, slecht voor de economie, grotere kans op een wereldwijde economische crisis, grotere kans op conflicten, enzovoort.
Ik ook, baal er nog steeds van dat hij niet de kandidaat van de Democraten is geworden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:40 schreef ato het volgende:
[..]
En dat Bernie won natuurlijk, ik was voorstander van Bernie.
Patient tijdens mijn co van amper 21 dronk dat dagelijks vier jaar lang, zijn gebit bestond uit stokjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:40 schreef marcodej het volgende:
3 liter cola per dag![]()
Dan hou je toch ook geen tanden meer over?
Marokkaanse vogel.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil wel een keer flink doorzakken met deze vrouw, misschien meer. #gezelligdik
even der overheenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil wel een keer flink doorzakken met deze vrouw, misschien meer. #gezelligdik
viesdikquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:44 schreef marcodej het volgende:
Vanavond heb ik het volgende gegeten: een pizza, een yoghurtje, wat suikerbruintjes, een stroopwafel, en wat boterhammetjes kaas met een bokje.
Ik heb een heleboel pepernoten gegeten. En soep.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:44 schreef marcodej het volgende:
Vanavond heb ik het volgende gegeten: een pizza, een yoghurtje, wat suikerbruintjes, een stroopwafel, en wat boterhammetjes kaas met een bokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |