Zeven minstens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:03 schreef Bolasie het volgende:
Hoeveel ET zouden we krijgen bij Barça-City?
Niceee. Trouwens kun jij x kaarten voor Atleti fixen? Had het er met mijn pa over en we wouden nog een keer naar dit stadionquote:
Zekers. Maar als die debiel geen rood pakte kon het nog mooier.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Best wel spectaculair wedstrijdje, vind je ook niet?
Ik krijg mijn kaarten van Juanfran in de VIP sectie. Je kunt gewoon naar het stadion gaan en daar kaarten halen. Geen clubkaart nodig of iets en er is altijd wel plek.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niceee. Trouwens kun jij x kaarten voor Atleti fixen? Had het er met mijn pa over en we wouden nog een keer naar dit stadion
Ken jij hem jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik krijg mijn kaarten van Juanfran in de VIP sectie. Je kunt gewoon naar het stadion gaan en daar kaarten halen. Geen clubkaart nodig of iets en er is altijd wel plek.
Mijn baas is familie van. Ik heb het onlangs nog bij de buren gepost, zal zo de foto nog eens opzoeken. Top- en Champions League wedstrijden weet ik niet wat betreft plaats betreft, maar het is wel zeker dat je geen clubkaart nodig hebt en je hoeft ook geen socio te zijn of zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ken jij hem jaTof. Nouja ook plek met topwedstrijden en CL bijv?
Hij haalde ze er beiden uit voor het spel hervat werd. Heeft nogal lang stil gelegenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kijk verder niet en baseer dit puur op Livescore, maar waarom de fuck haalt Guardiola Zabaleta eruit voor Caballero om nog geen minuut later Clichy te brengen voor Nolito?
Haal dan gelijk Nolito eruit.
Zabaleta geblesseerdquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kijk verder niet en baseer dit puur op Livescore, maar waarom de fuck haalt Guardiola Zabaleta eruit voor Caballero om nog geen minuut later Clichy te brengen voor Nolito?
Haal dan gelijk Nolito eruit.
Aha, in mijn app stond 57' bij de eerste wissel en 58' bij de tweede.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij haalde ze er beiden uit voor het spel hervat werd. Heeft nogal lang stil gelegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |