Ja geen promptquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]Wel een beetje opletten met je kekke nieuwe powarzzz, he dude!
Heb em teruggezet. Er zit een groene knop onder waar je de post ook mee weg kan mikken.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb em teruggezet. Er zit een groene knop onder waar je de post ook mee weg kan mikken.
Huh? maar als die al verwijderd is zie ik m niet meer, waar zit die groene knop dan ::oquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb em teruggezet. Er zit een groene knop onder waar je de post ook mee weg kan mikken.
Had ik in het begin ook ja, en KWAAD dat sommigen dan werden!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
Ik klink ook nog wel eens op edit ipv quote bij posts van anderen
ik ga vrijdag bij der op de koffiequote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]Yvonne wil de post vast wel weer terug zetten!
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik ga vrijdag bij der op de koffie
Doe haar de groetenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het blijft opleletten, vooral in het begin.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
Ik klink ook nog wel eens op edit ipv quote bij posts van anderen
Als ie weg is kan je de post nog zien met een rood vlak (maar niet mobiel).quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Huh? maar als die al verwijderd is zie ik m niet meer, waar zit die groene knop dan ::o
Ow jeequote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als ik refresh is die weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ie weg is kan je de post nog zien met een rood vlak (maar niet mobiel).
Ik ga geen mod worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan gaan we t even goed over jou hebben pietje
Autorefresh aan. Voor de test gooi ik jouw post nu even weg, kijk maar wat er gebeurt.quote:
Geflopt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
Over onbekend gesproken: A-ha, uit 2005, met de prachtige single Cosy Prisons.
Ouderwetsch.quote:
Yvonne kent me wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wie zegt dat het in positieve zin zou zijn
Ja, helaas. Het werd als 3e single van het album Analogue uitgebracht, nadat de 2e single, Analogue, in het VK onverwacht de Top 10 haalde. De eerste Top 10-hit van A-ha daar in 18 jaar tijd.quote:
Jaja.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ouderwetsch.
Maar zag je het rode vlak?
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]daarom juist, ff al die verhalen over jou horen.
Geen idee, maar ik vind dit een mooi, sfeervol, stemmig nummer. Niet dat gekrijs waar zo veel zangeressen tegenwoordig voor gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:56 schreef Fogel het volgende:
Zeg 11, wist jij dat de dame die je nu hoort de diepste stem te wereld heeft?
http://www.statoil.com/en/NewsAndMedia/News/2006/Pages/World'sDeepestConcertOnTrollA.aspxquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind dit een mooi, sfeervol, stemmig nummer. Niet dat gekrijs waar zo veel zangeressen tegenwoordig voor gaan.
Het is niet mijn ding maar prima te pruimen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de beste A-ha-nummers die ik ken.
Interessant. Wist ik nietquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
http://www.statoil.com/en/NewsAndMedia/News/2006/Pages/World'sDeepestConcertOnTrollA.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |