quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:34 schreef tong80 het volgende:
staat bekend als fervent Hillary-aanhanger.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:34 schreef tong80 het volgende:
"Stem op Hillary. Ze is het beste wat we hebben"
Praat jij uit ervaring?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Degenen die zo trots zijn op hun orale kunsten, zijn doorgaans bagger in hun kunnen.
Mwah. In haar geval geloof ik t wel. Die zuigt het laken zo in je anus.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Degenen die zo trots zijn op hun orale kunsten, zijn doorgaans bagger in hun kunnen.
Alleen als je de eerste bent en geen resten van vreemde mannenpap aan je dingetje krijgt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
Reden om niet op Hillary te stemmen zeg
Mwah. Op die leeftijd is dat 1-2 keer om indruk te maken en daarna doet ze niks meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mwah. In haar geval geloof ik t wel. Die zuigt het laken zo in je anus.
Nee, hij zei juist dat ze lenig was. Ik heb het boek.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 02:02 schreef Hathor het volgende:
Volgens Dennis Rodman was Madonna niet zo bijzonder in bed, dus laat maar. Als die dochter van Trump nou zo'n voorstel deed.
Of Beyoncequote:Op donderdag 20 oktober 2016 02:02 schreef Hathor het volgende:
Volgens Dennis Rodman was Madonna niet zo bijzonder in bed, dus laat maar. Als die dochter van Trump nou zo'n voorstel deed.
Nee. Er verschenen later oude foto's van haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
Op haar achtiende stond ze al naakt in de Playboy.
Ja lenig, maar verder niks bijzonders, ik heb het boek ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, hij zei juist dat ze lenig was. Ik heb het boek.
Klopt. Wel lelijk en een bos hooi.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Er verschenen later oude foto's van haar.
Dat was toentertijd dan ook de norm.quote:
Nou, bel snel je date met haar af.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Wel lelijk en een bos hooi.
Vraag een FA en een Dolly Dot naar me.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, bel snel je date met haar af.
Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag een FA en een Dolly Dot naar me.
Zo! Dat was me een deurmat!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
Op haar achtiende stond ze al naakt in de Playboy. Met een bos haar daar word je koud van.
Misschien wil Melania ook als je op Donald stemt?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:49 schreef Ludachrist het volgende:
Hoewel ik Madonna niet per sé aantrekkelijk meer vindt zou ik toch wel ingaan op haar voorstel, denk ik.
Dan wordt het toch twijfelen geblazen. Ik denk toch Madonna omdat het een stoerder verhaal is in de locker room.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien wil Melania ook als je op Donald stemt?
Beter 1 vogel in de hand als 10 in de lucht.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien wil Melania ook als je op Donald stemt?
Als Madonna Britney er dan ook weer ff bij betrekt dan ben ik ook om denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan wordt het toch twijfelen geblazen. Ik denk toch Madonna omdat het een stoerder verhaal is in de locker room.
Ja dan is het natuurlijk een makkie, maar laten we het houden op Melania of Madonna.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als Madonna Britney er dan ook weer ff bij betrekt dan ben ik ook om denk ik
Dan hoef jij ja helemaal niet, dan ......... jij al als ernaar gekeken wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:53 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Heb een stijve gekregen door het lezen van 't nieuwsartikel, wie nog meer?
Ben al blij als ik wekelijks het plaatselijke suffertje krijg.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:53 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Heb een stijve gekregen door het lezen van 't nieuwsartikel, wie nog meer?
Ook al ziet ze er uit als de moeder van Mickquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |