Tsja is ook zo, maar Marcel werd loco doordat hij iets gehoord had, over hun seks op tv. Hoe dan vraag ik me afquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wegsturen heeft vast met regels te maken. Marcel was buiten de lijn, simpel. John 'fysiek' geworden. Het was alleen wel gek dat Nicolette even kwam aandringen op een besluit.
Ja heb ik ook een beetje. Marcel moest een beetje de slechterik spelen om het interessant te houden, maar nu zijn de andere karakters zodanig gevormd dat hij niet meer nodig was denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:42 schreef Urb het volgende:
Vond die exits deze week van een Marcel, Tessa en John wel apart, alsof hun rol erop zat, ofzo.
Blijft ook wel gissen hoeveel die lui beinvloed worden, bv een Rob die zomaar anderen weg mag sturen.
Dan duurt het niet lang meer voordat hij er in de uitzending dus uitgestemd wordt. Opnames lopen nog namelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:01 schreef oldschoolf00l het volgende:
Zie ik die Boy opeens op AT5 vandaag. Dus serie is al afgelopen ofzo?
http://www.at5.nl/artikel(...)lees-hebben-gevonden
Vanaf 1m03sec
[ afbeelding ]
Omdat die ene troel net terugkwam uit het ziekenhuis, die gebroken arm.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja is ook zo, maar Marcel werd loco doordat hij iets gehoord had, over hun seks op tv. Hoe dan vraag ik me af![]()
Leek er ook mee te maken te hebben, Rob zei iig iets als dat Marcel buiten iets goed te maken had oid.
Met John ook vaag dat Boy er weer mee wegkwam, maar mss krijgt dat nog wel een staartje ofzo, als die inmiddels al weer thuis zit.
Nouja iig ruimt het wel op, wat hoofdrolspelers van de eerste weken weg.
Is ook wel lastig te volgen zonder streams, zulke korte fragmenten en gaat allemaal best snel enzo. Bizarre show.
Volgens mij zijn de opnames al weken terug afgelopen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan duurt het niet lang meer voordat hij er in de uitzending dus uitgestemd wordt. Opnames lopen nog namelijk.
Oh ik dacht dat hij tester was van Zonnebanken voor zijn beroep.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:28 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Haha, Marcel is een eigenaar van een pizzaria...
Nope, uitzendingen zijn begonnen andere halve week nadat ze daar het huis in zijn begonnen, dus ze hebben nog een paar weken te gaan. De uitzendingen lopen namelijk andere halve week achter, en ze moesten daar uiteindelijk 6 weken zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de opnames al weken terug afgelopen.
Volgens mij zijn er iets van 50 uitzendingen, maar aangezien ze het uitsmeren zitten ze dus veel korter dan 50 dagen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nope, uitzendingen zijn begonnen andere halve week nadat ze daar het huis in zijn begonnen, dus ze hebben nog een paar weken te gaan. De uitzendingen lopen namelijk andere halve week achter, en ze moesten daar uiteindelijk 6 weken zitten.
Lekker zompigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |