Volgens mij zijn de opnames al weken terug afgelopen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan duurt het niet lang meer voordat hij er in de uitzending dus uitgestemd wordt. Opnames lopen nog namelijk.
Oh ik dacht dat hij tester was van Zonnebanken voor zijn beroep.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:28 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Haha, Marcel is een eigenaar van een pizzaria...
Nope, uitzendingen zijn begonnen andere halve week nadat ze daar het huis in zijn begonnen, dus ze hebben nog een paar weken te gaan. De uitzendingen lopen namelijk andere halve week achter, en ze moesten daar uiteindelijk 6 weken zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de opnames al weken terug afgelopen.
Volgens mij zijn er iets van 50 uitzendingen, maar aangezien ze het uitsmeren zitten ze dus veel korter dan 50 dagen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nope, uitzendingen zijn begonnen andere halve week nadat ze daar het huis in zijn begonnen, dus ze hebben nog een paar weken te gaan. De uitzendingen lopen namelijk andere halve week achter, en ze moesten daar uiteindelijk 6 weken zitten.
Lekker zompigquote:
Bijna allemaal wel. Baldr en Rob zijn nog de slimsten denk ikquote:
Fabianquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:38 schreef Straatverlichting het volgende:
wiens peuken heeft ze nu uit elkaar getrokken dan??
die Fabian is ook niet bijster slim danquote:
Marissa is ook niet dom..quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Bijna allemaal wel. Baldr en Rob zijn nog de slimsten denk ik
Fabian rookt niet, kunnen hem die peuken wat boeienquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:40 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
die Fabian is ook niet bijster slim dan
owke...quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Fabian rookt niet, kunnen hem die peuken wat boeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |