Krijg je alleen niet te horen in de Nederlandse media..quote:
Maar hij is een Marokkaan uit Nederland?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doet genoeg goeie dingen voor de Marokkanen in Marokko.
Een Marokkaanquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Maar hij is een Marokkaan uit Nederland?
Noem eens een aantal 'grote' voorbeelden dan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Krijg je alleen niet te horen in de Nederlandse media..
Een klein voorbeeldje:
http://nieuws.marokko.nl/(...)an-armen-in-marokko/
quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:06 schreef keci_siken het volgende:
[..]
Noem eens een aantal 'grote' voorbeelden dan.
Hij heeft een dubbele nationaliteit, dus het is geen Marokkaan an sich. Hij is een Nederlandse-Marokkaan.quote:
Hij is vaak in Marokko, minder, minder, minder.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:06 schreef keci_siken het volgende:
[..]
Noem eens een aantal 'grote' voorbeelden dan.
Ik hoop dat Badr weer het ziekenhuis wordt ingeslagenquote:
PSVCL is een angry whiteman die alleen probeert de polarisatie een extra zetje te geven.quote:Op dinsdag 1 november 2016 06:44 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik volg niets van kickboksen, maar de instelling van psvcl is precies de reden waarom ik geen hoge pet op heb van veel medelanders.
Xxx
Alleen maar vragen voor Badr hahaquote:
Komt omdat Badr de afgelopen 5 jaar als een fattie onder een steen heeft gelegen en al ongeveer 10 jaar over zijn prime is. Rico is al die tijd wezen bazen terwijl Badr in de armen van zijn lover CR7 lag. Rico veegt binnen de eerste ronde de vloer aan met deze blaaskaakquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen maar vragen voor Badr haha
Zelfs de journalisten geven geen fuck om Rico
We zullen zienquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Komt omdat Badr de afgelopen 5 jaar als een fattie onder een steen heeft gelegen en al ongeveer 10 jaar over zijn prime is. Rico is al die tijd wezen bazen terwijl Badr in de armen van zijn lover CR7 lag. Rico veegt binnen de eerste ronde de vloer aan met deze blaaskaak
Vind het walgelijk gedrag van die omhooggevallen boksbalquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Haha Badr liep weg als een pussy voor de staredown.
Wat een eindeloze jankbal, die Badr.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Haha Badr liep weg als een pussy voor de staredown.
Jou woorden zijn niks waard. Hallal stront??? Heb je ze wel allemaal op een rijtje jongen. Stront is niet iets waar ik aan denk bij kickbox westrijd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een eindeloze jankbal, die Badr.
Marc my words, Badr gaat die match nog afzeggen met een blessure of andere waardeloze smoes. Hij schijt 7 kleuren halalstront.
Bij een kickboxwedstrijd niet. Bij Badr Hari wel. Bakken met stront. Voornamelijk varkensmest.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:10 schreef p078 het volgende:
[..]
Jou woorden zijn niks waard. Hallal stront??? Heb je ze wel allemaal op een rijtje jongen. Stront is niet iets waar ik aan denk bij kickbox westrijd.
*Badrquote:Op woensdag 2 november 2016 00:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er doet helemaal geen Bard mee man.
Bovendien schrijf je die naam met een 't' op het einde.
Tijdens de persconferentie bleek wel duidelijk dat hij respect heeft voor Rico's kwaliteiten, maar hij probeerde wel overdreven hard om stoer over te komenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij een kickboxwedstrijd niet. Bij Badr Hari wel. Bakken met stront. Voornamelijk varkensmest.
Ook jij als moslim moet het toch met me eens zijn da hij een schande is voor zijn geloof en de sport die hij beoefent? Of ben jij ook zo'n waardeloos stuk vreten dat dit respectloze gedrag goedkeurt?
Moet je nagaan hoe laag Marokkanen in de pikorde staan. Er zijn waarschijnlijk ongewervelde diersoorten die meer respect krijgen in Nederlandquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef ZinInPizza het volgende:
wel grappig dat overeem, bonjasky en ernesto hoost nu als nederlanders worden bestempeld.
was dat ook zo geweest als ze bekend waren door opsporing verzocht?
Wat is daar grappig aan? Ze vechten onder de Nederlandse vlag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef ZinInPizza het volgende:
wel grappig dat overeem, bonjasky en ernesto hoost nu als nederlanders worden bestempeld.
was dat ook zo geweest als ze bekend waren door opsporing verzocht?
Mwaa, hij was vooral bezig met benadrukken dat er in 'zijn tijd' tenminste echt gevochten werd en er toen veel grote vechters waren en dat Rico nu kampioen is van een verzameling pannenkoeken.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tijdens de persconferentie bleek wel duidelijk dat hij respect heeft voor Rico's kwaliteiten, maar hij probeerde wel overdreven hard om stoer over te komen
Toen veel grote vechters? In de UFC lopen heel wat zwaargewichten rond die geen spaan heel laten van Badr.quote:Op woensdag 2 november 2016 06:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mwaa, hij was vooral bezig met benadrukken dat er in 'zijn tijd' tenminste echt gevochten werd en er toen veel grote vechters waren en dat Rico nu kampioen is van een verzameling pannenkoeken.
Weinig respect aan. Twee Marokkaanse kennissen van me met een eigen kickboxschool vonden zelfs dat Badr de sport in diskrediet bracht, dat zegt wel iets.
Ik hoop dat Verhoeven hem tot pap slaat.
Het waren dan ook niet mijn woorden. Ik ben er heilig van overtuigd dat Badr zich niet gaat laten zien tijdens die wedstrijd. Dat gevecht gaat er gewoon niet komen, omdat Hari ook wel weet dat hij tot moes wordt geramd. Hij wil alleen zolang mogelijk in de spotlights staan en het dadelijk zo spinnen dat hij wel wil, maar zijn lichaam niet. Vervolgens komt er nog een lange nasleep waarin hij het zo probeert te framen dat Verhoeven geen nieuwe afspraak wil maken voor na zijn blessure. Of hij geeft aan dat hij echt moet stoppen op 'doktersadvies' en dat hij daar van baalt omdat hij dan niet kan tonen dat hij nog steeds de beste is. Gevolgd door veel retoriek over wat er allemaal met Verhoeven was gebeurd als hij wel had mogen vechten van de dokter.quote:Op woensdag 2 november 2016 06:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toen veel grote vechters? In de UFC lopen heel wat zwaargewichten rond die geen spaan heel laten van Badr.
dit denk ik ook. toch hoop ik dat badr dusdanig zelfverzekerd is van zichzelf dat hij wel komt opdagen om vervolgens met een gebroken rug tegen het canvas te gaan.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet mijn woorden. Ik ben er heilig van overtuigd dat Badr zich niet gaat laten zien tijdens die wedstrijd. Dat gevecht gaat er gewoon niet komen, omdat Hari ook wel weet dat hij tot moes wordt geramd. Hij wil alleen zolang mogelijk in de spotlights staan en het dadelijk zo spinnen dat hij wel wil, maar zijn lichaam niet. Vervolgens komt er nog een lange nasleep waarin hij het zo probeert te framen dat Verhoeven geen nieuwe afspraak wil maken voor na zijn blessure. Of hij geeft aan dat hij echt moet stoppen op 'doktersadvies' en dat hij daar van baalt omdat hij dan niet kan tonen dat hij nog steeds de beste is. Gevolgd door veel retoriek over wat er allemaal met Verhoeven was gebeurd als hij wel had mogen vechten van de dokter.
Badr gaat er alles aan doen om gezichtsverlies (letterlijk en figuurlijk) te voorkomen en dat kan alleen zonder gevecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |