Wat zou dan wel een mooie verhouding zijn? 90/10%?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:42 schreef derLudolf het volgende:
Teveel boekweit wrs? Zo'n kraam gebruikt k&k mix met veel minder of geen boekweit (is relatief duur) Van boekweit worden ze wel zwaar in elk geval.
Ik wil ze gewoon zelf kunnen bakkenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:43 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Kant en klare poffertjes 4 minuten op 180 graden in de airfryer!
Smaken net zo als bij de poffertjeskraam
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:43 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Kant en klare poffertjes 4 minuten op 180 graden in de airfryer!
Smaken net zo als bij de poffertjeskraam
Geen idee, moet je proberen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:44 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat zou dan wel een mooie verhouding zijn? 90/10%?
En misschien met bakpoeder ipv met gist?
Een aluminium pan, maar dat schijnt niet zoveel uit te maken volgens internet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:48 schreef Lienekien het volgende:
Wat heb je voor pan? Was die heet genoeg?
Heb je er ooit lekkere poffertjes in gebakken?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Een aluminium pan, maar dat schijnt niet zoveel uit te maken volgens internet.
Verder was hij heet genoegHij stond namelijk in het begin te roken
Maar het is gewoon niet waar. Of je bent bij een wel hele slechte kraam geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:49 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Voor mij was het een openbaring
Ik bak vrijwel nooit poffertjesquote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je er ooit lekkere poffertjes in gebakken?
Misschien wel aan je pan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik bak vrijwel nooit poffertjes, dus nee. Maar denk toch echt dat er iets aan de smaak en daarmee het recept lag en niet zozeer aan mijn bakkwaliteiten.
Lukt het jou dan wel om poffertjes te bakken die lijken op die van een kraam?quote:
Tja, dat vond ik ook wel vreemd, maar he, internet zegt dat dat de klassieke poffertjes zijnquote:
<pakt een kookboek en likt er aan>quote:Recept voor poffertjes dat smaakt naar dat van de poffertjeskraam
Van poffertjes uit zo'n antiaanbakpan ben ik ooit vreselijk over mijn nek gegaan. Dat was zo traumatisch dat ik sindsdien zeker tien jaar niet meer heb gekotst.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:58 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Lukt het jou dan wel om poffertjes te bakken die lijken op die van een kraam?
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:49 schreef markmarkmark het volgende:
ik heb tijdje in een poffertjes kraam gestaan.
gebruikte gewoon meel en geen gist en bakken in olie
Haha, bedankt Piet, voor je nuchterheidquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Als het zo moet smaken als bij de kraam, neem een goedkope. kant en klaar mix met veel synthetische aromas en bak in een horeca margarine met boteraroma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |