quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:31 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken om je pisgat...
Als er druk op staat, klapperen de eikelhelften dan tegen elkaar en krijg je een geluid zoals een sprinkler op een weiland?
Schaal 1:10quote:
Dat zei jemoeder.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:10 schreef JeMoeder het volgende:
Meiden vinden een kromme vaak fijn, dan raak je ongewone plekjes hihihihi
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:31 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken om je pisgat...
Als er druk op staat, klapperen de eikelhelften dan tegen elkaar en krijg je een geluid zoals een sprinkler op een weiland?
vrouwen hebben zelfs liever een gekromde lansquote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:22 schreef Lenny77 het volgende:
Geen zorgen om maken. Veel mannen hebben dat er het geeft geen problemen tijdens sex.
Ik heb precies het zelfde. Maak je niet druk dit komt meer voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:03 schreef BroodjeKebab het volgende:
Echter loopt mijn penis wel degelijk duidelijk krom naar beneden.
Omdat er een kromming is naar links,kan die wel helemaal naar links toe in stijve toestand (tot aan mijn linkerbeen toe), maar helemaal naar rechts niet, want dan begint het een soort pijn gevoel te krijgen alsof het op het punt staat om te breken. Het kan net iets verder naar rechts dan het midden. Naar beneden (op dezelfde lijn als mijn benen) gaat het ook niet helemaal. Naar mijn buik toe lukt het wel helemaal.
Tenzij de kromming heel groot is, is het geen probleem.quote:Ik maak me zorgen dat dit problemen geeft bij seks.
Zijn er mogelijk hier nog een paar mensen die dit herkennen, en die me kunnen vertellen in hoeverre dit een probleem is? Vinden bedpartners dit mogelijk ook onaantrekkelijk?
wut?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:06 schreef t4rt4rus het volgende:
Bedpartners vinden dit mogelijk onaantrekkelijk, maar een vriend of vriendin zou daar geen probleem van moeten maken.
Ja precies, wut.quote:
Oeps.. Krom naar links. Ergens in de tekst staat krom naar beneden, maar ik bedoelde links. Zie het amateuristische paint plaatje...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:06 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ik heb precies het zelfde. Maak je niet druk dit komt meer voor.
[..]
Tenzij de kromming heel groot is, is het geen probleem.
Bedpartners vinden dit mogelijk onaantrekkelijk, maar een vriend of vriendin zou daar geen probleem van moeten maken.
Oh dat rode is wel erg extreem. Dat heb ik gelukkg niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:37 schreef Jopie78 het volgende:
Rood zou een probleem zijn.. En te verhelpen.
[ afbeelding ]
Dan zou ik alle zorgen omtrent je piemel loslaten. Kaarsrecht is zeldzamer dan met een curve.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:15 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Oh dat rode is wel erg extreem. Dat heb ik gelukkg niet.
Daar ging ik al vanuit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:28 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Oeps.. Krom naar links. Ergens in de tekst staat krom naar beneden, maar ik bedoelde links. Zie het amateuristische paint plaatje...
Er zijn vast mensen bij die zoiets vies vinden, die heb je natuurlijk altijd. Mag hopen dat je vriend of vriendin daar geen probleem mee heeft.quote:
Dikke tien jaar meer sex dan maaltijden gehad, heerlijk, iets waar hetero mannen alleen maar van kunnen dromenquote:
Net als van de bijbehorende soa's zekerquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dikke tien jaar meer sex dan maaltijden gehad, heerlijk, iets waar hetero mannen alleen maar van kunnen dromen
nog nooit een soa gehad. Braaf veilige sex.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Net als van de bijbehorende soa's zeker
Oraal met condoom? Want dat gebeurd niet veel. Wat men algemeen veilig noemt is niet eens echt veilig. Je hebt wel veel geluk gehad dan denk ik zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
nog nooit een soa gehad. Braaf veilige sex.
Je vriend/vriendin is geen bedpartner? En zo nee, waarom laat je die dan je piemel zien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:31 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen bij die zoiets vies vinden, die heb je natuurlijk altijd. Mag hopen dat je vriend of vriendin daar geen probleem mee heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |